Matti Ahde arvosteli ensitreffeillä Hilkan pyöreitä poskia
Ja toivoi ,että Hilkka olisi ollut neitsyt. Jälkiruoan siirsi sivuun, ettei posket pyörene liikaa. Mitä ihmettä? Miksi ihmeessä naiset suostuu tuollaiseen?
Kommentit (549)
Mutta arvosti Hilkan pyöreitä pakaraposkia... 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spede oli vielä kauheampi tapaus. Riitta. Väisäsen mukaan kammoksui lihomista itsellään ja muilla. Otti korvapuustin pois Riitalta tai puolitti sen.
Sprede antoi Riitalle töitä, kymppitonnin ja rooleja uunoissa. Mikäli Spede eläisi vielä niin Riitalla ei olisi rahahuolia, olisi töitä kyllä keksinyt Riitalle.
Mikä helv*tin huoltaja tuo Spedekin oli? Kuin joku isähahmo, jolle pitää antaa pesää. Onneksi naiset ovat nykyään voimaantuneet ja heillä on oma ääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spede oli vielä kauheampi tapaus. Riitta. Väisäsen mukaan kammoksui lihomista itsellään ja muilla. Otti korvapuustin pois Riitalta tai puolitti sen.
Sprede antoi Riitalle töitä, kymppitonnin ja rooleja uunoissa. Mikäli Spede eläisi vielä niin Riitalla ei olisi rahahuolia, olisi töitä kyllä keksinyt Riitalle.
Mikä helv*tin huoltaja tuo Spedekin oli? Kuin joku isähahmo, jolle pitää antaa pesää. Onneksi naiset ovat nykyään voimaantuneet ja heillä on oma ääni.
Järkyttävä ihminen, jonka sadismiin ja narsismiin kuului vahvasti vallankäyttö ja manipulointi. Hän on yksi kuvottavimpia yksilöitä Suomesta jos olisi nimettävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta! Ja Hilkka meni naimisiin?!
Ihan normaalia heidän ikäluokkansa toimintaa. Mies vahtii lihomista eikä hoida lapsia. Nainen tekee kaiken ja kärsimys on kätkettävä sisäänsä.
Näin on. Esim. Spede antoi Riitta Väisäsen syödä vain puolikkaan korvapuustin, ettei liho.
Riitta puolestaan, kun hänen piti laittaa pureskelemansa purukumi johonkin, hän länttäsi sen keskelle Speden kaljua.
Jokainen kantakoon ristinsä!
Aina on työntekijöitä, jotka venyvät vielä vähän.
Extremelajien harrastajia, jotka yrittävät voittaa itsensä.
Vaimoja, jotka jaksavat mitä vaan. Tunnetuin poikkeusmiehen vaimo lienee Jacqueline Kennedy. Ja toinen hyvä Sylvi Kekkonen. Ja minun äitini.
Eli on niitä naisia, jotka selittävät itselleen mustan valkoiseksi ja jatkavat ademan turvaavaa hyödyllistä liittoaan hinnalla millä hyvänsä.
En ikinä unohda sitä, miten Hilkka Ahde toivotti tv-lähetyksessä kopeloitsijamiehensä uhreille jumalansiunausta, tuli sanat sihisten hampaidenvälistä, koko vilpitön toivotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nyt 65v (nainen) ja seurustelin 18-21-vuotiaana miehen kanssa, joka pelkäsi että lihon, vaikka en ollut lihava (166cm/48kg). Hän vahti syömisiäni ja sanoi, että ei uskalla mennä kanssani naimisiin, koska syön isoja annoksia ja olen ahne herkuille. Hän arvosteli aina naisissa sitä miten lihavia tai laihoja me olimme. Hän inhosi rintojani ja "leveää" lantiotani, vaikka enhän minä edes hirveän leveä ja rintava ollut, ihan missinmitoissa. No se suhde loppui seurusteluvaiheessa, koska en noudattanut hänen ravitsemusohjeitaan. Olenhan minä lihonut hieman noista ajoista. Painan nyt 53 kg. Hänen mielestään olisin läski. Hän ei koskaan löytänyt mieleistään naista eikä päässyt edes seurusteluvaiheeseen kenenkään kanssa (paitsi minut) ja tuskin enää pääseekään kun on pian 80-vuotias.
Minä tiedän myös tällaisia sirojen ja soukkien naisten fanittajia. Nykypäivänä tosin etsivät lapsinaisvartalonsa Aasiasta. Ns yellow fever-miehiä. Suomalaisia naisia tosiaan halveksutaan, ja hedelmällisyyden merkkejä pelätään. Kuvottavaa sakkia.
osa noista miehistä lienee homoja, eivät vain ole vielä keksineet sitä syystä x tai y. naisellinen vartalo karkottaa miehistä pitävät miehet, koska se näyttää liikaa naisen vartalolta. Hyvin hoikka vartalo taas näyttää enemmän miehen malliselta vartalolta. Olisi hyvä, jos edes joku sukupolvi kasvaisi siten, ettei omia homoseksuaalisia taipumuksia tarvitsisi peitellä itseltäänkin.
Mä taas tiedän varakkaita isomunaisia miehiä, jotka vaan valikoi kauneimmat ja hoikimmat naiset edustusvaimoikseen, kun voivat. Mutta meitä pyöreämpiä ja kurvikkaampia sitten kysellään rakastajattariksi, kun seksi sujuu kuulemma hyvin meidän kanssa. Kiitos ei:n olen kuitenkin sanonut. Tahdon kokonaisen miehen, en mitään pelkkää panoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, että Hilkka kuitenkin kokee, että Matti oli hänen elämänsä suuri rakkaus, ja että heillä oli aivan mahtava liitto?
Koska ei tiedä paremmasta ja Matti toi leivän pöytään eikä lyönyt? Entisaikaan kriteerit oli vähän löyhemmät..
Hilkan äitikin tuntuu olleen aika jyrä.
Olihan hän omalla tavallaan topakka, opettaja ja valmentaja kun oli, mutta en häntä kyllä minään jyränä pitänyt. Olin siis samassa koulussa oppilaana, jossa Kepa oli opettajana. En ollut hänen oppilaansa, mutta toimin koulussa sellaisissa tehtävissä jossa hän oli ikään kuin pomoni. Meillä oli ainakin aina hyvät ja rennot välit. Hän ei ollut koskaan minua kohtaan ilkeä, pikemminkin päinvastoin.
Onhan tuo vanhemman ja lapsen valmennussuhde aina hankala. Itsekin sen henkilökohtaisesti koin vaikka en koskaan huipulle asti noussutkaan. Voin vaan kuvitella miltä äidistä tuntuu, joka on modernin voimistelun pioneereja Suomessa ja valmentanut juuri 16-17 vuotiaan tyttönsä Suomen mestariksi ja vain taivas tuntuu olevan rajana ja yhtäkkiä juuri 18 vuotta täyttänyt tyttö sanoo, että hän on ruvennut seurustelemaan 30 vuotiaan miehen kanssa ja lopettaa voimistelun. Veikkaan, että aika monella huipulle tähtäävällä valmentajavanhemmalla on siinä kohtaa nieleskelemistä, eikä se varmasti läheskään kaikilla jää vain nieleskelyksi.
Ei hän ollut enää 18, ja ylipäätään sen ikäinen päättää jo asioistaan itse.
Tietysti tuon ajan vanhemmat olivat joskus erittäin omistushaluisia, ja tietyissä tilanteissa ylireagoivat.
Nykyään se tuntuu lapselliselta.
No ei kyllä paljoa enempääkään. Kun kerran lopetti voimistelun 1976 ja on syntynyt elokuussa 1957, niin hieman suurempi todennäköisyys on sillä, että oli 18 kuin 19, mutta samapa tuo. Tietenkin täysi-ikäinen päättää itse, ei kai siinä mitään epäselvää ollutkaan.
