Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva viettää kanssasi edes yksi päivä ja yö jossain kahdelleen. Riittäisiköhän meillä puhuttavaa vai olisimmekohan aivan liian erilaisia. En varmaan koskaan saa tietää. Tyydyn nykyiseen tylsään elämääni. Onneksi on edes kissa, jota voi paijata. Sinun näkemisesi pitäisi lopettaa kokonaan, niin en haaveilisi turhia enää.
Mistä sitä koskaan tietää, ennen kuin tietää.
Yhden päivän kokonaan sinun kanssasi jos saan, mitään muuta mä toivosi en.....kissat on kyllä hyviä kavereita ja lohduttajia.
Kokemusta on.
Luulen, että puhumista meillä riittäisi, eikä hiljaisuuskaan välistä olisi mitenkään pahasta.
Voitas harjoitella puhumista ilman sanoja.
Onnistuisiko se?
En tiedä tuleeko meille koskaan mahdollisuutta ottaa sitä selville.
Toiveissa kyllä.
- sivusta
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä käynyt treffeillä. Useampaan suhteeseen olen kyllä päätynyt.
Minä taas en ole koskaan vienyt naista treffeille ja silti useampaan suhteeseen päätynyt.
Mietin ensin että niin varmasti. Mutta ne naiset ovatkin vieneet sinut, eikö niin.
Näh. Treffit on tylsiä ja odotuksellisia.
Ei ole! Olet varmaan vaan niitä ihmisiä jotka luulee, että suunnitellut asiat on tylsiä. Yksi kaveri joskus sanoi pyörtäneensä mielipiteensä suunniteltujen asioiden tylsyydestä sen jälkeen kun vietti minun kanssani yhden viikonlopun, josta olin vouhkannut tyyliin monta kuukautta etukäteen.
Oli täysin ikimuistoisen lennokas ja vauhdikas, tapahtumarikas viikonloppu täynnä toinen toistaan villimpiä käänteitä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Mä en kaipaa ketään, en laadukkaita enkä luokattomia, ja silti löydän toistuvasti itseni tästä ketjusta. Taidan olla se pahin pölkkypää täällä.
Mua taidat kaivata, vaikka yli haluaisit päästä. Mäki kaipaan sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kaipaa ketään, en laadukkaita enkä luokattomia, ja silti löydän toistuvasti itseni tästä ketjusta. Taidan olla se pahin pölkkypää täällä.
Ehkäpä. Miks oot täällä vapaaehtoisesti?
Ehkä kaipaan ripausta rakkautta elämään, ja tää on tällä hetkellä lähin, mihin pääsen, niin koomista kuin se onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä. Miks oot täällä vapaaehtoisesti?
Vastaa sä ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha! Mun kaivattu on kaikilla mittareilla laatumies. Olisitte samaa mieltä, jos tuntisitte.
Kyllä minä itseni tunnistan.
Et sinä. Kaivattu on myös jalat maassa -tyyppiä.
Jalat maassa ja pää pilvissä. Edelleen pätee minuun.
Ok, kuulostaa tutulta.
Täällä haukutaan läskiks niin laitoin vaan yhen perunan ja pippuripihvin. Turha valittaa, jos maha jää kurnimaan.
Vierailija kirjoitti:
Toinen on se, että sanot olevasi homo. Usein käytetty korvike.
Miehille tuo ei toimi, nehän vaan innostuu tyyliin "et ole näin hyvää miestä vaan vielä saanut kjehhh ;)))"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttavaa, mutta en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ole koskaan vienyt naista treffeille ja silti useampaan suhteeseen päätynyt.
Sama täällä. Taidetaan olla laatumiehiä. Laatumiehet viedään käsistä.
Laatumiehiä ei kukaan vie mihinkään, he kulkevat omia polkujaan.
Tämä niin totta. Kaivattuni on selkeästi laatumies, sen nyt tiesinkin. Mutta tämä varmisti asian lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Taidetaan olla laatumiehiä. Laatumiehet viedään käsistä.
Laatumiehiä ei kukaan vie mihinkään, he kulkevat omia polkujaan.
Saman olen huomannut naisissa. Fiksulla tavalla kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen on se, että sanot olevasi homo. Usein käytetty korvike.
Miehille tuo ei toimi, nehän vaan innostuu tyyliin "et ole näin hyvää miestä vaan vielä saanut kjehhh ;)))"
Ei tietenkään toimi, toisaalta homomiehillä on itsesuojeluvaisto, joka varottaa liiallisesta tunkeilusta körilästä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttavaa, mutta en.
Harmi. Meni hyvä tuttavuus pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Täällä haukutaan läskiks niin laitoin vaan yhen perunan ja pippuripihvin. Turha valittaa, jos maha jää kurnimaan.
Ei kai näitä kaikkia kommentteja voi tosissaan ottaa, kun kiusaajat on vauhdissa. Jos ovat oikeasti vanhempia, niin voi vaan miettiä, mistä lapset ovat oppineet kiusaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Taas sen tänään huomasin, ei sitä oikein kaipaa ihmisten pariin, kaipaan vaan kaivattua. harvassa on ne joiden seurassa viihtyy enemmän
Mulla sama. On tullut menoiässä mentyä riittävästi.
Nyt kaipaa enemmän omaa rauhaa, laatuaikaa itsensä kanssa.
Ja olisi kiva viettää sitä myös miehen kanssa ilman, että koko ajan tarvitsee olla menossa jossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai näitä kaikkia kommentteja voi tosissaan ottaa, kun kiusaajat on vauhdissa. Jos ovat oikeasti vanhempia, niin voi vaan miettiä, mistä lapset ovat oppineet kiusaamisen.
Kyllä täällä sydänsärkyy😢
Hermostutko, jos luulet jonkun olevan ihastunut sinuun? Siis jos et ole itse? Onko kellään kokemusta, vai onko ketju täynnä pelkästään niitä ihastuneita?
Vierailija kirjoitti:
Haha! Mun kaivattu on kaikilla mittareilla laatumies. Olisitte samaa mieltä, jos tuntisitte.
Kaikilla meillä on omat luurankomme kaapeissa. Laatumiehilläkin.
No ei vie, kun ei siellä niitä naisia näy...