Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso veloissa, haluaa ottaa lainaa minun nimissäni

Vierailija
07.04.2023 |

Mitä tekisitte ? Sanoin, etten ota lainaa toiselle, vaikka kyseessä on auto, jonka kyydissä joskus istun mutta jota puoliso yksin ajaa ja tarvitsee työmatkoillaan. Hän on ulosoton asiakas eikä saa otettua lainaa itse. Minulla ei ole edes ajokorttia. Asumme yhdessä mutta asunto on minun, samoin teen lähes kaikki hankinnat kotiin koska miehellä ei ole varaa tai ei halua ostaa mitään.
Periaatteeni on ollut, etten ota koskaan toisen lainaa omiin nimiini. Nyt olen sitten kuulemma huono ihminen, itsekäs enkä rakasta.

Kommentit (204)

Vierailija
61/204 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ollakin itsekäs tuossa asiassa! Älä missään nimessä ota lainaa!!

Vierailija
62/204 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP EI MISSÄÄN NIMESSÄ. Eroa.HETI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/204 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta autoa omiin nimiini koska halpoja autoja joutuu korjaamaan jatkuvasti. Turhaan se seisoisi parkkipaikalla ja sitten mietittäisiin millä se korjataan. Lisäksi ei minullakaan ole varaa ostella mitään autoja, mulla ei edes ole korttia :D

Ap

Et osta autoa. Mies menköön töihin ja maksakoon velkansa kun on ne ite hankkinutkin. Sulle se asia ei kuulu.

Vierailija
64/204 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei pysty maksamaan autoveroa, autovakuutusmaksuja ja huoltoja. Onko ap sulla varaa panna autoon useita satoja kuukaudessa?

Minkälaisen auton vero, vakuutus ja huollot on satoja euroja joka kuukausi? 

Änkyti änkyti. Velkaa pitää lyhentää kerran kuussa. Se plus muut kulut on satoja euroja kuussa. Rahaa panna autoon satoja euroja lukee tossa edellä. Ei pakollisiin muihin kuluihin. Huollot on kalliita. Korjaukset kalliita jne.

Änkyti änkyti vain itsellesi. Tuossa kirjoitettiin, että veroon, vakuutukseen ja huoltoihin menee satoja euroja. Ei puhuttu mitään lyhennyksestä.

Ei autoja jatkuvasti huolleta ja korjata. Riippuu ihan autosta tarvitseeko sitä kuinka paljon korjata. Renkaita ei tarvitse ostaa jatkuvasti. Öljy ei ole niin kallista, että siihen satasia menisi. 

Vierailija
65/204 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta autoa omiin nimiini koska halpoja autoja joutuu korjaamaan jatkuvasti. Turhaan se seisoisi parkkipaikalla ja sitten mietittäisiin millä se korjataan. Lisäksi ei minullakaan ole varaa ostella mitään autoja, mulla ei edes ole korttia :D

Ap

Eikö mies pääse muuten töihin? Julkisilla?

Vierailija
66/204 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä voi olla kymmeniä tuhansia ulosottovelkaa eikä edes näytä dokumentteja niistä. Jos pimittelee summiakin, ei ole ollenkaan rehellinen tyyppi. Faktat pöytään.

Vierailija
67/204 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä aloin tässä miettimään, olenko oikeasti paha ihminen kun en halua osallistua uuden autoon hankintaan tai lainan ottamiseen millään lailla. Mutta vastauksista päätellen olen tehnyt ihan oikein enkä ole itsekäs tai huono ihminen.

Ap

Vierailija
68/204 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko elatusmaksuja perinnässä? Oletko tutustunut miehen vanhempiin, jotta voisit heiltäkin kysellä miehen taustoista.

Vierailija
69/204 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mies löytänyt uuden kusetettavan? https://www.vauva.fi/keskustelu/4124857/mies-suuttui-kun-en-lainannut-r…

Mitähän tuolle 2 vuoden takaiselle nykyään kuuluu?

Vierailija
70/204 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että etsii itselleen sugarmamman. Sinulla ei ole varaa tai halua tuohon touhuun.

Vierailija
71/204 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
72/204 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Eroa. Tai kadut.

Vierailija
73/204 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottotietojen menetys ei kerto vain maksukyvystä vaan myös maksuhalusta.

Vierailija
74/204 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laina on sinun nimissä niin myös auto on sinun.

Ei missään nimessä nyt ainakaan niin että sinä maksat ja toinen omistaa.

Nyt vaan rupeat huonoksi ihmiseksi ja lopetat rakastamisen.  Laskiko hän alun perin että maksat omaisuudellasi hänen velkaantumisensa?

Vierailija
75/204 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin hetken, että AP:n puoliso on sekaantunut veloihin eli vapaaehtoisesti lapsettomiin naisiin. Niistä on syytä pysyä erossa, ovat henkisesti keskenkasvuisia narsisteja.

Vierailija
76/204 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde voi perustua vain rakkauteen ja täydelliseen luottamukseen. Miten voit luottaa henkilöön, joka ei edes näytä kaikkia ulosoton perusteena olevia velkojaan ja yrittää saada sinutkin velkaorjiuteen.

Vierailija
77/204 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen exä, valehteili ihan kaikesta. Heitä pihalle ennenkuin käy huonosti.

Vierailija
78/204 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu tottakai otat. Ja sitten kun äijä on häippässyt, voitkin siirtyä sujuvasti johonkin amerikkalaiseen kapteeniin, jota sitten avustelet milloin milläkin syyllä ja odotat häitä.

Mies antaa vinkin että sulla on rahaa. Kosija ilmaantuu.

Vierailija
79/204 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehottaisin ostamaan bussikortin tai oikeastaan ennemmin tilaamaan taksin pois asunnostani, voisin auttaa pakkaamisessa, sen jälkeen vaihtaisin lukot.

Vierailija
80/204 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin hetken, että AP:n puoliso on sekaantunut veloihin eli vapaaehtoisesti lapsettomiin naisiin. Niistä on syytä pysyä erossa, ovat henkisesti keskenkasvuisia narsisteja.

Uskomatonta, että tunnet suomen kaikki velat!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä