Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevät/kesävaatteita 40+ naiselle

Vierailija
11.03.2023 |

Saa laittaa vinkkejä, yritän pyristellä tätityylistä eroon siinä onnistumatta. Kenkävinkkejä myös kaipaisin. Liian trendikkäät vaatteet vaan korostaa tätivaikutelmaa.

Kommentit (772)

Vierailija
641/772 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 44v ja peilikuva näyttää tädiltä. Tyydyn siihen ja painan aurinkohattu keikkuen kukkamekossa menemään. Mitä pahaa on tädeissä?

Ihana !

Vierailija
642/772 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkku takki riittää voi pitää vaikka villapaitaa alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/772 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panosta pitkähihaiseen ja pitkähelmaiseen kukkamekkoon. Sitä voi käyttää myös syksyllä, kun hihat ja helma ovat pitkät.

Semmoinen näyttää yöpaidalta.

Vierailija
644/772 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään tennareista, mutta niiden pitää olla perinteiset ohutpohjaiset. Olen juuri etsimässä uusia tennareita kevääksi, kun edelliset ovat risat oltuaan ahkerassa käytössä yli viisi vuotta. Kauhean paljon vain on nykyään joka paikassa valtavan paksupohjaisia, jotka ovat ihan liian teinityylisiä.

Vaatteissa olen suosinut jo tosi kauan hameita (mielellään hieman polven yläpuolelle ulottuvia, midi on nimenomaan tanttamainen minulla) ja mekkoja. Olen sellainen suomalaisittain aika tyypillinen päärynäkroppainen, joten mekot ovat päällä imartelevampia kuin housut, kunhan välttää kapeita makkarankuorimalleja ja toisaalta jättikauhtanoita. Onneksi mekoissa on tosi paljon valinnanvaraa.

Tykkään nykyään eniten vyöllisistä paitamekoista, lempparini on musta pellavapaitamekko. Pari ylintä nappia kun jättää auki, niin se on rento ja mukava päällä. Ja tennarit sopii asuun ihan hyvin arkikäytössä, mutta sandaaleistakin tykkään kesällä. Liikun yleensä aina kävellen paikasta toiseen, joten kenkien on pakko olla hyvät jalassa.

N50

Mitä teinimäistä paksuissa pohjissa muka on? Mulla on useammat, New Balancet just nyt käytössä. Sit Dr Martensin maiharit.

Ei liity ikään mitenkään.

N47

Ei paksut pohjat ole vain teineille varattu. Ne näyttää tosi hyvältä, varsinkin jos ei ole mitenkään pitkäjalkainen, niin niillä saa olemukseen pituutta ja ryhtiä.

Eri

Vierailija
645/772 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa coastal grandma tyylissä on oivallus: välillä näyttää ikäistään nuoremmalta, kun pukeutuu ikäidtään vanhemmin.

Vierailija
646/772 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kevätvaatteita nyt on porukalla? Entäs kesän suunnitelmat?

Mulla varmaan vakiintuu tämän kesän tyyliksi liuhuvat korkeavyötäröiset housut ja cropattu toppi. N41

Vierailija
647/772 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kevätvaatteita nyt on porukalla? Entäs kesän suunnitelmat?

Mulla varmaan vakiintuu tämän kesän tyyliksi liuhuvat korkeavyötäröiset housut ja cropattu toppi. N41

Samat mitkä jo vuosia ollut. Kun pesee ja pitää vaatteista huolta niillä pärjää pitkään. Ja kesä on lyhyt joten ei kesävaatteet kulu samalla lailla.

Capreja,farkkuja,mekkoja ja erilaisia yläosia. Koko kesä menee ilman sukkia joten matalapohjaisilla sandaaleilla. Toki kengät vaihtelee.

N42

Vierailija
648/772 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vaaleanpunaiset tennarit kesäksi. Söpöt kuin mitkä.

Vierailija
649/772 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sulla on vaaleanpunainen tukka myös? On niin söpöä täti-ikäisellä... (ja muutenkin).

