Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevät/kesävaatteita 40+ naiselle

Vierailija
11.03.2023 |

Saa laittaa vinkkejä, yritän pyristellä tätityylistä eroon siinä onnistumatta. Kenkävinkkejä myös kaipaisin. Liian trendikkäät vaatteet vaan korostaa tätivaikutelmaa.

Kommentit (772)

Vierailija
661/772 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin tätä ketjua keväällä, kun halusin päivittää kesävaatteitani joten tyylikkäämmiksi tai aikuisemmiksi (olen 48). Tilasin muutaman tosi nätin mekon. Kuvittelin miten liehun mekossa pitkin Helsingin kesäisiä katuja. Kuinkas kävi? Olen käynyt Helsingin keskustassa kerran. Muuten olen luuhannut koirapuistossa tai mökillä samoissa rönttöverkkareissa, farkuissa ja rakkaissa shortseissa kuin ennenkin. Mekko on ollut puoliväkisin päällä kahdesti, ja molemmilla kerroilla tuntui kuin olisin pukeutunut jonkun muun vaatteisiin.

Vierailija
662/772 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katselen jo syysvaatteita...

Kesä on ohi. Ihan alkusyksylle jo tuntuukin. Kesäkuussa oli parin päivän helle ja silloin oli kesävaatteille tarvetta.

Koko vuoden tätä odottaa ja haaveilee ja ostaa kesävaatteita ja sitten se on parissa päivässä ohi :(

Lyhyt on ihmisen onni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/772 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekkoa vaan päälle niin on aina NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN tyylikäs. Oi että!!

Vierailija
664/772 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä onkin näkynyt tänä kesänä yllättävän paljon.

Vierailija
665/772 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On turvonneiden matamien suosikki, luottokaapu! Ja siihen pinkeästi (=säätöremmi äärimmillään) pikkuruinen Marimekko-olkalaukku korostamaan ruhon rehevyyttä, niin avot!

Vierailija
666/772 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkeroille suosittelen hotpants-mallisia pari numeroa liian pieniä shortseja ja vinkuvan pinkeää spagettiolkaitoppia.

Vierailija
667/772 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se rehevä ja muheva roppa on naisella ihan paras!

Mieluusti ihan alasti, jotta näkyy kaikki ne mukavuudet.

Vierailija
668/772 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seinäjoella ei muuta näykään. Mustaa tukkaa ja Marimekkoa silmän kantamattomiin...

Vierailija
669/772 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään Vogliasta (vahvat kankaat, ihanat käytännölliset taskut mekoissa) ja Gudrun Sjögrenistä. Olen 50 v.

Vierailija
670/772 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaavun toukokuussa. Pari pvää sitten oli ainoon kerran päällä. Ei pysty, ei kykene, se unikkokuosi on niin suuri ja kirjava. Pskotin itseni laittaan edes kerran sen mokoman päälle. Hukkaostos ja kallis.

Vierailija
671/772 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kaavun toukokuussa. Pari pvää sitten oli ainoon kerran päällä. Ei pysty, ei kykene, se unikkokuosi on niin suuri ja kirjava. Pskotin itseni laittaan edes kerran sen mokoman päälle. Hukkaostos ja kallis.

PIstä myyntiin. Ihan varmasti joku sen haluaa.

Vierailija
672/772 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ompelen itse vaatteet. Saa juuri omalle kropalle sopivia ja istuvia eikä muilla ole samanlaisia. Kaupoista ei juuri löydykään mitään alusvaatteita, sukkia ja mustia t-paitoja (niitäkin vaikea löytää) lukuunottamatta.

Vierailija
673/772 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaako joku tosiaan vaatteita tietyn merkin perusteella? Ihan käsittämätöntä. En voisi kuvitellakaan.

Vierailija
674/772 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta : Masai. Nyt on ale.

Vierailija
675/772 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ompelen itse vaatteet. Saa juuri omalle kropalle sopivia ja istuvia eikä muilla ole samanlaisia. Kaupoista ei juuri löydykään mitään alusvaatteita, sukkia ja mustia t-paitoja (niitäkin vaikea löytää) lukuunottamatta.

Voi kunpa osaiskin itse tehdä. Sais just sellasta kun haluaa. Opettelun takanahan se tietysti olis.

Vierailija
676/772 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaako joku tosiaan vaatteita tietyn merkin perusteella? Ihan käsittämätöntä. En voisi kuvitellakaan.

Ei tietenkään, pitäähän vaatteiden istua hyvin ja edustaa omaa makua, hinta ei ratkaise.

Vierailija
677/772 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Helpottaa hirveästi, kun tietää, miten kyseisen merkin koot menee. Itse esim olen isorintainen ja muuten suorakroppainen, monet vaatteet ovat tiukkoja rinnan kohdalta. Tai sitten jotain XXL-malleja. Joten kun löytää merkin, johon mahtuu yleensä rinnat, se kyllä jää mieleen.

En tykkää kierrellä kaupoissa, on helpompaa, kun on muutama laadukas luottomerkki, niin netissä voi täydentää vaatekaappia.

Vierailija
678/772 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla Marimekko kirkuu, olen suomalainen. Siitä syystä kiitos ei.

Vierailija
679/772 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään Vogliasta (vahvat kankaat, ihanat käytännölliset taskut mekoissa) ja Gudrun Sjögrenistä. Olen 50 v.

Kas kun ei Pola tai Nanso. En ikinä voisi vetää mitään noista ylleni.

Vierailija
680/772 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä otetaan taas vastaan. Täällä 40-vuotias, joka tähän asti pukeutunut ns. nuorisomuotiin. Esimerkiksi viime kesänä kukkamekko ja tennarit. Nyt tuntuu, ettei tuo tyyli enää käy tämän ikäiselle. Eli mitä päälle ensi kesänä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme