Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipuu jatkukoon 💕
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tosiaan aika varma, että myös sinä tiedät mun olevan täällä. Meidän pitäisi jutella. Johan me ollaan toisemme joku 6-7 vuotta "tunnettu".
Mistä tunnette? Missä näette?
Ei tunneta, me "tunnetaan" toisemme. Kasi on meidän numero.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unosia rakkaalleni kaunosieluiselle miehelle. Halaan sinua ja nukahdan jälleen viekkuusi kuten kaikkien päivieni iltoina, joina olen sinut tuntenut. Nähdään unessa <3
💙💙💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä! 😘
Olemme edelleen prosessissa, joka muuttuu pian elämäksi.🥰🥰😍Ketkä?
Me: minä ja Mies 💝💟
En pystyisi lupaamaan paljoa, mutta uniin tulen mukaan. Kauniita unia.
Kiitos ja nähdään huomenna!
Hyviä öitä teille ihanille, ihan kaikille ihanille parhaille tyypeille! 💛
Vierailija kirjoitti:
Kuinka voit? Toivottavasti hyvin. Voisimmepa nukahtaa toistemme lämpöön.
Olen hieman uupunut, mutta muuten ok. Päässä jyskyttää ajatuksia, että pitää edetä nopeasti. Ratkaista asioita nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitkö kanssani Lappiin vai Välimeren aurinkoon?
Varattujen kanssa en lähtisi mihinkään
Naiselle kirjoitti:
Yksi oikein pitkä ja kuuma suudelma sinulle, rakkaani. Juuri sellainen, jonka jälkeen pää on ihan pyörällä. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Olet unohtumaton ja minä rakastan sinua.
Kenelle kirjoitat? Et kuulemma ole se aiempi runomies vaan joku copycat hänelle?
Ajattele mitä se voisi olla, kun se jäytää tällaista onnettomuutta silloin kun se ei ole.
Naiselle kirjoitti:
Yksi oikein pitkä ja kuuma suudelma sinulle, rakkaani. Juuri sellainen, jonka jälkeen pää on ihan pyörällä. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Olet unohtumaton ja minä rakastan sinua.
Lässystystä taas.
Elämä menee eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle kirjoitti:
Kenelle kirjoitat? Et kuulemma ole se aiempi runomies vaan joku copycat hänelle?
Ihan sama runomies olen ja samalle naiselle kirjoitan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä! 😘
Olemme edelleen prosessissa, joka muuttuu pian elämäksi.🥰🥰😍
😘
Ketkä?