Vierailija
650/772 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään tennareista, mutta niiden pitää olla perinteiset ohutpohjaiset. Olen juuri etsimässä uusia tennareita kevääksi, kun edelliset ovat risat oltuaan ahkerassa käytössä yli viisi vuotta. Kauhean paljon vain on nykyään joka paikassa valtavan paksupohjaisia, jotka ovat ihan liian teinityylisiä.

Vaatteissa olen suosinut jo tosi kauan hameita (mielellään hieman polven yläpuolelle ulottuvia, midi on nimenomaan tanttamainen minulla) ja mekkoja. Olen sellainen suomalaisittain aika tyypillinen päärynäkroppainen, joten mekot ovat päällä imartelevampia kuin housut, kunhan välttää kapeita makkarankuorimalleja ja toisaalta jättikauhtanoita. Onneksi mekoissa on tosi paljon valinnanvaraa.

Tykkään nykyään eniten vyöllisistä paitamekoista, lempparini on musta pellavapaitamekko. Pari ylintä nappia kun jättää auki, niin se on rento ja mukava päällä. Ja tennarit sopii asuun ihan hyvin arkikäytössä, mutta sandaaleistakin tykkään kesällä. Liikun yleensä aina kävellen paikasta toiseen, joten kenkien on pakko olla hyvät jalassa.

N50

Mitä teinimäistä paksuissa pohjissa muka on? Mulla on useammat, New Balancet just nyt käytössä. Sit Dr Martensin maiharit.

N47

Minun silmääni paksupohjaiset tennarit, etenkin jos ne ovat vielä valkoiset, näyttävät liikaa urheilujalkineilta. Siis tarkoitettu jonnekin lentopallokentälle tms.  Mekon tai hameen kanssa näyttävät ihan kornilta.

Mutta teinit on aina käyttäneet lenkkareita koulussa ja joka paikassa. Käytin itsekin 80-luvulla. Siksi miellän ne teinikengiksi.

Näyttää just hyvältä omaan silmään 🤭

Esim. paksupohjaiset valkoiset Addun Stanit ja punainen kukallinen mekko siihen.

N47

Mä laittaisin klassiset valkoiset Converset punaisen mekon kanssa. 🙂 Mutta perus-Converset, ei niitä paksupohjaisia. Ohuemmat pohjat tuntuvat omaan jalkaani jotenkin mukavammilta, joustavammilta? Tämä tuntuu olevan kovin yksilöllistä, kun jotkut taas sanovat, että normipohjainen Converse on aivan liian ohut eikä ole heille hyvä jalassa.

Jalkahien lemu läsnä saman tien kun mainintaankin Converset tai mitkä tahansa muut kumipohjaiset "kangastossut". Hyi saatana - ikään katsomatta.

Vierailija
651/772 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

N47

Minun silmääni paksupohjaiset tennarit, etenkin jos ne ovat vielä valkoiset, näyttävät liikaa urheilujalkineilta. Siis tarkoitettu jonnekin lentopallokentälle tms.  Mekon tai hameen kanssa näyttävät ihan kornilta.

Mutta teinit on aina käyttäneet lenkkareita koulussa ja joka paikassa. Käytin itsekin 80-luvulla. Siksi miellän ne teinikengiksi.

Esim. paksupohjaiset valkoiset Addun Stanit ja punainen kukallinen mekko siihen.

N47

Mä laittaisin klassiset valkoiset Converset punaisen mekon kanssa. 🙂 Mutta perus-Converset, ei niitä paksupohjaisia. Ohuemmat pohjat tuntuvat omaan jalkaani jotenkin mukavammilta, joustavammilta? Tämä tuntuu olevan kovin yksilöllistä, kun jotkut taas sanovat, että normipohjainen Converse on aivan liian ohut eikä ole heille hyvä jalassa.

Jalkahien lemu läsnä saman tien kun mainintaankin Converset tai mitkä tahansa muut kumipohjaiset "kangastossut". Hyi saatana - ikään katsomatta.

Ja yleensä ne ovat vielä paskaiset. Sellaiset Kånken-vibat vahvasti läsnä. Juu en tykkää.

Vierailija
652/772 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus, ruumiinrakenne, rintojen koko, onko erottuva vyötärö? Tällaiset asiat vaikuttaa. Lisäksi mitkä värit sopii. Ei kaikki sovi kaikille.

Itse ostin juuri tämän mekon, mutta ei kai tämä suurimmalle osalle sovi. Itse olen tumma, keskipituinen, normaalipainoinen ja rintava.

https://www.lindex.com/fi/p/8540153-7856-vihrea-minipituinen-paitamekko…

Miten tuo istuu jos olet rintava? Itse olen myös rintava ja suurin osa napillisista yläosista on oikean kokoisena (istuu hartioista/hihat oikean mittaiset jne) liian kireä rinnuksista.

Juu, itse rintavana suosin avarampia kaula-aukkoja

Vierailija
653/772 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus, ruumiinrakenne, rintojen koko, onko erottuva vyötärö? Tällaiset asiat vaikuttaa. Lisäksi mitkä värit sopii. Ei kaikki sovi kaikille.

Itse ostin juuri tämän mekon, mutta ei kai tämä suurimmalle osalle sovi. Itse olen tumma, keskipituinen, normaalipainoinen ja rintava.

Miten tuo istuu jos olet rintava? Itse olen myös rintava ja suurin osa napillisista yläosista on oikean kokoisena (istuu hartioista/hihat oikean mittaiset jne) liian kireä rinnuksista.

🤢

Vierailija
654/772 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤢

Miksi tuollainen hymiö? Jos on isorintainen, on esim vähän tilavampi v-kaula-aukko erinomainen rikkomaan sitä ison rinnuksen tuomaa bulkkia. Se jakaa sen visuaalisesti ikään kuin kahtia pienempiin osioihin, näyttää kevyemmältä. Pahimpia on pienet o-aukkoiset yläosat ja poolokaulukset, ja kaikki jossa se kaula aukko menee ihan ylös kaulaan asti. Rinnat näyttävät silloin tyynyltä ja entistäkin isommilta. .

Vierailija
655/772 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

N47

N47

Mulla on Conversen move, ja se on paljon parempi jalassa kuin toi klassikko. Pehmeä sisältä ja se paksu pohja. Antaa sopivasti särmää. Olen myyjä, joten eri malleja on siunaantunut.

Vierailija
656/772 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sulla on vaaleanpunainen tukka myös? On niin söpöä täti-ikäisellä... (ja muutenkin).

Oletpas sä kateellinen. Voit ostaa itsekin vaaleanpunaista niin ei tarvitse kadehtia muita :)

Vierailija
657/772 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä 42v nainen vois laittaa päälle kesän juhliin? Vieraaksi menossa. 

Olen 155cm, joten mitkään maksimekot ei toimi. 

Mitkään kovin tätimäiset jakkupuvut ei innosta, mutta koen olevani liian vanha avonaiseen kotelomekkoonkaan. 

Mitä tämmöset keski-ikäiset pukee juhliin? 

Vierailija
658/772 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä 42v nainen vois laittaa päälle kesän juhliin? Vieraaksi menossa. 

Olen 155cm, joten mitkään maksimekot ei toimi. 

Mitkään kovin tätimäiset jakkupuvut ei innosta, mutta koen olevani liian vanha avonaiseen kotelomekkoonkaan. 

Mitä tämmöset keski-ikäiset pukee juhliin? 

Itse puen pellavaa koska hikoilen tosi paljon. En voi käyttää keinokuituja.

Vierailija
659/772 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä. Ikääkin jo on liki 60. Ehkä olen jo täti-vaiheen ja siirtynyt mummoiluun.

Vierailija
660/772 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannikko isoäiti on kiva ja rento kesätyyli. Pukeuduin vähän silleen jo 20 vuotta sitten. Rennot löysät housut ja rento paita. Olkapäille vaalea neule ja menoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi