Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Matti Ahde arvosteli ensitreffeillä Hilkan pyöreitä poskia

Vierailija
22.04.2023 |

Ja toivoi ,että Hilkka olisi ollut neitsyt. Jälkiruoan siirsi sivuun, ettei posket pyörene liikaa. Mitä ihmettä? Miksi ihmeessä naiset suostuu tuollaiseen?

Kommentit (549)

Vierailija
281/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te naiset, joilla on/on ollut tuollainen mies: kertokaa nuoremmalle, että miten varhain ja millaisista tilanteista asian pystyi huomaamaan, tuliko esille jo seurusteluaikana? Vai paljastuiko arvostelijaksi ja kontrolloijaksi myöhemmin ja jonka ei ensi alkuun olisi uskonut voivan käyttäytyä siten? Suuri kiitos, jos jaatte kokemuksianne!

Vierailija
282/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma sovinisti-isäni tokaisi aikoinaan, että ehkä se Ahde oli kourinut "liian vähän" niitä naisia ja siksi suuttuneet :0

Olin isälleni pitkään tuosta vihainen. On kytännyt äitini painoa vielä yli 70-vuotiaana ja vahtii joka kerta ruokapöydässä ettei äiti vain ota liikaa ruokaa...Minunkin äiti oli nuorena todella hoikka eikä vieläkään ole kuin muutama kilo ylipainoa. Kolme lasta synnyttänyt.

Että tuossa sukupolvessa valitettavasti sovinismi oli normaalia ja täysin hyväksyttyä käytöstä. Itse en siedä lainkaan sovinismia, johtuen varmaankin oman isäni asenteista naisia kohtaan

Isäsi saattoi olla oikeilla jäljillä. Ei kourinut tarpeeksi niitä vanhempia harppuja vaan nuoremmat ja kauniit sai suurimman osan huomiosta. Katkerat sitten päättivät kostaa Ahteelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytäisipä vielä jostain nuorikoksi Hilkan kaltaisen fiksun naisen. Voisin vielä lisää lapsiakin hankkia yhteiskunnan hyväksi.

Mutta tässä feministiseksi muuttuneessa valtiossa lienee turha toivo. Tosin niinhän ne kaikki suuret sivilisaatiot ovat lopulta sortuneet, naisten moraalin heikentyessä ja itsekkyyden lisääntyessä.

Yhyy moraalittomat naiset yhyy yhyy

Te miehet olette itse kautta historian olleet niitä moraalittomia. Olette rais kanneet, pettäneet ja tap paneet. Miksi sinä kuvittelet olevasi niitä feministejä parempi? Oletko sinäkin sellainen mies, jonka mielestä naisen kuuluu olla laiha mutta mies saa itse olla joku syöttöporsas...Onnea naisen etsintään, sitä todellakin tulet tarvitsemaan tuolla ajatusmaailmalla. Äläkä vaan koskaan lisäänny ettet traumatisoisi mahdollisia tulevia tyttäriäsi sovinismillasi

Vierailija
284/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat vanhempani eivät olleet tuollaisia mutta olen vanhemmiten huomannut, kuinka nöyristeleviä suurten ikäluokkien naiset ovat. Inhoan sitä. Nöyristelevien ja typerien naisten takia suurten ikäluokkien miehet ovat sellaisia sovinisteja kuin ovat. Eihän ne naiset osaa edes kävellä julkisella paikalla miehen ohjaamatta. Ja se nöyristelevä ja koko ajan anteeksipyytelevä olemus, yök.

Sama havainto, mutta suhtaudun itse siihen niin, että se on ennen kaikkea surullista. Moni vanhempien ikäluokkien nainen on vain kasvanut niin vahvasti tuollaiseen. Myös miesten kannalta surullista, jostain hekin ovat aikoinaan käyttäytymismallinsa oppineet. Uskon, että jos parisuhteessa on vahva keskinäinen arvostus ja kunnioitus, molemmat voivat paremmin ja suhde on onnellisempi - olisi myös sen osalta, joka on oppinut sen kontrolloija-lyttääjä-mallin ja pääsisi irti siitä

Vierailija
285/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma sovinisti-isäni tokaisi aikoinaan, että ehkä se Ahde oli kourinut "liian vähän" niitä naisia ja siksi suuttuneet :0

Olin isälleni pitkään tuosta vihainen. On kytännyt äitini painoa vielä yli 70-vuotiaana ja vahtii joka kerta ruokapöydässä ettei äiti vain ota liikaa ruokaa...Minunkin äiti oli nuorena todella hoikka eikä vieläkään ole kuin muutama kilo ylipainoa. Kolme lasta synnyttänyt.

Että tuossa sukupolvessa valitettavasti sovinismi oli normaalia ja täysin hyväksyttyä käytöstä. Itse en siedä lainkaan sovinismia, johtuen varmaankin oman isäni asenteista naisia kohtaan

Isäsi saattoi olla oikeilla jäljillä. Ei kourinut tarpeeksi niitä vanhempia harppuja vaan nuoremmat ja kauniit sai suurimman osan huomiosta. Katkerat sitten päättivät kostaa Ahteelle.

trololololooooo :D

Joku jonne siellä yrittää taas röllätä ja saada naiset joukolla suuttumaan

1,5/5

Vierailija
286/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nyt 65v (nainen) ja seurustelin 18-21-vuotiaana miehen kanssa, joka pelkäsi että lihon, vaikka en ollut lihava (166cm/48kg).  Hän vahti syömisiäni ja sanoi, että ei uskalla mennä kanssani naimisiin, koska syön isoja annoksia ja olen ahne herkuille. Hän arvosteli aina naisissa sitä miten lihavia tai laihoja me olimme. Hän inhosi rintojani ja "leveää" lantiotani, vaikka enhän minä edes hirveän leveä ja rintava ollut, ihan missinmitoissa. No se suhde loppui seurusteluvaiheessa, koska en noudattanut hänen ravitsemusohjeitaan. Olenhan minä lihonut hieman noista ajoista. Painan nyt 53 kg. Hänen mielestään olisin läski. Hän ei koskaan löytänyt mieleistään naista eikä päässyt edes seurusteluvaiheeseen kenenkään kanssa (paitsi minut) ja tuskin enää pääseekään kun on pian 80-vuotias.

Minä tiedän myös tällaisia sirojen ja soukkien naisten fanittajia. Nykypäivänä tosin etsivät lapsinaisvartalonsa Aasiasta. Ns yellow fever-miehiä. Suomalaisia naisia tosiaan halveksutaan, ja hedelmällisyyden merkkejä pelätään. Kuvottavaa sakkia.

osa noista miehistä lienee homoja, eivät vain ole vielä keksineet sitä syystä x tai y. naisellinen vartalo karkottaa miehistä pitävät miehet, koska se näyttää liikaa naisen vartalolta. Hyvin hoikka vartalo taas näyttää enemmän miehen malliselta vartalolta. Olisi hyvä, jos edes joku sukupolvi kasvaisi  siten, ettei omia homoseksuaalisia taipumuksia tarvitsisi peitellä itseltäänkin.

Nääh, lapsenomainen vartalo siinä varmaan kiehtoo. Luo vielä enemmän kuvaa valta-asemasta. Ei homoja kiinnosta pillulla varustetut vaikka olisivat kuinka pieniä ja laihoja.

Vierailija
287/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeesti nuoret naiset ei haluu mitään vanhoja haisevia kurttuja kourimaan itseään.

Vierailija
288/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1,5/5

Joo Huoh ei noihin provoihin edes jaksa vastailla erityisesti mitään, alapeukkua just vielä vaivauduin painamaan

Vierailija
289/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen me too -aikaa vain paljastajille tuli seurauksia.

Jutussa yhtiön alihankkija ja kaksi entistä työntekijää kertoivat, että johtaja oli toistuvasti ehdottanut sopimattomia, halannut tarpeettoman voimakkaasti ja työntänyt toisen naisen käden väkipakolla omiin housuihinsa. Lisäksi lehti kertoi tietävänsä muitakin henkilöitä, joita toimitusjohtaja oli ahdistellut. Johtaja kiisti syytökset.

Uutisessa oli yksi kummallinen piirre: siitä puuttui johtajan nimi.

https://journalisti.fi/artikkelit/2021/04/suomen-ensimmaisessa-isossa-a…

Nimeä ei olisi koskaan julkaistu, ellei toimittaja Harri Nykänen laukaissut nimeä television suorassa lähetyksessä.

Ihan älyttömän hyvä artikkeli, kiitos linkistä! Kannattaa lukea!

(Niin se mm T Harakkakin on parikymmentä vuotta sitten nuoleskellut päättäjien (piip), vaikka myöhemmin esitti ihan toisenlaista tyyppiä....mielenkiintoisia muitakin nimiä tuossa tuli esiin.)

Vierailija
290/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytäisipä vielä jostain nuorikoksi Hilkan kaltaisen fiksun naisen. Voisin vielä lisää lapsiakin hankkia yhteiskunnan hyväksi.

Mutta tässä feministiseksi muuttuneessa valtiossa lienee turha toivo. Tosin niinhän ne kaikki suuret sivilisaatiot ovat lopulta sortuneet, naisten moraalin heikentyessä ja itsekkyyden lisääntyessä.

