Matti Ahde arvosteli ensitreffeillä Hilkan pyöreitä poskia
Ja toivoi ,että Hilkka olisi ollut neitsyt. Jälkiruoan siirsi sivuun, ettei posket pyörene liikaa. Mitä ihmettä? Miksi ihmeessä naiset suostuu tuollaiseen?
Kommentit (549)
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tyyppi tuo Matti Ahde oli, kun oli tuollainen sovinisti? Siis koulutus, ammatti, työpaikka?
Vanhan liiton demari, eli sähkömies koulutukseltaan ja sieltä nousi politiikkaan ja kansanedustajaksi.
Oppimaton junttiko? Lukeneisuus on myös sivistystä, joka näkyy käytöksessä. Käytöksestä huomaa, onko kirjoja luettu vai ei.
No ei se nyt ihan noinkaan mene. Myös akateemisissa piireissä liikkuu näitä rumasetämiehiä joilla on mielestään kaikki valta alistaa ja kouria naisia. Juuri tämä mentaliteetti, että muka ihaillaan kauneutta, mutta kierteellä vihataan ja kiusataan/alistetaan. Sairas setämieskuvio.
Jess. Muistatteko Jan-Magnus Janssonin ? Oikiksen proffissakin näitä löytyy ja paljon. Henrik Tikkanen, Jörn Donner. You name it.
Tuli heti mieleen Panu Rajala. Sairas setämies ollut koko ikänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spede oli vielä kauheampi tapaus. Riitta. Väisäsen mukaan kammoksui lihomista itsellään ja muilla. Otti korvapuustin pois Riitalta tai puolitti sen.
Sprede antoi Riitalle töitä, kymppitonnin ja rooleja uunoissa. Mikäli Spede eläisi vielä niin Riitalla ei olisi rahahuolia, olisi töitä kyllä keksinyt Riitalle.
Ja tästä hyvästä sitten voi käyttäytyä miten tahansa? Miten tämä asia edes liittyy tähän?
En tiedä miten Spede käyttäytyi mutta Riittaa muistelee hyvällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi osannut pahastua jos mies olisi arvostellut pyöreitä poskia 18 v. En edes muista oliko pyöreät vai kaposat.
Sanoi siis daamille ekoilla treffeillä jälkiruokaa syötäessä, että älä syö kaikkea, koska olet jo pullea poskistasi.
Itse olisin tilannut vielä toisenkin jälkkärin ja katsonut, että jääkö herra vielä sen jälkeen seuraan.
ota huomioon että Hilkka oli 18 vai 19 v. Tottakai jos joku mies sanoo noin kun ikää on niin joko nauraa hekottaa tai sanoo että ootko tosissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi osannut pahastua jos mies olisi arvostellut pyöreitä poskia 18 v. En edes muista oliko pyöreät vai kaposat.
Sanoi siis daamille ekoilla treffeillä jälkiruokaa syötäessä, että älä syö kaikkea, koska olet jo pullea poskistasi.
Itse olisin tilannut vielä toisenkin jälkkärin ja katsonut, että jääkö herra vielä sen jälkeen seuraan.ota huomioon että Hilkka oli 18 vai 19 v. Tottakai jos joku mies sanoo noin kun ikää on niin joko nauraa hekottaa tai sanoo että ootko tosissasi.
Tai vetää turpaan suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Mitään tai mistään ei saa sanoa, itseään ei saa korostaa, kaikkeen tarvitaan korkeakoulututkinto. Tämä se on nykyaikaa. Pienikin vihjaus omaan hyvään, ja narsisteja ollaan.
Katos, joku bongasi itsensä kuvauksista. Onnea vain, sinulla on varmasti kamala olla itsesi ja kaikkien tekojesi kanssa. Mitä pahaa ja negatiivista oletkaan kylvänyt ympärillesi. Se kato kostautuu vain sinulle itsellesi. Yrität selittää pois, mutta syy löytyy peilistä.
