Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ollut paljon ihastelijoita?
Nuorempana oli, nyt on saanut olla aika rauhassa muutamaa hassua ukkoa lukuun ottamatta. Taitavat olla jo niin seniilejä, etteivät tajua, ketä ihastelevat :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos teillä on kaivattuun jokin oikea yhteys, miksi olette täällä?
En oikein voi sanoa ääneen tai antaa ymmärtää, että kaipaan. Meillä on hyvät, mutkattomat välit, mutta joudun pitää ne hyvin neutraalina.
Varattu!!
Erehdyt, ei ole varattu kyseessä. Olemme molemmat sinkkuja.
Ontuvaa selittelyä.
Vierailija kirjoitti:
On. Ihmetyttää välillä suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei usko, että naisella olisi stalkkeri. Saman tien on hullu, jos sellaista saa päähänsä.
Kukaan ei vaan rakasta sua. Voi voi.
Mua rakastaa useampi kuin arvaatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä. Miehet ovat tykänneet ulkonäöstäni ja naiset huumorintajustani. Itselle on kolahtanut ani harva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmetyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos teillä on kaivattuun jokin oikea yhteys, miksi olette täällä?
En oikein voi sanoa ääneen tai antaa ymmärtää, että kaipaan. Meillä on hyvät, mutkattomat välit, mutta joudun pitää ne hyvin neutraalina.
Varattu!!
Erehdyt, ei ole varattu kyseessä. Olemme molemmat sinkkuja.
No mitä me sit täällä enää viipyillään?!
Nyt mies toimeksi! Annoin juuri yhteydenottotehtävän! Se on lupalappu!
Vierailija kirjoitti:
Ihan liikaa. Vähempikin olisi riittänyt vuosien saatossa. Kun en enää tiedä, kuka haluaa ja mitä ja kuinka paljon. Sit siellä ne varatutkin seassa. Prseestä olla tällänen, kun tuntuu ajavan karkuun juuri ne, ketä itse haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orapihlaja ja selja ovat keijuille pyhiä puita ja ihmisten tulee välttää liikkumista näiden lähellä. Orapihlajan ja seljan kaataminen on ehdottomasti kiellettyä.
Entä tammi? Kaadoin sellaisen vahingossa kun oli kivi vierinyt sen päälle. Istutin sen parempiin multiin 😇
Pihlajaa on pidetty pyhänä puuna, siksi niitä edelleen istutellaan pihoihin, kait jotenkin ns. suojelustarkoituksessa. Nätti puu tietty noin muutoinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä haukutaan läskiks niin laitoin vaan yhen perunan ja pippuripihvin. Turha valittaa, jos maha jää kurnimaan.
Ei kai näitä kaikkia kommentteja voi tosissaan ottaa, kun kiusaajat on vauhdissa. Jos ovat oikeasti vanhempia, niin voi vaan miettiä, mistä lapset ovat oppineet kiusaamisen.
Kyllä täällä sydänsärkyy😢
Älä syö suruun kuitenkaan.
SivustaSuruun nimenomaisesti kuuluu syödä ja ahmia varsinkin.
Oon samaa mieltä, mutta mitä jos syö ihan muuten vaan?
No sit varmaan syö muuten vaan. En osaa valitettavasti sanoa sillä syön nälkääni tai kun tekee mieli syödä. Ihan mielenkiintoinen ajatus, mitä tarkoittaa muuten vaan? Väkisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei usko, että naisella olisi stalkkeri. Saman tien on hullu, jos sellaista saa päähänsä.
Teot puhuu enemmän kuin sanat, eli ei, sä et ole rakastettu. Sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hermostutko, jos luulet jonkun olevan ihastunut sinuun? Siis jos et ole itse? Onko kellään kokemusta, vai onko ketju täynnä pelkästään niitä ihastuneita?
Yleensä ryhdyn melko topakaksi, ja se yleensä toimii "lumouksen" särkijänä. Ovat usein työkavereita, enkä jaksa mitään ylimääräistä venkulointia, kun pitää saada hommat hoidettua. Siis työhommat.
Toi työhommat oli olennainen lisäys, muuten olis ollutkin jo todella topakkaa toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teot puhuu enemmän kuin sanat, eli ei, sä et ole rakastettu. Sori vaan.
🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä haukutaan läskiks niin laitoin vaan yhen perunan ja pippuripihvin. Turha valittaa, jos maha jää kurnimaan.
Ei kai näitä kaikkia kommentteja voi tosissaan ottaa, kun kiusaajat on vauhdissa. Jos ovat oikeasti vanhempia, niin voi vaan miettiä, mistä lapset ovat oppineet kiusaamisen.
Kyllä täällä sydänsärkyy😢
Älä syö suruun kuitenkaan.
SivustaSuruun nimenomaisesti kuuluu syödä ja ahmia varsinkin.
Oon samaa mieltä, mutta mitä jos syö ihan muuten vaan?
No sit varmaan syö muuten vaan. En osaa valitettavasti sanoa sillä syön nälkääni tai kun tekee mieli syödä. Ihan mielenkiintoinen ajatus, mitä tarkoittaa muuten vaan? Väkisin?
Väkisin. Vastakappaleelle toinen käsi kaulalle ja laivoja menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmetyttää?
En koe olevani kovin ihailtava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kipu ei lopu koskaan.
Kaikki loppuu aikanaan.
Ja se on todellakin hyvä asia! Tuo ihan turvallisuudentunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Kysytkin vielä. En saa rauhaa edes koira lenkeillä, kaupassa, linja-autossa mm. Välillä se on ahdistavaa. 😒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan liikaa. Vähempikin olisi riittänyt vuosien saatossa. Kun en enää tiedä, kuka haluaa ja mitä ja kuinka paljon. Sit siellä ne varatutkin seassa. Prseestä olla tällänen, kun tuntuu ajavan karkuun juuri ne, ketä itse haluaisi.
Oi voi onpa sulla ongelmat. Anteeksi jos en pysty samaistumaan tai tuntemaan empatiaa.
Entä tammi? Kaadoin sellaisen vahingossa kun oli kivi vierinyt sen päälle. Istutin sen parempiin multiin 😇