Lunttuilevat miehet ovat paljon pahempia kun jakavat kulliaan melkein kenelle tahansa, varsinaisia l o r t t o j a. Naisilla on sentään jotain tasovaatimuksia myös yhden illan jutuissa, toisin kuin miehillä

Vierailija
291/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te miehet olette itse kautta historian olleet niitä moraalittomia. Olette rais kanneet, pettäneet ja tap paneet. Miksi sinä kuvittelet olevasi niitä feministejä parempi? Oletko sinäkin sellainen mies, jonka mielestä naisen kuuluu olla laiha mutta mies saa itse olla joku syöttöporsas...Onnea naisen etsintään, sitä todellakin tulet tarvitsemaan tuolla ajatusmaailmalla. Äläkä vaan koskaan lisäänny ettet traumatisoisi mahdollisia tulevia tyttäriäsi sovinismillasi

Tämä. Naisten vihaajat voivat jättää suosiolla lisääntymättä niin on jatkossa vähemmän naisvihaa ja traumatisoituneita tyttölapsia

Vierailija
292/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oululaisena muistan tämän Hilkan kun oli ostoksilla entisessä Centrumin tavaratalossa. Kyllä koko tavaratalo tiesi, että oli ostamassa viinilaseja mökilleen koska presidenttipari Koivisto olivat tulossa piipahtamaan heidän mökillään. Sen verran oli suurieleinen tämä ostostapahtuma.

Juuri tällaisen kuvan mäkin oon Hilkasta muodostanut mediasta. Kusipää itsekin siis. Vain kulissit merkkaa. Ja näkeehän sen jälkikasvustakin. Että turhaan tässä säälitään leskeä.

Vierailija
293/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo velvollisuuteni yhteiskuntaa tehnyt eli lapsia minulla on suomalaisen naisen kanssa. Valitettavasti suuri osa suomalaisista naisista on epävakaita ja mt-ongelmaisia tai sitten kiihkofeministejä, joiden kanssa on vaikea saada vakaata liittoa aikaan.

Haluaisin kuitenkin uskoa, että Suomesta vielä fiksuja naisia löytyy nuoremmistakin polvista. En vaadi puolisoltani mitään sellaista mitä en itse ole valmis tekemään.

Vierailija
294/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nyt 65v (nainen) ja seurustelin 18-21-vuotiaana miehen kanssa, joka pelkäsi että lihon, vaikka en ollut lihava (166cm/48kg).  Hän vahti syömisiäni ja sanoi, että ei uskalla mennä kanssani naimisiin, koska syön isoja annoksia ja olen ahne herkuille. Hän arvosteli aina naisissa sitä miten lihavia tai laihoja me olimme. Hän inhosi rintojani ja "leveää" lantiotani, vaikka enhän minä edes hirveän leveä ja rintava ollut, ihan missinmitoissa. No se suhde loppui seurusteluvaiheessa, koska en noudattanut hänen ravitsemusohjeitaan. Olenhan minä lihonut hieman noista ajoista. Painan nyt 53 kg. Hänen mielestään olisin läski. Hän ei koskaan löytänyt mieleistään naista eikä päässyt edes seurusteluvaiheeseen kenenkään kanssa (paitsi minut) ja tuskin enää pääseekään kun on pian 80-vuotias.

Minä tiedän myös tällaisia sirojen ja soukkien naisten fanittajia. Nykypäivänä tosin etsivät lapsinaisvartalonsa Aasiasta. Ns yellow fever-miehiä. Suomalaisia naisia tosiaan halveksutaan, ja hedelmällisyyden merkkejä pelätään. Kuvottavaa sakkia.

osa noista miehistä lienee homoja, eivät vain ole vielä keksineet sitä syystä x tai y. naisellinen vartalo karkottaa miehistä pitävät miehet, koska se näyttää liikaa naisen vartalolta. Hyvin hoikka vartalo taas näyttää enemmän miehen malliselta vartalolta. Olisi hyvä, jos edes joku sukupolvi kasvaisi  siten, ettei omia homoseksuaalisia taipumuksia tarvitsisi peitellä itseltäänkin.

Nääh, lapsenomainen vartalo siinä varmaan kiehtoo. Luo vielä enemmän kuvaa valta-asemasta. Ei homoja kiinnosta pillulla varustetut vaikka olisivat kuinka pieniä ja laihoja.

Pedareita kiinnostaa paremman puutteessa.

Vierailija
295/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo velvollisuuteni yhteiskuntaa tehnyt eli lapsia minulla on suomalaisen naisen kanssa. Valitettavasti suuri osa suomalaisista naisista on epävakaita ja mt-ongelmaisia tai sitten kiihkofeministejä, joiden kanssa on vaikea saada vakaata liittoa aikaan.

Haluaisin kuitenkin uskoa, että Suomesta vielä fiksuja naisia löytyy nuoremmistakin polvista. En vaadi puolisoltani mitään sellaista mitä en itse ole valmis tekemään.

Jos sinä olet törmännyt lähinnä epävakaisiin ja mt-ongelmaisiin naisiin niin millaisissa piireissä oikein pyörit? Toivottavasti sinulla ei ole tyttäriä. Jos on niin todellakin säälin heitä. Sovinisti-isä on yksi pahimmista asioista mitä tyttölapselle voi tapahtua

Vierailija
296/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1,5/5

Ei tämä mitään trollausta ollut. Ei olisi ensimmäinen kerta kun mies joutuu tulilinjalle kun valitsi "väärin" naisten välisessä kilpailussa. Nykyään saa olla todella varovainen esim. työ- ja järjestöelämässä kun on naisten kanssa tekemisissä.

Vierailija
297/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni oli vähän kuin tuo Ahde ja se on vaikuttanut suhtautumiseeni miehiä kohtaan. En pysty luottamaan miehiin koska oma isän ja miehen malli on ollut niin huono. Terapiassakin on käyty läpi näitä asioita, sillä naisia vihaava mies voi syvästi traumatisoida oman tyttärensä, itse sitä tajuamattaan.

Kyllähän se tytär ymmärtää että jos isä vihaa naisia noin ylipäätään niin tytärkin edustaa naissukupuolta ja silloin isä tavallaan vihaa myös sitä omaa tytärtään

Vierailija
298/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä olet törmännyt lähinnä epävakaisiin ja mt-ongelmaisiin naisiin niin millaisissa piireissä oikein pyörit? Toivottavasti sinulla ei ole tyttäriä. Jos on niin todellakin säälin heitä. Sovinisti-isä on yksi pahimmista asioista mitä tyttölapselle voi tapahtua

Ihan tavallisissa ympyröissä pyörin ja olen akateemisesti koulutettu. Ette uskokaan miten moni ongelmatapausnainen osaa esittää normaalia, mutta kun pintaa vähän raaputtaa niin...

Vierailija
299/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1,5/5

Ei tämä mitään trollausta ollut. Ei olisi ensimmäinen kerta kun mies joutuu tulilinjalle kun valitsi "väärin" naisten välisessä kilpailussa. Nykyään saa olla todella varovainen esim. työ- ja järjestöelämässä kun on naisten kanssa tekemisissä.

Luojan kiitos meetoosta, nykyään ei miehet enää pysty ahdistelemaan meitä naisia niinkuin ennen! Kerrankin miehet on niitä jotka joutuvat pelkäämään...

Vierailija
300/549 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen me too -aikaa vain paljastajille tuli seurauksia.

Jutussa yhtiön alihankkija ja kaksi entistä työntekijää kertoivat, että johtaja oli toistuvasti ehdottanut sopimattomia, halannut tarpeettoman voimakkaasti ja työntänyt toisen naisen käden väkipakolla omiin housuihinsa. Lisäksi lehti kertoi tietävänsä muitakin henkilöitä, joita toimitusjohtaja oli ahdistellut. Johtaja kiisti syytökset.

Uutisessa oli yksi kummallinen piirre: siitä puuttui johtajan nimi.

https://journalisti.fi/artikkelit/2021/04/suomen-ensimmaisessa-isossa-a…

Nimeä ei olisi koskaan julkaistu, ellei toimittaja Harri Nykänen laukaissut nimeä television suorassa lähetyksessä.

Ihan älyttömän hyvä artikkeli, kiitos linkistä! Kannattaa lukea!

(Niin se mm T Harakkakin on parikymmentä vuotta sitten nuoleskellut päättäjien (piip), vaikka myöhemmin esitti ihan toisenlaista tyyppiä....mielenkiintoisia muitakin nimiä tuossa tuli esiin.)

Timo Harakkahan oli ihan huuhaa-toimittaja. Haastatteli kerran hyvin tuntemaani julkkista, ja julkkis vei harakkaa kuin litran mittaa. Julkkis sai kertoa ihan satuja harakan kyseenalaistamatta mitään. Ohjelma oli kuin julkkiksen maksettu mainos. Tosin hän ei joutunut maksamaan siitä mitään. Olen ollut ällistynyt, kuinka harakka on saanut vain jatkaa ja jatkaa toimittajana ja valittu eduskuntaankin pärstäkertoimella.