Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä käynyt treffeillä. Useampaan suhteeseen olen kyllä päätynyt.
Minä taas en ole koskaan vienyt naista treffeille ja silti useampaan suhteeseen päätynyt.
Sama täällä. Taidetaan olla laatumiehiä. Laatumiehet viedään käsistä.
Laatumiehiä ei kukaan vie mihinkään, he kulkevat omia polkujaan.
Saman olen huomannut naisissa. Fiksulla tavalla kuitenkin.
Satun tietämään erään laadukkaan oman tien kulkija naisen, joka ei olekaan joka miehen pyöriteltävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kaipaa ketään, en laadukkaita enkä luokattomia, ja silti löydän toistuvasti itseni tästä ketjusta. Taidan olla se pahin pölkkypää täällä.
Mua taidat kaivata, vaikka yli haluaisit päästä. Mäki kaipaan sua.
Vaikuttavaa, mutta en.
Harmi. Meni hyvä tuttavuus pilalle.
Melko lyhyt oli tämä tuttavuus. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole treffailu tyyppiä minäkään. Kyllä mä olen naimisiinkin joskus päässyt. Lapsiakin on siunaantunut. Viihdyn parhaiten miehen kanssa, joka myös tykkää tehdä arkisia asioita
yhdessä.
Museot, teatterit, festarit, baarit, kylpylät ym ei ole mun juttu.En mäkään yleensä ikinä käy. Tosin yhden ukon kans meni joskus tunti väitellessä, kun jankkasin, etten käy treffeillä, ja ainoa keino päästä siitä eroon oli luvata mennä sen kans treffeille, hah.
Mä sanon aina, että oon tylsä. Niinku oikeesti tosi tylsä, että ei kannata tuhlata aikaa. Tosin ei ne toimi niin hyvin, mutta ainakin jotain keksii. Esim. ettei oo wörtti ku oon aivan super tylsä ja mummo, tuun varmaan vaan raskaaksi sitten jne. xD Innostuneet miehet on kyllä tuollaisiin juttuihin vaan tyyliin "ei haittaa mä tykkään yllätyksistä", "et oo mummo ku oot vaan snobi" jne.
Onhan se miehellekin kivempi kuluttaa kallisarvoista aikaansa mieluummin sellaiseen naiseen, joka on innoissaan ja tykkää huomiosta yms. eikä tällaiseen.
Eri
Ootko joku 12? Tästä ei saa mitään selvää. Sinähän itte haet huomiota, niin kuin lapsetkin tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha! Mun kaivattu on kaikilla mittareilla laatumies. Olisitte samaa mieltä, jos tuntisitte.
Kaikilla meillä on omat luurankomme kaapeissa. Laatumiehilläkin.
Mulla on luuranko päässy ihon alle. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä haukutaan läskiks niin laitoin vaan yhen perunan ja pippuripihvin. Turha valittaa, jos maha jää kurnimaan.
Ei kai näitä kaikkia kommentteja voi tosissaan ottaa, kun kiusaajat on vauhdissa. Jos ovat oikeasti vanhempia, niin voi vaan miettiä, mistä lapset ovat oppineet kiusaamisen.
Kyllä täällä sydänsärkyy😢
Älä syö suruun kuitenkaan.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bongasin tänään puukiipijän. Kaivattuani en nähnyt.
Missä näit?
Puussa :) Turussa oli.
Arboristi?
Vierailija kirjoitti:
Hermostutko, jos luulet jonkun olevan ihastunut sinuun? Siis jos et ole itse? Onko kellään kokemusta, vai onko ketju täynnä pelkästään niitä ihastuneita?
Olen hermostunut laaduton mies joten tilanteet ei kauheesti vaikuta hermostuneisuuteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha! Mun kaivattu on kaikilla mittareilla laatumies. Olisitte samaa mieltä, jos tuntisitte.
Toki, ihmisiä ollaan kaikki! Aloitus olikin vastine sille, joka epäili, että ketjussa ei olisi ns. kunnon miehiä. (En tosin tiedä, keitä ne epäkunnon miehet ovat). Ukko Nooa ei taida olla ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas joku tuulen tuoma stalkkeri alkoi seuraamaan. Näen jo heti mikä on miehiään. Ei ainakaan hän, jona esiintyy. Enkä edes olisi kiinnostunut, vaikka olisikin.
Jos sulla joka viikko eri stalkkeri, niin se ongelma saattaa piillä jossain muualla....
No eipä ole. Olen melko salainen henkilö. Mutta haistan kyllä feikit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kaipaa ketään, en laadukkaita enkä luokattomia, ja silti löydän toistuvasti itseni tästä ketjusta. Taidan olla se pahin pölkkypää täällä.
Ehkäpä. Miks oot täällä vapaaehtoisesti?
Ehkä kaipaan ripausta rakkautta elämään, ja tää on tällä hetkellä lähin, mihin pääsen, niin koomista kuin se onkin.
Ootpa symppis oikeesti, enkä nyt v*ttuile.
Vierailija kirjoitti:
Hermostutko, jos luulet jonkun olevan ihastunut sinuun? Siis jos et ole itse? Onko kellään kokemusta, vai onko ketju täynnä pelkästään niitä ihastuneita?
En hermostu. Ei minua ole koskaan haitannut, kummankaan sukupuolen ihastumiset. Tietenkin, kokemusta kun kertyy niin moneen lähtöön ja kun vielä lisätään ne, ketkä ei usko, kun sanoo ei, niin jälkensä se jättää.
Vierailija kirjoitti:
Vaivaannun ja välttelen, jos mahdollista.
Kukaan ei usko, että naisella olisi stalkkeri. Saman tien on hullu, jos sellaista saa päähänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, ihmisiä ollaan kaikki! Aloitus olikin vastine sille, joka epäili, että ketjussa ei olisi ns. kunnon miehiä. (En tosin tiedä, keitä ne epäkunnon miehet ovat). Ukko Nooa ei taida olla ketjussa.
Kaikkihan täällä on kunnollisia. Kunnottomat ei olisi täällä vaan Tinderistä woltittamassa billua/cullia himaan. Toki joku voi olla molemmissa?! Ja käy täällä vaikka vessatauolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, tietenkin. Eletyksi elämäksikin sitä toisinaan kutsutaan.
Laatua? Pelkkiä maanantaikappaleita.
Ompa upea auringonlasku🌅🌄
Saanko nojata olkaasi mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä. Miks oot täällä vapaaehtoisesti?
Ehkä kaipaan ripausta rakkautta elämään, ja tää on tällä hetkellä lähin, mihin pääsen, niin koomista kuin se onkin.
Ootpa symppis oikeesti, enkä nyt v*ttuile.
Oho. Kiitos.
Olisipa upeaa olla lämipmällä rantakalliolla katsomassa auringonlaskua ja yhtyä samalla 3D-lasit päässä ja katsoa niiden läpi sitä laskevaa aurinkoa
Meinasin nukahtaa töitä tehdessä istuvalti.