Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Henna Kalinainen taistelee hengestään sairaalassa!

Vierailija
07.04.2023 |

Henna Kalinainen taistelee hengestään sairaalassa, jossa ollut jo viisi päivää. Kotona on pieni vauva. Hänellä on vakava bakteeritulehdus, joka on johtanut sepsikseen eli verenmyrkytykseen ja myös keuhkokuumeeseen. Siunausta Hennalle!
https://halloota.com/henna-kalinainen-taistelee-hengestaan-jo-viisi-pai…

Kommentit (167)

Vierailija
141/167 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tulehdusarvot yli 3000 ja kuumetta lähes 46. Silti PYS.tä poljin töihin yli 30 asteen pakkasessa vastatuuleen. Selvisin buranalla taudista.

Vierailija
142/167 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vakavalta, onneksi pystyi tekemään somepostauksen asiasta! Omg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/167 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tulehdusarvot yli 3000 ja kuumetta lähes 46. Silti PYS.tä poljin töihin yli 30 asteen pakkasessa vastatuuleen. Selvisin buranalla taudista.

Onneksi ei aivosi paleltumia saanut..

Vierailija
144/167 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PYS. Porvoon yliopistollinen sairaala?

Vierailija
145/167 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku randomi sairaalassa, aha?

Vierailija
146/167 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten näissä tositv-sarjoissa esiintyvillä nuorilla naisilla on haasteita pysyä hengissä? Viidakon tähtöset ja Martina ja hengenpelastajat. Nuoria naisia mennyt ennen aikojaan ainakin kolme ja nyt yksi lisää taistelee hengestään.

Eikö tuo ole jo tilastollisesti erittäin merkittävää?

Kaksi jo kuollut olosuhteissa, joista ei kerrota, mutta spekuloidaan. Mielestäni heidän kohdallaan täytyisi tutkia kuolemaa mahdollisena rikoksena.

Nii! Niiku jäätelöbsyönti hukuttaa hellekesänä!

Juuri niin. Luultavasti on joku väliintuleva muuttuja.

Vierailija
147/167 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännää että otetaan keskusteluun se että monet muutkin. Niin tietenkin. Mutta julkkis on julkkis ja sen kautta ihmiset myötäelävät ja jäsentävät todellisuuttaan.

Onko Henna Kalinainen muka joku julkkis? Minä en ole ikinä kuullutkaan hänestä.

Tänne jaksoit kirjoittaa monta sanaa, mutta googleen et sit osannut Henna Kalinainen kirjoittaa.

Vierailija
148/167 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PYS. Porvoon yliopistollinen sairaala?

Tuo oli sit ainut asia mihin tossa tartuit 😅

Vierailija
149/167 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Henna vaikuttaa kivalle tyypille!

Nuorena kun ollaan muutenkin tuuliviiriä, saati sitten, kun saa vähän kuuluisuutta, niin annetaan nyt jo vähän armoa sen haukkumisen suhteen!

Kaikki haukkujat on itse jääneet jonnekin alatasolle ja Henna itse on porskuttanut eteenpäin ylittäen monia esteitä saavuttaen hienoja asioita elämässään!

Hennalla on hieno tyyli puhua asioista suoraan ja hän on kyllä myöntänyt omat hölmöilynsä! Eiköhän niitä ole meillä kaikilla....kaikkien ei vain puida Seiskassa ja näillä typerillä palstoilla!

Tsemppiä Hennalle ja pikaista paranemista!

Vierailija
150/167 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä tääki on?

Virosta tullut julkkistyrkky joka tuskin on koskaan tehnyt päivääkään oikeaa työtä. Tunnistaa olemattomasta alaleuasta.

Vierailija
151/167 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että on pitänyt elää ummikkona ulkomailla ellei ole koskaan kuullut Henna Kalinaisesta. Toinen vaihtoehto on, että on joku semisti autismin kirjolla oleva fysiikan tohtori, jonka elämä menee tutkijankammiossa. Lukee korkeintaan ulkomaalaisia oman alan tiedejulkaisuja ja katsoo ehkä puoli ysin uutiset (eikä nekään häntä kiinnosta). Mutta silloinkin: mitä teet lähiövalaspalstalla? Eli: älä puhu saissea, olmi!

Vierailija
152/167 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä tääki on?

Virosta tullut julkkistyrkky joka tuskin on koskaan tehnyt päivääkään oikeaa työtä. Tunnistaa olemattomasta alaleuasta.

Kerro vielä mihin perustat tietosi. Henna on kyllä ihan Keravalta. Aina ollut.

Vierailija
153/167 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, varmaan sairaaloissa taistelee moni muukin hengestään, miksi joku turhisjulkimo on muka muita tärkeämpi?

Onko joku sanonut, että olisi muita tärkeämpi?

Ei sitä tarvitse sanoa. Se näkyy jo ihan siinä, että aiheesta on edes lanka jota AV-mammat kilvan kommentoi.

Vierailija
154/167 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet minulle, olenhan kuningas kirjoitti:

Täytyy sanoa että on pitänyt elää ummikkona ulkomailla ellei ole koskaan kuullut Henna Kalinaisesta. Toinen vaihtoehto on, että on joku semisti autismin kirjolla oleva fysiikan tohtori, jonka elämä menee tutkijankammiossa. Lukee korkeintaan ulkomaalaisia oman alan tiedejulkaisuja ja katsoo ehkä puoli ysin uutiset (eikä nekään häntä kiinnosta). Mutta silloinkin: mitä teet lähiövalaspalstalla? Eli: älä puhu saissea, olmi!

Tunnistan kuulleeni nimen, mutta ei aavistustakaan kuka hän on tai mitä hän on tehnyt tai ollut. Ei liikuta minun elämää. Eikö hän ollut Idolsissa tms joskus vuosikymmen sitten tms?

Vierailija
155/167 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se miestään puukolla pahoinpidellyt hullu akka? Karma kostaa, tuollaset miehenhakkaajat eivät sympatiaani saa!

Vierailija
156/167 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä kovasti. Silti välillä ihmettelen , että eikö voi olla ilman julkisuutta. 

Jos hän on oikea julkkis, juorumedia seuraa hänen sometilejään aktiivisesti, ja tekee jutun kaikesta, millä voi tienata rahaa.

Vierailija
157/167 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna! Hyvä!

Vierailija
158/167 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se enää taistele hengestään?! Suomen terveyslaitokset ovat tosi kriisissä.

Vierailija
159/167 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan kuulleeni nimen, mutta ei aavistustakaan kuka hän on tai mitä hän on tehnyt tai ollut. Ei liikuta minun elämää. Eikö hän ollut Idolsissa tms joskus vuosikymmen sitten tms?

Saatko jotain tyydytystä tästä "fiksuilustasi". Et ole fiksu jos olet tällä palstalla, et vaikka kertoisit ettet ole koskaan kuullut Hennasta mitään.

Vierailija
160/167 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "semisti autismin kirjolla oleva" fyysikko, en tohtori enkä tutkijan kammiossa. Luen lähinnä kotimaisia uutisia. Olen kuullut joskus nimen Henna Kalinainen, mutta minulla ei ole mitään käsitystä, miksi hän on julkkis.