Matti Ahde arvosteli ensitreffeillä Hilkan pyöreitä poskia
Ja toivoi ,että Hilkka olisi ollut neitsyt. Jälkiruoan siirsi sivuun, ettei posket pyörene liikaa. Mitä ihmettä? Miksi ihmeessä naiset suostuu tuollaiseen?
Kommentit (549)
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö Jussi on narkki? Onko tytär joku va jak ki, asuu mutsinsa kanssa 4kymppisenä.
Yhdessä tähän ketjuun linkatussa, muistaakseni muutaman vuoden takaisessa me naiset -lehden haastattelussa, Hilkka itse kertoo lapsistaan.
Jussista sanoo, että tämän "on ollut vaikeaa hyväksyä yhteiskunnan normeja" ja että "on päättänyt elää sääntöjen ulkopuolella". Tästä voi jokainen vetää itse johtopääksensä.
(Myös sen suhteen käyttääkö edelleen jotain ainetta, joka on laitonta - vai mitä äitinsä nyt tarkoittaakaan.)
Tytär ei ole tietääkseni koskaan ollut julkisuuden henkilö, joten hänen asioihinsa en edes haluaisi ottaa kantaa. Ei kuulu minulle tai meille mielestäni mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma sovinisti-isäni tokaisi aikoinaan, että ehkä se Ahde oli kourinut "liian vähän" niitä naisia ja siksi suuttuneet :0
Olin isälleni pitkään tuosta vihainen. On kytännyt äitini painoa vielä yli 70-vuotiaana ja vahtii joka kerta ruokapöydässä ettei äiti vain ota liikaa ruokaa...Minunkin äiti oli nuorena todella hoikka eikä vieläkään ole kuin muutama kilo ylipainoa. Kolme lasta synnyttänyt.
Että tuossa sukupolvessa valitettavasti sovinismi oli normaalia ja täysin hyväksyttyä käytöstä. Itse en siedä lainkaan sovinismia, johtuen varmaankin oman isäni asenteista naisia kohtaan
Isäsi saattoi olla oikeilla jäljillä. Ei kourinut tarpeeksi niitä vanhempia harppuja vaan nuoremmat ja kauniit sai suurimman osan huomiosta. Katkerat sitten päättivät kostaa Ahteelle.
trololololooooo :D
Joku jonne siellä yrittää taas röllätä ja saada naiset joukolla suuttumaan
1,5/5
Ei tämä mitään trollausta ollut. Ei olisi ensimmäinen kerta kun mies joutuu tulilinjalle kun valitsi "väärin" naisten välisessä kilpailussa. Nykyään saa olla todella varovainen esim. työ- ja järjestöelämässä kun on naisten kanssa tekemisissä.
Luojan kiitos meetoosta, nykyään ei miehet enää pysty ahdistelemaan meitä naisia niinkuin ennen! Kerrankin miehet on niitä jotka joutuvat pelkäämään...
Taisit ymmärtää koko asian väärin. Pääasia on tietysti ettei kouri niiden vanhojen kateellisten nähden. ;) Ja meetoo on kostautunut naisille jo todella monella osa-alueella kuten täältäkin on voitu lukea. Parinmuodostus on yhä vaikeampaa kun miehen pitää todella miettiä kannattaa aloitteen tekeminen vai voiko sillä olla ikäviä seuraamuksia.
Juujuu, ihan varmasti nuoret naiset syttyvät vanhojen ukkojen lähentelystä :D :D In your dreams...
Ja mitäpä nainen sellaisella miehellä tekee joka on sovinisti eikä kunnioita naisia vaan ahdistelee tai on muuten kusipää? Kannattavampaa naiselle olla sinkku kuin kahlehdittuna vääränlaiseen mieheen
Minäkin olen suhteessa kontrolloivan hullun kanssa. Tänäänkin haukkui kun söin, ja on tässä parin kuukauden sisään kuultu kuinka syön kaiken ja jatkuvasti.
Mutta tuli ne ensimmäiset läskittelyt jo riidassa muutaman kuukauden tapailun jälkeen, ja oikeastaan olisi pitänyt tajuta jo ensimmäisen parin viikon aikana, kun katseli jotenkin ihmetellen kun otin puolet einesmaksalaatikosta, siis päivän ainoa ateria.
Samoin ensi kertaa tavatessani vein pakastepizzaa, ja kun päivän ainoaksi kiinteäksi ruoaksi hän otti siitä yhdestä pizzasta osan, söi keskustan ja heitti loput roskiin ja kun olin kauhuissani, niin tokaisi vain vihaisesti että onhan tuossa lopussa sulle tarpeeksi.
Siis yksi pieni dr oetker tms. kahdelle hengelle ja osa siitäkin roskikseen...
Tiedänpä ainakin nyt että lihon tästä vielä enemmän ja jos kelpaan jollekin sellaisena niin hyvä on, jos en niin parempi yksin.
Nuorena kun olin alipainoinen, niin oli silloinkin miehiä jotka tuntuivat liikaa arvostavankin juuri sitä alipainoisuutta, ja sekin kyllä tuntui sairaalta. Itse eivät missään ihannepainossa edes olleet.
Vierailija kirjoitti:
Oma isäni oli vähän kuin tuo Ahde ja se on vaikuttanut suhtautumiseeni miehiä kohtaan. En pysty luottamaan miehiin koska oma isän ja miehen malli on ollut niin huono. Terapiassakin on käyty läpi näitä asioita, sillä naisia vihaava mies voi syvästi traumatisoida oman tyttärensä, itse sitä tajuamattaan.
Kyllähän se tytär ymmärtää että jos isä vihaa naisia noin ylipäätään niin tytärkin edustaa naissukupuolta ja silloin isä tavallaan vihaa myös sitä omaa tytärtään
Mulla isä työskenteli viennissä, eikä ollut mikään salaisuus, että käytti duunireissuissa Aasiassa ns tyttöjä. Iljettävää, ja mutsi silti hoiti elostelijalle kotia. Mäkin käynyt vuosia terapiassa, silti tunnen syvää häpeää isästäni, enkä juurikaan halua tavata; hän edustaa mulle juuri sitä miehen mallia, jonka toivon katoavan tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytäisipä vielä jostain nuorikoksi Hilkan kaltaisen fiksun naisen. Voisin vielä lisää lapsiakin hankkia yhteiskunnan hyväksi.
Mutta tässä feministiseksi muuttuneessa valtiossa lienee turha toivo. Tosin niinhän ne kaikki suuret sivilisaatiot ovat lopulta sortuneet, naisten moraalin heikentyessä ja itsekkyyden lisääntyessä.
Lunttuilevat miehet ovat paljon pahempia kun jakavat kulliaan melkein kenelle tahansa, varsinaisia l o r t t o j a. Naisilla on sentään jotain tasovaatimuksia myös yhden illan jutuissa, toisin kuin miehillä
Miehet on jo vuosituhansia jaelleet sitä vehjettään ympäriinsä joten helppous taitaa olla niillä geeneissä...Onneksi nykynaisen ei ole pakko sietää pettävää sikaa vaan voi antaa kengän kuvan persuksiin
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen suhteessa kontrolloivan hullun kanssa. Tänäänkin haukkui kun söin, ja on tässä parin kuukauden sisään kuultu kuinka syön kaiken ja jatkuvasti.
Mutta tuli ne ensimmäiset läskittelyt jo riidassa muutaman kuukauden tapailun jälkeen, ja oikeastaan olisi pitänyt tajuta jo ensimmäisen parin viikon aikana, kun katseli jotenkin ihmetellen kun otin puolet einesmaksalaatikosta, siis päivän ainoa ateria.Samoin ensi kertaa tavatessani vein pakastepizzaa, ja kun päivän ainoaksi kiinteäksi ruoaksi hän otti siitä yhdestä pizzasta osan, söi keskustan ja heitti loput roskiin ja kun olin kauhuissani, niin tokaisi vain vihaisesti että onhan tuossa lopussa sulle tarpeeksi.
Tiedänpä ainakin nyt että lihon tästä vielä enemmän ja jos kelpaan jollekin sellaisena niin hyvä on, jos en niin parempi yksin.
Nuorena kun olin alipainoinen, niin oli silloinkin miehiä jotka tuntuivat liikaa arvostavankin juuri sitä alipainoisuutta, ja sekin kyllä tuntui sairaalta. Itse eivät missään ihannepainossa edes olleet.
no eikö olisi jo tänään sitten aika siirtyä eteenpäin, tehdä päätös, että suhde on ohi, eikä odottaa jotain tulevaisuutta, jolloin lähtee suhteesta. Kerrasta poikki ja sayonara. Saa sitten mies miettiä miten tässä näin kävi tai sitten menee itsepetokseen ja uskottelee, että hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma isäni oli vähän kuin tuo Ahde ja se on vaikuttanut suhtautumiseeni miehiä kohtaan. En pysty luottamaan miehiin koska oma isän ja miehen malli on ollut niin huono. Terapiassakin on käyty läpi näitä asioita, sillä naisia vihaava mies voi syvästi traumatisoida oman tyttärensä, itse sitä tajuamattaan.
