Henna Kalinainen taistelee hengestään sairaalassa!
Henna Kalinainen taistelee hengestään sairaalassa, jossa ollut jo viisi päivää. Kotona on pieni vauva. Hänellä on vakava bakteeritulehdus, joka on johtanut sepsikseen eli verenmyrkytykseen ja myös keuhkokuumeeseen. Siunausta Hennalle!
https://halloota.com/henna-kalinainen-taistelee-hengestaan-jo-viisi-pai…
Kommentit (167)
ei tuu vahinkoa ottiko vaali tulos noin koville.
Höpöhöpö juttu. Minulla oli crp 325, Hb 86, sepsis ja kova kuume enkä silti taistellut hengestäni....
Ei se crp ole mikään mittari sille miten vakavaa on.
Se on vain yksi arvoista ja osa arviointia.
Itse olin kuolemassa ja crp vaan 120 kun olivat ommelleet sektiohaavan suoleen kiinni ja jouduin kovien kipujen takia sairaalaan. juuri ennen kun veivät leikkaussaliin (oli todettu heti saavuttuani märkää vatsaontelossa, ei mitään lääkettä ja pidettiin syömättä ja juomatta kolme päivää ja VS 3,6) oli verenpaineen alapaine ollut epikriisin mukaan 300! Siinä oli hiuksen karvan varassa lähtö ja siltä se tuntuikin kun en jaksanut enään kuin mielssäni rukoilla kuolevani.
Selvä hoitovirhehän se oli vatsakalvontulehdus, vaikka papereissa lukee määrittämätön vatsakipu.
Vatsa oli sitten 20cm pystysuunnassa auki ja antibioottia sain leikkauksen jälkeen suoneen plus kotiin mukaan. En jaksanu valittaa kun haava repsahti auki, vauvan sydäntä seurattiin, toisella lapsella todettiin vaippaikäisenä samaan syssyyn diabetes ja itsellä samoin.
Ne olis voinut vaan imeä nesteen ontelosta pois ja aloittaa sen perusteella antibiootit, mutta olin helppo koekaniini purkaa koko suoli kumppaneineen pöydälle ja opiskella.
Joillakin nousee crp ja joillakin ei. On muitakin indikaattoreita siksi olemassa. Senkka ja maksa-arvot nousevat usein jälkijunassa jos olet sattunut olemaan flunssassa.
Onko vaaginaan livahtanut bakteeri?
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö juttu. Minulla oli crp 325, Hb 86, sepsis ja kova kuume enkä silti taistellut hengestäni....
No mun äiti oli toista viikkoa teholla.
Vierailija kirjoitti:
Jännää että otetaan keskusteluun se että monet muutkin. Niin tietenkin. Mutta julkkis on julkkis ja sen kautta ihmiset myötäelävät ja jäsentävät todellisuuttaan.
Onko Henna Kalinainen muka joku julkkis? Minä en ole ikinä kuullutkaan hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun mumma oli kotona ja vielä jaksoi leipoa suklaapiirakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun mumma oli kotona ja vielä jaksoi leipoa suklaapiirakkaa.
Se CRP ei edelleenkään ole mikään kuoleman käyrä- Veriarvo muiden joukossa eikä yksinään kerro totuutta.
Voihan Hemoglobiinikin olla ok, mutta kärsii silti anemiasta.
Mulle tuli sepsis clostridium suolistobakteerista, jonka sain tartuntana kotimaassa. Oli CRP 400 ja kuumetta jotain 40 astetta. Halusivat laittaa mut kotiin sairaalasta, kun osastolla ei ollut tilaa... olin tajuttomana niin ei onnistunut kotiutus ja mies sanoi ettei ota mukaansa. HUS Uudellamaalla. Olisin varmaan kuollut kotiin. Voimia Kalinaiselle ja pikaista paranemista.
Kummasti nämä Marttia A.n "ystävät" kuolee tai sairastuu.
Aika pulskassa kunnossa näyttää olevan.
Voiko vaginoosin saada viidakosta?
Onhan noissa ulkomaisissa paikoissa hirmuinen määrä eri kantoja jotka voivat hyökätä elimistöön, ja jo rokotukset pelkästään ja corona piikit päälle ja laihdutuslääke. Johonkihan tuo laihtumisteho perustuu- ei luonnonmukaiseen touhuun.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti nämä Marttia A.n "ystävät" kuolee tai sairastuu.
Onpa inhottavasti vihjailtu , jopa rikollisesti. Enemmänkin niin että tiettyjä riskejä omaavat ihmiset ahautuvat noihin ohjelmiin, eivätkä osaa hallita elämäänsä. Se ei ole Marttiinan vika.
Kuka on tää henkilö? Pitäiskö tietää?
Täällä FBI. Olemme ottaneet IP:t talteen ja kohta rytisee. Lavastamme teidät lapon käyttäjiksi ellei muuten tapahdu.
Sepsikseen kuolleisuus on noin 15%. Taudinkuvaan vaikuttaa ab-hoidon aloitusaika, taudinaiheuttajabakteeri, henkilön terveydentila ja lääkitykset.
Pahimmasta päästä ovat streptokokki A (pyogenes), pneumokokki ja stafylokki aureus
Vierailija kirjoitti:
Onko vaaginaan livahtanut bakteeri?
Seksinukkekeisarin A Kurhisen puolivenäläinen bakteeri??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää että otetaan keskusteluun se että monet muutkin. Niin tietenkin. Mutta julkkis on julkkis ja sen kautta ihmiset myötäelävät ja jäsentävät todellisuuttaan.
Onko Henna Kalinainen muka joku julkkis? Minä en ole ikinä kuullutkaan hänestä.
Näyttää siltä mama Junelta, jolla on lapsimissi tytär Honey Booboo.
Verenmyrkytyksestä ei mihinkään saattohoitoon mennä. Sä joko kuolet tai selviydyt joko ehjänä tai jopa kaikki raajat amputoituna. Kun heräät, niin maailmasi on muuttunut totaalisesti.