Mitä sen ajan vanhempiin tulee, niin luulisin, että olivat jopa vähemmän omistushaluisia kuin nykyvanhemmat, olihan lapsia tuolloin enemmän kuin nykyään. Omat vanhempani eivät ainakaan olleet pätkääkään omistushaluisia, vaan olivat hyvinkin auttavaisia, kun ensimmäiseen omaan kämppääni 70-luvun lopulla muutin.
Hilkan äitin tapauksessahan ei ollut kyse niinkään mistään omistushalusta, vaan suunnattomasta pettymyksestä, kun tyttären orastava huippu-urheilija katkesi juuri kun se oli kovimmassa nousussa ja kansainväliset kentät odottivat. Ja sen katkaisijana vieläpä Hilkaa huomattavasti vanhempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Hilkka antanut pyrstöä sille ay-pomollekin?
Ilmeisen asiaton kommentti.
JOTEN ILMIANNOIN JA TURHA SIIS KOMMENTOID ENEMPÄÄ. !!!!!
Oululaisena muistan tämän Hilkan kun oli ostoksilla entisessä Centrumin tavaratalossa. Kyllä koko tavaratalo tiesi, että oli ostamassa viinilaseja mökilleen koska presidenttipari Koivisto olivat tulossa piipahtamaan heidän mökillään. Sen verran oli suurieleinen tämä ostostapahtuma.
Tätini mies nipottaa vatsasta vaikka ovat molemmat eläkkeellä ja tätini on ikäisekseen hoikka ja harrastaa monenlaista liikuntaa. Onneksi antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Tätini mies nipottaa vatsasta vaikka ovat molemmat eläkkeellä ja tätini on ikäisekseen hoikka ja harrastaa monenlaista liikuntaa. Onneksi antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Sairasta. Onneksi tätisi ei välitä, mutta toivoisin silti että hän ihan lähtisi tuollaisesta suhteesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan Riitta ja Spede yhdessä, kävivät monasti Marbellassa golfmaamassa kunnes Riitta löysi Ekin ja sai vauvan.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus mikä kuvotus. Kuolisi pois, mieluiten kärsien syvästi. Ansaitsisi.
Vierailija kirjoitti:
Äitini oli kesätöissä alaikäisenä samoissa tilaisuuksissa Ahteen kanssa. Matti oli aikuinen mies, kouri ja lääppi, eikä siihen aikaan 70 luvulla asiaan puututtu millään tavalla. Kuulemma kaikki naiset ja tytöt tiesivät ja yrittivät vältellä tyyppiä mahdollisuuksien mukaan. Miesvaltainen ala ja aikakausi eikä monet uskaltaneet puhua.
Tätini kertoi jostain lääkäristä joka kouri naispotilaita ja se piti vaan kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, että Hilkka kuitenkin kokee, että Matti oli hänen elämänsä suuri rakkaus, ja että heillä oli aivan mahtava liitto?
Koska ei tiedä paremmasta ja Matti toi leivän pöytään eikä lyönyt? Entisaikaan kriteerit oli vähän löyhemmät..
Hilkan äitikin tuntuu olleen aika jyrä.
Olihan hän omalla tavallaan topakka, opettaja ja valmentaja kun oli, mutta en häntä kyllä minään jyränä pitänyt. Olin siis samassa koulussa oppilaana, jossa Kepa oli opettajana. En ollut hänen oppilaansa, mutta toimin koulussa sellaisissa tehtävissä jossa hän oli ikään kuin pomoni. Meillä oli ainakin aina hyvät ja rennot välit. Hän ei ollut koskaan minua kohtaan ilkeä, pikemminkin päinvastoin.
Onhan tuo vanhemman ja lapsen valmennussuhde aina hankala. Itsekin sen henkilökohtaisesti koin vaikka en koskaan huipulle asti noussutkaan. Voin vaan kuvitella miltä äidistä tuntuu, joka on modernin voimistelun pioneereja Suomessa ja valmentanut juuri 16-17 vuotiaan tyttönsä Suomen mestariksi ja vain taivas tuntuu olevan rajana ja yhtäkkiä juuri 18 vuotta täyttänyt tyttö sanoo, että hän on ruvennut seurustelemaan 30 vuotiaan miehen kanssa ja lopettaa voimistelun. Veikkaan, että aika monella huipulle tähtäävällä valmentajavanhemmalla on siinä kohtaa nieleskelemistä, eikä se varmasti läheskään kaikilla jää vain nieleskelyksi.
Ei hän ollut enää 18, ja ylipäätään sen ikäinen päättää jo asioistaan itse.
Tietysti tuon ajan vanhemmat olivat joskus erittäin omistushaluisia, ja tietyissä tilanteissa ylireagoivat.
Nykyään se tuntuu lapselliselta.No ei kyllä paljoa enempääkään. Kun kerran lopetti voimistelun 1976 ja on syntynyt elokuussa 1957, niin hieman suurempi todennäköisyys on sillä, että oli 18 kuin 19, mutta samapa tuo. Tietenkin täysi-ikäinen päättää itse, ei kai siinä mitään epäselvää ollutkaan.
Mitä sen ajan vanhempiin tulee, niin luulisin, että olivat jopa vähemmän omistushaluisia kuin nykyvanhemmat, olihan lapsia tuolloin enemmän kuin nykyään. Omat vanhempani eivät ainakaan olleet pätkääkään omistushaluisia, vaan olivat hyvinkin auttavaisia, kun ensimmäiseen omaan kämppääni 70-luvun lopulla muutin.
Hilkan äitin tapauksessahan ei ollut kyse niinkään mistään omistushalusta, vaan suunnattomasta pettymyksestä, kun tyttären orastava huippu-urheilija katkesi juuri kun se oli kovimmassa nousussa ja kansainväliset kentät odottivat. Ja sen katkaisijana vieläpä Hilkaa huomattavasti vanhempi mies.
Hilkka oli ajatellut teatteriakin, kai näyttelijäkouluun. Matti poimi timantin ennenku joku vie, avioliiton auvoisaan satamaan aika pian .
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sekin jotakin kertoo, että hautakivessä lukee nimeä ym suuremmalla MINISTERI . Että niin tärkeä mies,että kuolemankin jälkeen pitää palvoa. Narsisti ja tyranni?
ei kuollut sähköasentajana vaan ministeri, arvonimi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistin uhri. Samoinhan Elina Kiikka yhä vain *rakastaa* Ikeä 🙄
Ja huono itsetunto. Jos Hilkan äitikin kerta oli alistava niin ei mikään ihme että on vaikea päästää irti toksisista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitini oli kesätöissä alaikäisenä samoissa tilaisuuksissa Ahteen kanssa. Matti oli aikuinen mies, kouri ja lääppi, eikä siihen aikaan 70 luvulla asiaan puututtu millään tavalla. Kuulemma kaikki naiset ja tytöt tiesivät ja yrittivät vältellä tyyppiä mahdollisuuksien mukaan. Miesvaltainen ala ja aikakausi eikä monet uskaltaneet puhua.
Tätini kertoi jostain lääkäristä joka kouri naispotilaita ja se piti vaan kestää.
jokainen itserään kunnioittava nainen sanoo että stop.
Oma sovinisti-isäni tokaisi aikoinaan, että ehkä se Ahde oli kourinut "liian vähän" niitä naisia ja siksi suuttuneet :0
Olin isälleni pitkään tuosta vihainen. On kytännyt äitini painoa vielä yli 70-vuotiaana ja vahtii joka kerta ruokapöydässä ettei äiti vain ota liikaa ruokaa...Minunkin äiti oli nuorena todella hoikka eikä vieläkään ole kuin muutama kilo ylipainoa. Kolme lasta synnyttänyt.
Että tuossa sukupolvessa valitettavasti sovinismi oli normaalia ja täysin hyväksyttyä käytöstä. Itse en siedä lainkaan sovinismia, johtuen varmaankin oman isäni asenteista naisia kohtaan
Tämä! Mun isä oli ihan kauhea kotona, mutta esim. työpaikalla varsinkin miehille mukava. Varsinainen huumorimies.