Hienoa että nykyaikana mulkvistien juonet on tehty läpinäkyviksi eikä ihmiset mene niin helposti lankaan. Uhria ei syytetä, vaan sitä, joka tekee väärin.
Tais Matti myös pyörittää muita naisia alusta asti koko liiton ajan,
ne veikkauksen aika törkeätkin seksuaaliset häirinnät ja jopa kiinnikäymiset tais olla vaan jäävuorenhuippu.
Itsestäni ei ois tollaseks kynnysmatoks kun Hilkka ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei tulisi toisia treffejä, jos joku määräisi syömisiäni.
Samaa mieltä minäkin olen. Taisi Hilkka haluta vain varakkaan miehen. Raha ratkaisi.
Ei tainnut Matti silloin vielä olla mikään rahakas/varakas? Mattihan oli koulutukseltaan joku asentaja/tavallinen duunari ja onko ollut vielä politiikassa mukana , kun tapasivat?
Että ei varmaan Hilkka ole rahojen perässä juossut.
Vierailija kirjoitti:
Tais Matti myös pyörittää muita naisia alusta asti koko liiton ajan,
ne veikkauksen aika törkeätkin seksuaaliset häirinnät ja jopa kiinnikäymiset tais olla vaan jäävuorenhuippu.Itsestäni ei ois tollaseks kynnysmatoks kun Hilkka ollut.
Eihän tuollaiseen enää lähde kuin jotkut vientipuolen myyjien reppanavaimot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nyt 65v (nainen) ja seurustelin 18-21-vuotiaana miehen kanssa, joka pelkäsi että lihon, vaikka en ollut lihava (166cm/48kg). Hän vahti syömisiäni ja sanoi, että ei uskalla mennä kanssani naimisiin, koska syön isoja annoksia ja olen ahne herkuille. Hän arvosteli aina naisissa sitä miten lihavia tai laihoja me olimme. Hän inhosi rintojani ja "leveää" lantiotani, vaikka enhän minä edes hirveän leveä ja rintava ollut, ihan missinmitoissa. No se suhde loppui seurusteluvaiheessa, koska en noudattanut hänen ravitsemusohjeitaan. Olenhan minä lihonut hieman noista ajoista. Painan nyt 53 kg. Hänen mielestään olisin läski. Hän ei koskaan löytänyt mieleistään naista eikä päässyt edes seurusteluvaiheeseen kenenkään kanssa (paitsi minut) ja tuskin enää pääseekään kun on pian 80-vuotias.
Minä tiedän myös tällaisia sirojen ja soukkien naisten fanittajia. Nykypäivänä tosin etsivät lapsinaisvartalonsa Aasiasta. Ns yellow fever-miehiä. Suomalaisia naisia tosiaan halveksutaan, ja hedelmällisyyden merkkejä pelätään. Kuvottavaa sakkia.
osa noista miehistä lienee homoja, eivät vain ole vielä keksineet sitä syystä x tai y. naisellinen vartalo karkottaa miehistä pitävät miehet, koska se näyttää liikaa naisen vartalolta. Hyvin hoikka vartalo taas näyttää enemmän miehen malliselta vartalolta. Olisi hyvä, jos edes joku sukupolvi kasvaisi siten, ettei omia homoseksuaalisia taipumuksia tarvitsisi peitellä itseltäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spede oli vielä kauheampi tapaus. Riitta. Väisäsen mukaan kammoksui lihomista itsellään ja muilla. Otti korvapuustin pois Riitalta tai puolitti sen.
Sprede antoi Riitalle töitä, kymppitonnin ja rooleja uunoissa. Mikäli Spede eläisi vielä niin Riitalla ei olisi rahahuolia, olisi töitä kyllä keksinyt Riitalle.
Ja tästä hyvästä sitten voi käyttäytyä miten tahansa? Miten tämä asia edes liittyy tähän?
Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat sanoo vanha kansa.
