Onko sinusta Ansku Bergströmillä outo ääni?
Kommentit (69)
Anskulla on aivan kaamea ääni, en kestäisi työskennellä hänen kanssaan paria tuntia kauempaa.
Kieltämättä erikoinen. Ehkä puheterapeutti voisi auttaa tai joku äänenhuollon ammattilainen joka ohjaisi äänenkäyttöä ja puhetekniikkaa.
Jos joku työkseen joutuu puhumaan tuollaisella äänellä olisi suotavaa että hakisi apua.
Tuli kerran ostamaan kahvia multa kahvilassa. Pysyin (onneksi) naama peruslukemilla vaikka Anskun ääni on aina naurattanut kun olen kuullut vaikka tv:ssä puhuvan. Tosi lapsellinen ehkä vähän lässyttävä mutta en todellakaan usko että tekee sen tahallaan. Joillain vain on persoonallinen ääni. Entäs sitten tosi matala bassoääni naisella. Kyllä sekin kääntää päät.
Ehkä Esko Eerikäisen kanssa meni poikki ton takia? Mut hei, Ansku on söpö.
Itselläni on valitettavasti samanlainen ääni.. yritän puhua matalampaa, mutta se vasta typerältä kuuostaakin, jos oikein innostun jostakin ja silloin ääneni nousee oikein korkeaksi ja toisaalta erittäin nasaaliksi.. Tämä on todella inhottava asia, sillä olen jopa työssä, jossa esiinnyn jatkuvasti. Välillä ajattelen jo etukäteen, että anteeksi kaikille, kun minulla on näin kamala ääni.
On outo ääni ja musta tosi hauskan kuuloinen. Kannattaisi tehdä jotain dubbauskeikkaa.
Joo on. Lässyttää kokoajan sellaisella vauvan äänellä. Ihan järkyttävää, mutta minkäs hän sille voi.
Ansku Bergströmillä on niin kauhean kimeä, nariseva lapsen ääni, vaikka nainen on kohta 3-kymppinen. Alussa luulin, että hänellä on joku vika esim. äänihuulissa, mutta joskushan (vahingossa?) hän puhuu normaalilla äänellä?
Ansku Bergströmillä on niin kauhean kimeä, nariseva lapsen ääni, vaikka nainen on kohta 3-kymppinen. Alussa luulin, että hänellä on joku vika esim. äänihuulissa, mutta joskushan (vahingossa?) hän puhuu normaalilla äänellä?
Ovat kuin sisarukset Tuiskun Antin kanssa:D
jos mulla olisi tuollainen ääni, olisin opetellut madaltamaan sitä.
Olen onnellinen ettei Ansku tai hänen äänikaksosensa ole esim. työkaverinani.
oon aina ajatellut että se on opetellut itelleen sellasen puhetyylin. Ei kellään voi olla luonnostaan tollanen ääni.
Olen samaa mieltä. Anskun ääni on erikoinen ja ehkä OMALLA tavallaan outo, mutta hn on kyllä söpö! Ja hänen oppilaanaanaan voi sanoa että mahtava ope!
Miesten mielestä lapsenomainen ääni aikuisella naisella on kuulemma todella seksikäs.
Voi pyhä taivas mikä ääni, piti laittaa ääni pois mute päälle. Ei muuta.
Onhan se omituinen nukkeääninen. Mutta sääliksi kävi, kun naisena haaveili tanssikisan aikoina suhteesta Tuiskuun.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se omituinen nukkeääninen. Mutta sääliksi kävi, kun naisena haaveili tanssikisan aikoina suhteesta Tuiskuun.
Anahan on miehiin päin kallellaan.
Sai se kumminkin itelleen ukon, joka parka joutuu tuota narinaa kuuntelemaan.
Olis pärjänny hyvin naikkareissa aikanaan.