Henna Kalinainen taistelee hengestään sairaalassa!
Henna Kalinainen taistelee hengestään sairaalassa, jossa ollut jo viisi päivää. Kotona on pieni vauva. Hänellä on vakava bakteeritulehdus, joka on johtanut sepsikseen eli verenmyrkytykseen ja myös keuhkokuumeeseen. Siunausta Hennalle!
https://halloota.com/henna-kalinainen-taistelee-hengestaan-jo-viisi-pai…
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, tulehdusarvot 400
Okei. Tuollaiset lukemat siis voi oikeasti olla noin vaaralliset. Huh hei. Mulla oli, kuumeettomassa keuhkokuumeessa just karvan alle 400 ja lekuri oli passittamassa samointein vastaanotolta sairaalaan ja ihmetteli silmät pyöreinä kun mä olin ihan normaalisti tolpillani ja omasta mielestäni ihan kotihoidossa pärjääväkin..
Ja niin pärjäsinkin vaikka oli mulla sitten lääkäriltä lähete jonka olisin voinut lykätä lanssikuskeille, jos olo menee heikoksi.
Mä en tajunnut edes säikähtää tai pelätä tuolloin vaikka asuin vielä yksinkin.
Hitsi miten pskamaisia tauteja voikaan olla.
Mulla on ollut korkein crp melkein 500. Ei munkaan olo mitenkään erityisen huono ollut, alkoi sitten siitä pikkuhiljaa ottamaan hengitykseen jne. Toki olin tuolloin syöpäsairas enkä elämäni kunnossa, mutta siis jaksoin olla tolpillani ja hereillä. Hb oli tuolloin alle 70.
jos sairastaa syöpää ja crp on ollut melkein 500 niin olet kyllä ns "lottovoittaja", kun olet viellä elossa.
Yleensä 2/10 selviää jos crp menee 500 yli. Sitten päälle viellä syöpä.
Oliko verenmyrkytys tullut mistä?Ei mulle kyllä koskaan puhuttu, että on sepsis vaan, että on keuhkokuume.
Eli keuhkokuume on aiheuttanut sepsiksen. Crp ei nouse yli 400 jos ei kyseessä ole sepsis, koska siinä mitataan juuri verentulehdusarvoja mikä määrittää ne arvot.
Toivottavasti paranee pian!
Vauvakin kaipaa äitiään 💙
Kaikista eniten itkettää että hällä pieni puolivuotias poika. Kuinka isä-Jarmo, 45, pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Tuollaiset lukemat siis voi oikeasti olla noin vaaralliset. Huh hei. Mulla oli, kuumeettomassa keuhkokuumeessa just karvan alle 400 ja lekuri oli passittamassa samointein vastaanotolta sairaalaan ja ihmetteli silmät pyöreinä kun mä olin ihan normaalisti tolpillani ja omasta mielestäni ihan kotihoidossa pärjääväkin..
Ja niin pärjäsinkin vaikka oli mulla sitten lääkäriltä lähete jonka olisin voinut lykätä lanssikuskeille, jos olo menee heikoksi.
Tollo.. Tarkoittaa että mistä HENNAN verenmyrkytys (sepsis) tuli
Mulla on ollut korkein crp melkein 500. Ei munkaan olo mitenkään erityisen huono ollut, alkoi sitten siitä pikkuhiljaa ottamaan hengitykseen jne. Toki olin tuolloin syöpäsairas enkä elämäni kunnossa, mutta siis jaksoin olla tolpillani ja hereillä. Hb oli tuolloin alle 70.
jos sairastaa syöpää ja crp on ollut melkein 500 niin olet kyllä ns "lottovoittaja", kun olet viellä elossa.
Oliko verenmyrkytys tullut mistä?Ei mulle kyllä koskaan puhuttu, että on sepsis vaan, että on keuhkokuume.
Missä tositeeveessä tää oli? Martinanko?
Googlen mukaan oli käyttänyt jotain tehokasta laihdutuslääkettä. Voisiko syy olla siinä?
Uskomatonta, mietin viime keskiviikkona että mitäköhän hänelle kuuluu. Katselin nimittäin silloin Tuksun häävideoita joissa Hennan piti olla mukana.
Kali naisela olisi kuntoremontti paikalaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten näissä tositv-sarjoissa esiintyvillä nuorilla naisilla on haasteita pysyä hengissä? Viidakon tähtöset ja Martina ja hengenpelastajat. Nuoria naisia mennyt ennen aikojaan ainakin kolme ja nyt yksi lisää taistelee hengestään.
Eikö tuo ole jo tilastollisesti erittäin merkittävää?
Kaksi jo kuollut olosuhteissa, joista ei kerrota, mutta spekuloidaan. Mielestäni heidän kohdallaan täytyisi tutkia kuolemaa mahdollisena rikoksena.
Nii! Niiku jäätelöbsyönti hukuttaa hellekesänä!
Lihavuus tekee naisesta kammottavan.
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus tekee miehestä kammottavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli keuhkokuume on aiheuttanut sepsiksen. Crp ei nouse yli 400 jos ei kyseessä ole sepsis, koska siinä mitataan juuri verentulehdusarvoja mikä määrittää ne arvot.
Vävylläni oli keuhkokuume ja crp yli 500. Joutui sairaalahoitoon johon ei halunnut, mutta antibiootit annetaan iv: sti joten oli pakko pari päivää olla ja sen jälkeen kotiin ja antibiootit p.o.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut kans kun umppari puhkesi yli 300... Olin ihan kyl tolpillani.
Oliko sullaki keuhkokuume?
Ajatuksemme ja rukouksemme ovat Hennan ja hänen perheensä puolella.
Toivottavasti laihtuu 200kg samalla.
Ei se tosin älyä lisää, mutta jos edes jotain.
Vierailija kirjoitti:
Demarimiehen "ihmisarvo", pellejä koko demariporukka.
Vierailija kirjoitti:
Mistä saanut bakteerin?
Vaikka lämpimästä vedestä, jossa muhii Legionella-bakteeri.
Vastaava uutinen oli kuukausi sitten, jossa joku taisteli hengestään uimahallissa saadusta Legionella-bakteerin.
Vierailija kirjoitti:
Onko Henna teidän mielestä bbw vai ihan vaan tavallinen li hava?
Eikö kotona opetettu hienotunteisuutta ja käytöstapoja?
Ei mulle kyllä koskaan puhuttu, että on sepsis vaan, että on keuhkokuume.