Kyllähän se tytär ymmärtää että jos isä vihaa naisia noin ylipäätään niin tytärkin edustaa naissukupuolta ja silloin isä tavallaan vihaa myös sitä omaa tytärtään
Mulla isä työskenteli viennissä, eikä ollut mikään salaisuus, että käytti duunireissuissa Aasiassa ns tyttöjä. Iljettävää, ja mutsi silti hoiti elostelijalle kotia. Mäkin käynyt vuosia terapiassa, silti tunnen syvää häpeää isästäni, enkä juurikaan halua tavata; hän edustaa mulle juuri sitä miehen mallia, jonka toivon katoavan tulevaisuudessa.
Olen pahoillani puolestasi...Oman isäni työkaveri kävi Virossa huo rissa ja varmasti isäkin on käynyt koska olivat paljon tekemisissä keskenään. Tuollainen miehen malli on ihan perseestä, sen lisäksi että mies on petturi niin on vielä heikommassa asemassa oleva naisia ja tyttöjä hyväksikäyttävä sika. ikuiset traumat jäi isästä. Toivon myös että tulevaisuuden miehet olisivat erilaisia kuin nuo suurten ikäluokkien naisvihaajat
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuli ne ensimmäiset läskittelyt jo riidassa muutaman kuukauden tapailun jälkeen, ja oikeastaan olisi pitänyt tajuta jo ensimmäisen parin viikon aikana, kun katseli jotenkin ihmetellen kun otin puolet einesmaksalaatikosta, siis päivän ainoa ateria.Samoin ensi kertaa tavatessani vein pakastepizzaa, ja kun päivän ainoaksi kiinteäksi ruoaksi hän otti siitä yhdestä pizzasta osan, söi keskustan ja heitti loput roskiin ja kun olin kauhuissani, niin tokaisi vain vihaisesti että onhan tuossa lopussa sulle tarpeeksi.
Asutko hänen kanssaan yhdessä vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä. Muista kuitenkin, että sinä et ole isäsi, eikä sinulla ole syytä hävetä jonkun toisen ihmisen häiriintyneitä tekoja. Sinun ei myöskään tarvitse rakastaa itsellesi vastenmielistä ihmistä vain siksi, että tämä sattuu olemaan isäsi. Aikuisina me voimme valita ne ihmiset, jotka päästämme lähellemme tekoineen ja ajatuksineen/arvoineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tyyppi tuo Matti Ahde oli, kun oli tuollainen sovinisti? Siis koulutus, ammatti, työpaikka?
Vanhan liiton demari, eli sähkömies koulutukseltaan ja sieltä nousi politiikkaan ja kansanedustajaksi.
Kyllä. Ei lähtökohdiltaan mitenkään kultalusikka suussa syntynyt, joten tuskin sitä rahaa niin kauheasti vielä parin tutustumisvaiheessa oli, että olisi vaikuttanut. Mutta naistenmies nuoresta lähtien. Ja komeana pidetty aikanaan. Todennäköisesti sitten jäi elkeet päälle vaikka ikää tulikin, ja seurauksena nämä ahdistelukohut. Tuskin olivat ainoita tapauksia. Aika oli 1970- ja 1980-luvulla niin toinen, limaäijät oli pikemminkin sääntö kuin poikkeus. Jos ei ole itse elänyt sitä tunkkaista aikaa, niin on varmasti vaikea ymmärtää millaista se oli. Onneksi nykyään on toisin isommaksi osaksi. Ja ajatelkaapa että nämä samat äijät oli päättämässä lainsäädännöstä, neuvottelemassa työmarkkinapöydissa jne. Ei siinä kuulkaa naisten asema ja muut tasa-arvoasiat ole päällimmäisenä olleet asialistalla. Kyllä on luojan kiitos toiset ajat.
Mitähän persu Teukalle kuuluu? Siinä on suomalainen miehen malli isolla ämmällä.
