Kirjoitetaan navetan av:lle
Miksei lehmillä ole peruutuspeilejä?
Aivan sokkona joutuu nyt näitä kärpäsiä hännällä huiskimaan.
Kommentit (15)
Mikä on paras liivimerkki? Itsellä hihnat hiertää laitumella kirmatessa.
On se naapurin uuden hienon täysautomatisoidun navetan Mansikki sitten ylpistynyt. Turpa kohti taivasta. Varois vaan, ettei liukastu omaan sontaansa ja katkaise koipiaan!
Mä en halua enää osallistua tuonne laitumen märehtimiskerhoon. Siellä vaan jauhetaan, montako litraa kukin lypsää ja montako vasikkaa on. Ja ne ainaiset poikimiskertomukset.
Renki nousi jakkaralle ja kaivoi vehkeen esiin.
Hemmetin yksitoikkoinen ruokatarjoilu, buffassa aina samat rehut.
Miksi mun lapset otetaan huostaan jo vauva-aikana, yks toisensa jälkeen? Enkö muka kelpaa äidiksi??
Vierailija kirjoitti:
Miksi mun lapset otetaan huostaan jo vauva-aikana, yks toisensa jälkeen? Enkö muka kelpaa äidiksi??
Sä et liiku tarpeeksi, kökötät vaan siinä samassa parressa. Alkaisit kuntoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et liiku tarpeeksi, kökötät vaan siinä samassa parressa. Alkaisit kuntoilemaan.
Meillä on kyllä moderni pihatto!
Mikä juttu tämä on, että kun sonnia kaipaat niin paikalle tuleekin kylmäkätinen siementäjä?
Mitä peräkammarinpoika touhuaa mansikin peräpäässä lypsyjakkaran päällä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tämä on, että kun sonnia kaipaat niin paikalle tuleekin kylmäkätinen siementäjä?
Kyllä meidän siementäjät elossa ja lämpimiä ovat olleet!
Vierailija kirjoitti:
katsoisit vähän niiden vasikoittesi perään,,, tarviiko elää niin kuin pellossa?
Aloitin lenkkeilyn, mutta en tiedä pitäisikö ravata vai laukata?
Haittaako, jos kaksi hiehoa kyhnyttää paarteen alla jossakin nurkassa?