Ilmiantakaa paras proteiinijauhe
Kuntosalista innostunut 16v poikani on alkanut puhua, että hänelle pitäisi ostaa proteiinijauhetta. Voiko siitä olla jotain haittaa? Ajattelin, että jospa siitä voisi sitten innostua kokkailemaan jotain smoothieita. Mikä proteiinijauhe olisi hyvä? Haluaisin toteuttaa pojan toiveen kun kerrankin tekee jotain muuta kun istuu tietokoneella
Kommentit (312)
haloo te olette aikuisia ihmisiä ratkokaa itse ongelmanne
Ennen pitkää loppuu hyväuskoiset höynäytettävät kesken
Ja minä luotan erääseen AV-mammaan joka kertoi luottavansa erääseen Harvardin psykiatriin...
Sossupummi ja ilmasta rahaa 960€ laskujen jälkeen 0% työkokemusta onko liian vähän palkkaa teist. Miten saan ostettuu isot kertaostokset ja ykkösluokan lentomatkat yms?
Voimaruoka-proteiinijauheet on aika hyviä.
Eikö jauhen liha sitten riitä?
Meidän lapinkoira Nemo haukkuu näin syksyllä myös lentävät lehdet.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tällaiset ole tärkeitä vaikkapa kasvisruokailijoille (jos ei puhuta punttisalihommista), kun täällä vain proteiini-lisiä haukutaan?????
On joo. Itse kasvissyöjänä syön 3-4 kertaa viikossa proteiinipirtelön koska en vaan saa tarpeeksi proteiinia ruokavaliosta, sillä en voi syödä kasviproteiineja niin monipuolisesti kuin pitäisi (suoliston takia).
Saan paljon proteiinia kun otan miehiltä poskeen. Mällihän on melkein pelkkää proteiinia. T. Pekka
Syö järkevämmin ja lopeta tupakointi
Poika tarvitsee ravitsevaa kotiruokaa. Katso mistä saa protskuja.