Siinä on naisille tosi EU mies isolla sahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma sovinisti-isäni tokaisi aikoinaan, että ehkä se Ahde oli kourinut "liian vähän" niitä naisia ja siksi suuttuneet :0
Olin isälleni pitkään tuosta vihainen. On kytännyt äitini painoa vielä yli 70-vuotiaana ja vahtii joka kerta ruokapöydässä ettei äiti vain ota liikaa ruokaa...Minunkin äiti oli nuorena todella hoikka eikä vieläkään ole kuin muutama kilo ylipainoa. Kolme lasta synnyttänyt.
Että tuossa sukupolvessa valitettavasti sovinismi oli normaalia ja täysin hyväksyttyä käytöstä. Itse en siedä lainkaan sovinismia, johtuen varmaankin oman isäni asenteista naisia kohtaan
Isäsi saattoi olla oikeilla jäljillä. Ei kourinut tarpeeksi niitä vanhempia harppuja vaan nuoremmat ja kauniit sai suurimman osan huomiosta. Katkerat sitten päättivät kostaa Ahteelle.
1,5/5
Ei tämä mitään trollausta ollut. Ei olisi ensimmäinen kerta kun mies joutuu tulilinjalle kun valitsi "väärin" naisten välisessä kilpailussa. Nykyään saa olla todella varovainen esim. työ- ja järjestöelämässä kun on naisten kanssa tekemisissä.
Luojan kiitos meetoosta, nykyään ei miehet enää pysty ahdistelemaan meitä naisia niinkuin ennen! Kerrankin miehet on niitä jotka joutuvat pelkäämään...
Miehet ovat alistaneet meitä naisia vuosituhansia joten oli jo korkea aika meetoolle ja sille, että miehet joutuvat pitämään näppinsä kurissa...Mutta kylläjän noita ahdistelijamiehiä vi tut taa aivan suunnattomasti kun eivät voikaan enää ahdistella ilman tuntuvia seurauksia :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi osannut pahastua jos mies olisi arvostellut pyöreitä poskia 18 v. En edes muista oliko pyöreät vai kaposat.
Sanoi siis daamille ekoilla treffeillä jälkiruokaa syötäessä, että älä syö kaikkea, koska olet jo pullea poskistasi.
Itse olisin tilannut vielä toisenkin jälkkärin ja katsonut, että jääkö herra vielä sen jälkeen seuraan.ota huomioon että Hilkka oli 18 vai 19 v. Tottakai jos joku mies sanoo noin kun ikää on niin joko nauraa hekottaa tai sanoo että ootko tosissasi.
Tietysti, jos on jo ennen ensitapaamista päättänyt, että kyseinen kultakimpale on tuleva aviomies, niin eihän siinä sitten auta kuin niellä kaikki ilkeydet...
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia suurten ikäluokkien miesten käytöstä. Ja saman ikäluokan naiset alistui vapaaehtoisesti moiseen paskaan. Tiedän tämän omista vanhemmistani.
Ja Hilkka uhrannut oman elämänsä miehen uralle- ei ole voinut tehdä sitä ja tätä,koska pitänyt miehen uraa pönkittää.
Miksi mediassa vielä ihmetellään sitä,kun syntyvyys laskee ja naiset eivät halua parisuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1,5/5
Taisit ymmärtää koko asian väärin. Pääasia on tietysti ettei kouri niiden vanhojen kateellisten nähden. ;) Ja meetoo on kostautunut naisille jo todella monella osa-alueella kuten täältäkin on voitu lukea. Parinmuodostus on yhä vaikeampaa kun miehen pitää todella miettiä kannattaa aloitteen tekeminen vai voiko sillä olla ikäviä seuraamuksia.
Eli sinun mielestäsi parinmuodostusta on se että mies kourii naisia?
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei tulisi toisia treffejä, jos joku määräisi syömisiäni.
Minulta jäisi ne ekatkin kesken.
Vierailija kirjoitti:
Näin se on ja valitettavasti isän naisviha vaikuttaa erittäin negatiivisesti tyttäreen koska on juuri sitä sukupuolta jota isä halveksii. Mutta onneksi näin nykyaikana sovinistien kanssa ei tarvitse olla juuri tekemisissä eikä varsinkaan parisuhteessa
https://www.eeva.fi/jutut/hilkka-ahde-ikava-on-vierella-paivin-ja-oin
Ja edelleenkin ikävöi miestään.
Kaunis nainen ollut nuorena, ihan kansainvälistä tasoa, ja on yhä edelleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi.