Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta Ansku Bergströmillä outo ääni?

Vierailija
15.10.2012 |

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis pärjänny hyvin naikkareissa aikanaan.

Vierailija
2/69 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anskulla on aivan kaamea ääni, en kestäisi työskennellä hänen kanssaan paria tuntia kauempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä erikoinen. Ehkä puheterapeutti voisi auttaa tai joku äänenhuollon ammattilainen joka ohjaisi äänenkäyttöä ja puhetekniikkaa. 

Jos joku työkseen joutuu puhumaan tuollaisella äänellä olisi suotavaa että hakisi apua.

Vierailija
4/69 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuus on pop!

Vierailija
5/69 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kerran ostamaan kahvia multa kahvilassa. Pysyin (onneksi) naama peruslukemilla vaikka Anskun ääni on aina naurattanut kun olen kuullut vaikka tv:ssä puhuvan. Tosi lapsellinen ehkä vähän lässyttävä mutta en todellakaan usko että tekee sen tahallaan. Joillain vain on persoonallinen ääni. Entäs sitten tosi matala bassoääni naisella. Kyllä sekin kääntää päät.

Vierailija
6/69 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Esko Eerikäisen kanssa meni poikki ton takia? Mut hei, Ansku on söpö.

Vierailija
7/69 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on valitettavasti samanlainen ääni.. yritän puhua matalampaa, mutta se vasta typerältä kuuostaakin, jos oikein innostun jostakin ja silloin ääneni nousee oikein korkeaksi ja toisaalta erittäin nasaaliksi.. Tämä on todella inhottava asia, sillä olen jopa työssä, jossa esiinnyn jatkuvasti. Välillä ajattelen jo etukäteen, että anteeksi kaikille, kun minulla on näin kamala ääni.

Vierailija
8/69 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outo ääni ja musta tosi hauskan kuuloinen. Kannattaisi tehdä jotain dubbauskeikkaa.

Vierailija
9/69 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on. Lässyttää kokoajan sellaisella vauvan äänellä. Ihan järkyttävää, mutta minkäs hän sille voi. 

Vierailija
10/69 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku Bergströmillä on niin kauhean kimeä, nariseva lapsen ääni, vaikka nainen on kohta 3-kymppinen. Alussa luulin, että hänellä on joku vika esim. äänihuulissa, mutta joskushan (vahingossa?) hän puhuu normaalilla äänellä?

Vierailija
11/69 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku Bergströmillä on niin kauhean kimeä, nariseva lapsen ääni, vaikka nainen on kohta 3-kymppinen. Alussa luulin, että hänellä on joku vika esim. äänihuulissa, mutta joskushan (vahingossa?) hän puhuu normaalilla äänellä?

Vierailija
12/69 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kuin sisarukset Tuiskun Antin kanssa:D

Vierailija
13/69 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mulla olisi tuollainen ääni, olisin opetellut madaltamaan sitä.

Olen onnellinen ettei Ansku tai hänen äänikaksosensa ole esim. työkaverinani.

Vierailija
14/69 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon aina ajatellut että se on opetellut itelleen sellasen puhetyylin. Ei kellään voi olla luonnostaan tollanen ääni.

Vierailija
15/69 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Anskun ääni on erikoinen ja ehkä OMALLA tavallaan outo, mutta hn on kyllä söpö! Ja hänen oppilaanaanaan voi sanoa että mahtava ope!

Vierailija
16/69 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mielestä lapsenomainen ääni aikuisella naisella on kuulemma todella seksikäs.

Vierailija
17/69 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä taivas mikä ääni, piti laittaa ääni pois mute päälle. Ei muuta.

Vierailija
18/69 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se omituinen nukkeääninen. Mutta sääliksi kävi, kun naisena haaveili tanssikisan aikoina suhteesta Tuiskuun.

Vierailija
19/69 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se omituinen nukkeääninen. Mutta sääliksi kävi, kun naisena haaveili tanssikisan aikoina suhteesta Tuiskuun.

Anahan on miehiin päin kallellaan.

Vierailija
20/69 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai se kumminkin itelleen ukon, joka parka joutuu tuota narinaa kuuntelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan