Henna Kalinainen taistelee hengestään sairaalassa!
Henna Kalinainen taistelee hengestään sairaalassa, jossa ollut jo viisi päivää. Kotona on pieni vauva. Hänellä on vakava bakteeritulehdus, joka on johtanut sepsikseen eli verenmyrkytykseen ja myös keuhkokuumeeseen. Siunausta Hennalle!
https://halloota.com/henna-kalinainen-taistelee-hengestaan-jo-viisi-pai…
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö juttu. Minulla oli crp 325, Hb 86, sepsis ja kova kuume enkä silti taistellut hengestäni....
No mun äiti oli toista viikkoa teholla.
No mun mumma oli kotona ja vielä jaksoi leipoa suklaapiirakkaa.
Se CRP ei edelleenkään ole mikään kuoleman käyrä- Veriarvo muiden joukossa eikä yksinään kerro totuutta.
Voihan Hemoglobiinikin olla ok, mutta kärsii silti anemiasta.
Ei. Anemiasta puhutaan ainoastaan, kun Hb on alle viitearvorajan. Raudanpuutetta tarkoittanet. Rautavarasto voi tosiaan olla tyhjä, vaikka hemoglobiini olisi hyväkin.
Voimia Henna! Mun mielikuva Hennasta on muuttunut podcastin kuuntelun myötä. Ihan huipputyyppi oot! Pikaista paranemista, että päästään taas kuulemaan hauskoja juttujasi!
No voi sentään! Nyt en varmasti saa nukuttua ensi yönä...
Tsemppiä Henna. Etenkin pienen lapsen äidille on rankkaa kun murehtii vielä lastakin.
Mulla ollut kans sepsis jonka aiheutti paha keuhkokuume joka levisi myös otsalohkoon. Kauan arpoivat mikä bakteeri ja sain lääkkeet suoraan suoneen. Omassa tapauksessa oli pneunokokki. Paranin mutta kunto vähän ronahti kummasti joksikin aikaa teki tiukkaa tehdä kävelylenkkejä.
Paranemista hänelle!
Pojallani oli vatsakalvontulehduksessa 570
onko henna julkinen henkilö? bb? joku talentti kilpailu? en tunne tapausta, ja siksi kyselen.
Miks tota ollaan kiusittu koulussa? Onko kertonut?
Hän on vielä nuori ihminen. Uskon ja toivon, että hän selviää, vaikka sepsis ei ole todellakaan mikään pikkujuttu. Itsekin olen sen sairastanut samansuuntaisilla tulehdusarvoilla. Nyt vaan riittävän aggressiivinen lääkitys, jota jatketaan riittävän pitkään.
Mistä se verenmyrkytyksen on mahtanut saada.
Hennan piti mennä naimisiin jokin aika takaperin, onko lie mennyt.
Käsittääkseni lapsensa isän kanssa.
Siis kuka? Koskaan kuullukkaan.
Onko jokin tunnettu henkilö, jos on, mistä?
Hän vaikuttaa sympaattiselta, aidolta ja kivalta ihmiseltä. Toipumisia hänelle toivotaan täältäkin.
Suurin osa keuhkokuumeista tulee kylläkin ihan tavallisen flunssan jälkitautina. Pitkään jatkunut yskä esim. voi muuttua keuhkokuumeeksi, josta voi seurata sepsis.
En tunne tyyppiä. Ei kiinnosta.
Mistä verenmyrkytyksen voi saada ? Tsemppiä Hennalle.
Vierailija kirjoitti:
Kali naisela olisi kuntoremontti paikalaan.
Ja sinulle joku lääkitys mikä auttais tuohon pahuuteen. Toivottavasti elämä vielä opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti laihtuu 200kg samalla.
Ei se tosin älyä lisää, mutta jos edes jotain.
Mistäs sinulle älyä?
Joka ikinen meistä kuolee jossain vaiheesssa. Sinäkin Honoy boo?