Oletko sinä ihan tosissasi? Eli tämän mukaan voi huomautella painosta/habituksesta/syömisestä jos tarjoaa töitä? Haluan minä nykypäivänä sellaisen työpaikan nähdä, jossa esimies voi näin toimia! Herrajumala! Mene hoitoon 😳
Juuri näin monet iäkkäämmät naiset ajattelevat. Mies ei saa olla sovinisti tai on hirveä inceeli, vässykkä ja luuser| jos tämä on keskituloinen tai köyhä.
Jos tällä taas on korkea status tai paljon rahaa, tämä saa haukkua naisia, olla miten misogynistinen tahansa ja vahtia jopa naisen painoa ja kommentoida tätä avoimesti.
Ei voi käsittää miten primitiivisiä aaseja vanhemman ikäluokan naisissa on sukupuoli täynnä.
Aika ajoin nostetaan " seksiaddikteja" miehiä ruoskittaviksi. Tietysti heitä on ja on aina ollut. Jotkut ovat päässeet vähällä tai eivät ole olleet ollenkaan julkisuudessa. Entäs naiset, jotka vaihtavat usein miestä? Kun kukaan ei ole kyllin hyvä tai ei kykene suurista luuloista huolimatta tyydyttämään naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat sanoo vanha kansa.
Oletko sinä ihan tosissasi? Eli tämän mukaan voi huomautella painosta/habituksesta/syömisestä jos tarjoaa töitä? Haluan minä nykypäivänä sellaisen työpaikan nähdä, jossa esimies voi näin toimia! Herrajumala! Mene hoitoon 😳
Voi voi paljon on opittavaa ja luettavaa, jos meinaat työelämään noillä eväillä. Ei ole kauaa aikaa kun lentoemännillä oli painorajat, siis lentoemännillä luit oikein. Varmasti vieläkin lento-oletuilla omat pääsyvaatimuksensa, eri ilmaisut vaan.
Eikä niitä töitä tarjota, sinä haet niihin töihin ja jos olet tarpeeksi pätevä sinut valitaan. Jos hoidat hommasi saat jatkaa, jos taas et lennät ulos.
OnlyFans urallakin taitaa olla aika tarkkaa se näkö ja koko, että kauppa käy.
Tänäkin päivänä mies vaihtaa naisen uudenpaan, jos alkaa silmää harittamaan. Joskus toki vanhan ukon ja kaiken saanut nainen kokee, että elämät ovat eriytyneet ja lähtee oman katon alle😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukapa mies ei nykyäänkin noin toimisi, jos se olisi yhteiskunnan normien mukaan korrektia?
Edellinen kirjoittaja pyytää tähän liittyen: sanokaa pliis rehellisesti miehet, onko näin? Haluaisin vain tietää, ovatko kaikki miehet sisimmässään kuitenkin tuollaisia.
En tuomitse ketään, mutta jos niin on, elämä helpottuisi siinä että voisin tehdä lopullisen päätöksen pariutumattomuudesta, elää onnellisena itsekseni ja nauttia ystävien seurasta, niin miesten kuin naisten, mutta voisin mennä rauhallisin mielin aina illalla nukkumaan eikä kummankaan, miehen eikä minun tarvitsisi pelätä vaikkapa juuri sitä minun mahdollista lihomistani ja poskieni pyöristymistä!
Ja saisin syödä sen suklaapatukan aina täysin hyvällä omallatunnolla, kun sellaista tekee mieli! (Ja, jos tätä nyt pitää painottaa, olen hoikka ja ihan oman jaksamiseni ja mielenterveyteni kannalta haluan pitää itseni kunnossa. Mutta haluan, että se on aina vain minun päätökseni enkä kohdata minkäänlaista painostusta siihen liittyen ja juuri vaikka herkutella aina, kun itse haluan).
En osaa vastata kysymykseesi, mutta minä olen lopettanut välittämästä. Juuri taas vaihdoin Faceen profiilikuvaksi jäätävän kortisonipöhöisen kuunaamakuvan! Siellä nyt setämiehet saavat kotonaan ihmetellä ja kauhistella pallopäätäni! Täältä pesee jos löytyy jotakin kitisemistä!
minun piti käydä uusimassa passini, koska minua ei voinut enää tunnistaa vanhasta kuvasta. Siinä pääni näyttikin lähinnä jalkapallolta (kiitos, kortisoni).
hauskinta on, että jotkut (yleensä ovat hulluja miehiä tai juorunaisia) tulevat juttusilleni kysymään, että tiedänkö, että minun pitäisi laihduttaa, koska pääläskit altistavat nukkumisen aikaisille hengityskatkoksille. JOskus kerron näille vastaukseksi, että toivottavasti sinä nukut lukkojen takana, sillä joku muukin asia voi aiheuttaa yöllisen hengityskatkoksen.
ihmiset oikeasti ovat niin idareita, että eivät osaa ajatella, että ns. kuukasvoiset (ja joskus kuuvartaloiset) ihmiset ovat saaneet ne piirteensä ihan lääkityksellä eikä liikasyömisellä.
toinen vanhempani käyttää nesteenpoistolääkitystä ja hänen painonsa voi vaihdella huomattavan paljon lyhyen ajan sisällä. VIelä ei kukaan hänen painostaan huomautteleva ole tajunnut miettiä, että siinä voi olla taustalla ihan vain nesteen kertyminen elimistöön eikä läskit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin tilannut vielä toisenkin jälkkärin ja katsonut, että jääkö herra vielä sen jälkeen seuraan.
silloin 1950-luvulla et olisi tilannut (vai milloin nuo sitten olivatkaan syömässä jälkkäriään)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä myös Hilkan äiti oli vahtinut Hilkan painoa ja huomautellut lihomisesta. Oli ennestään tuttua toimintaa, siksi ei pöyristynyt.
Joo siis tämä painopuhe on ollut naisurheilijoilla tavallista, joten en ihan kauheasti ihmettele, että sieti sitä mieheltään. Mä muistan vuosituhannen vaihteesta, kun olin tanssin harrastelija, niin siellä oli samassa pukuhuoneessa balleriinoja. Vanhempi naisvalmentaja sanoi siinä kaikkien kuullen yhdelle balleriinalle, jolla oli aivan TAJUTTOMAN upea, muodokas mutta hyvin solakka kroppa, että "kun teet ne liikkeet täysillä, niin ne rasvat sulaa siitä sitten". Tyttö nyökytteli innokkaan tottelevaisena. Muista miettineeni, että ei jumalauta, mitä sekopäätouhua... Siinä näki, että tyttö oli alistettu johonkin sairaaseen miellyttämiseen.
Muutenkin en ymmärrä ollenkaan, miksi noita miellyttäjäurheilijoita ihaillaan - sen sairaampaa menoa saa hakea, vaikka kulissit toki kunnossa.
Yksinkertainen pari, vakka kantensa valitsi. Miksi tämä nainen roikkuu julkisuudessa, lukeeko joku muka näitä älyttömiä elämäkertoja?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin tilannut vielä toisenkin jälkkärin ja katsonut, että jääkö herra vielä sen jälkeen seuraan.ota huomioon että Hilkka oli 18 vai 19 v. Tottakai jos joku mies sanoo noin kun ikää on niin joko nauraa hekottaa tai sanoo että ootko tosissasi.
Tai vetää turpaan suoraan.
en oo väkivaltainen mutta nauru on tehokas Ase
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä minäkin olen. Taisi Hilkka haluta vain varakkaan miehen. Raha ratkaisi.
Ei tainnut Matti silloin vielä olla mikään rahakas/varakas? Mattihan oli koulutukseltaan joku asentaja/tavallinen duunari ja onko ollut vielä politiikassa mukana , kun tapasivat?
Oli Masa julkkis jo, kvg!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AShde pääsi eduskuntaan v 1970 ja oli kansanedustaja Hilkan tavattuaan