Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henna Kalinainen taistelee hengestään sairaalassa!

Vierailija
07.04.2023 |

Henna Kalinainen taistelee hengestään sairaalassa, jossa ollut jo viisi päivää. Kotona on pieni vauva. Hänellä on vakava bakteeritulehdus, joka on johtanut sepsikseen eli verenmyrkytykseen ja myös keuhkokuumeeseen. Siunausta Hennalle!
https://halloota.com/henna-kalinainen-taistelee-hengestaan-jo-viisi-pai…

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisteet minulle, olenhan kuningas kirjoitti:

Täytyy sanoa että on pitänyt elää ummikkona ulkomailla ellei ole koskaan kuullut Henna Kalinaisesta. Toinen vaihtoehto on, että on joku semisti autismin kirjolla oleva fysiikan tohtori, jonka elämä menee tutkijankammiossa. Lukee korkeintaan ulkomaalaisia oman alan tiedejulkaisuja ja katsoo ehkä puoli ysin uutiset (eikä nekään häntä kiinnosta). Mutta silloinkin: mitä teet lähiövalaspalstalla? Eli: älä puhu saissea, olmi!

Olen "semisti autismin kirjolla oleva" fyysikko, en tohtori enkä tutkijan kammiossa. Luen lähinnä kotimaisia uutisia. Olen kuullut joskus nimen Henna Kalinainen, mutta minulla ei ole mitään käsitystä, miksi hän on julkkis.

Piti avata ketju, vaikka näit nimen. Kiinnostaa kuitenkin. Ja googlesta olisit parissa sekunnissa saanut tiedot.

Vierailija
162/167 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa että on pitänyt elää ummikkona ulkomailla ellei ole koskaan kuullut Henna Kalinaisesta. Toinen vaihtoehto on, että on joku semisti autismin kirjolla oleva fysiikan tohtori, jonka elämä menee tutkijankammiossa. Lukee korkeintaan ulkomaalaisia oman alan tiedejulkaisuja ja katsoo ehkä puoli ysin uutiset (eikä nekään häntä kiinnosta). Mutta silloinkin: mitä teet lähiövalaspalstalla? Eli: älä puhu saissea, olmi!

Olen "semisti autismin kirjolla oleva" fyysikko, en tohtori enkä tutkijan kammiossa. Luen lähinnä kotimaisia uutisia. Olen kuullut joskus nimen Henna Kalinainen, mutta minulla ei ole mitään käsitystä, miksi hän on julkkis.

Piti avata ketju, vaikka näit nimen. Kiinnostaa kuitenkin. Ja googlesta olisit parissa sekunnissa saanut tiedot.

Onko sinulla tapana ladella typeriä itsestäänselvyyksiä muuallakin? Etkö todella ole huomannut ihmisten vaivaantumista, kun höpiset älyttömyyksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla tapana ladella typeriä itsestäänselvyyksiä muuallakin? Etkö todella ole huomannut ihmisten vaivaantumista, kun höpiset älyttömyyksiä?

Jonkun täytyy selittää ja neuvoa itsestäänselvyyksiä sinulle. Itseltäsi kun ei faktojen etsiminen näköjään onnistu. Aika semisti olet kyllä outo, kun avaat ketjun ja tulet kertomaan, ettet tiedä kenestä on kyse. 

Vierailija
164/167 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka crp divertikuliitissa yli 200 neuvovat lepäilemään kotona

Vierailija
165/167 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tällä Kalinaisella silikoonit?

Ne nyt ei varmaan tue terveyttä millään tavalla.

Vierailija
166/167 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Henna ole Mikael Forssellin exä? Siis ennen Mettiä?

Vierailija
167/167 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin monella nykyään kaikenlaista vakavaa terveysongelmaa ja bakteeri-infektioita? Mikä ihmisten puolustusjärjestelmää vaivaa nykyään? Ihmisen on ihan normaalia altistua eri bakteereille, mutta nämä vakavat infektiot niistä on oikeasti tosi harvinaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi