Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minussa on, kun hermostutan keski-ikäiset naiset?

Vierailija
05.03.2023 |

Olen itsekin suunnilleen keski-ikäinen, jo 44 siis. Mutta olen huomannut, että jo noin 20 vuoden ajan olen ajautunut tahtomattani tilanteisiin, joissa noin 45-65 -vuotiaat naiset hermostuu ja ärsyyntyy minuun. Usein kyse on esimiehestä tai lapseni päiväkodin johtajasta tai opettajasta, koulun rehtorista, kelan virkailijasta, naapurista tms. Välillä en edes ole tavannut koko henkilöä koskaan, mutta olen tehnyt jotain, joka on hermostuttanut hänet ja ensimmäinen kontakti on sellainen, että minuun ollaan ärsyynnytty. En vain tiedä mitä teen, että ärsytän heitä. En siis ainakaan tahallani tee mitään pahaa. Ja jostain syystä vastaavaa ei koskaan ole tapahtunut nuorempien naisten tai minkään ikäisten miesten kanssa.

Korostan, että syy on varmaan jollain tavalla varmaan minussa, ei heissä. Eli tämä ei ole mikään ikärasismi tai sukupuolirasismikirjoitus vaan oikeasti haluaisin saada selvyyden mikä tässä voi olla taustalla.

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Ainoa ihmisryhmä, jonka kanssa minulla vaikeuksia tulla toimeen. Näin on ollut aina ja on edelleen, vaikka olen jo viisikymppinen nainen.

Vierailija
2/89 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman vaimon asenne tässä kertomuksessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtu kirjoitti:

Oman vaimon asenne tässä kertomuksessa?

Minkä oman vaimon? Olen nainen itse ja naimisissa miehen kanssa.

Ap

Vierailija
4/89 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä kysymystä voi kukaan keskustelupalstalla ratkaista. Pitäisi vähintään nähdä video todellisesta tilanteesta, jossa asioit jonkun ihmisen kanssa. Tai kerro edes se keskustelu, joka käytiin ja millä perusteella päättelit, että sinulle ärsyynnyttiin.

Vierailija
5/89 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on pöksyt märkinä sinun takiasi ja ne tietävät, etteivät voi saada sinua!

Miksi alapeukkuja tähän ? Jos ap on hyvätasoinen mies, saattaa olla hyvinkin, että naiset lankeavat hänen vetovoimaansa. 

Vierailija
6/89 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen nainen valittaa että keski-ikäiset naiset ärsyyntyvät. Taitaa ap:hen ärsyyntyä kaikenikäiset. Siksi täällä trollaa.

Vierailija
7/89 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on äitisuhde?

Vierailija
8/89 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä on pöksyt märkinä sinun takiasi ja ne tietävät, etteivät voi saada sinua!

Miksi alapeukkuja tähän ? Jos ap on hyvätasoinen mies, saattaa olla hyvinkin, että naiset lankeavat hänen vetovoimaansa. 

Kertoi tuossa olevansa, yllätys yllätys: NAINEN.

Vierailija
9/89 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ikä muuttanut perusilmettä? Suupielet valahtaneet, kulmat laskeutuneet?

Jotkut lukee ilmettä kuin piru raamattua, ja päättelevät toisen keljuksi, jos ilme ei ole tarpeeksi iloinen.

Vierailija
10/89 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röllipojalla on vain tällainen lokerointityyli, että siksi epäilyttää. Yksi rooli on täysin viaton hylkimisen ihmettelijä. "Mitä olen tehnyt, olenko paha?" Surullista.

Vierailija
11/89 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut lukee ilmettä kuin piru raamattua, ja päättelevät toisen keljuksi, jos ilme ei ole tarpeeksi iloinen.

Aloittaja kertoi näin olleen 20 vuotta. Ja miksi kukaan muu pyöriä ei sitä ilmettä lähde kelhuksi tulkitsemaan?

Vierailija
12/89 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti nämä on tilanteita, joissa en ole edes tavannut henkilöä vaan asioinut puhelimessa vain. Ja tosiaan se ensimmäinen kontakti on jo sen toisen henkilön puolelta ärsyyntynyt, joskus jopa vihainen, mutta sellaisella jäätävällä ei huutavalla tavalla. Ap

Vierailija
13/89 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelijoilta kuultua, että ovat ilkeimpiä myös asiakkaina. Ehkä syy on vain siinä, eikä sinussa.

Vierailija
14/89 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot niille nykyään liian tasokas. Olet vanhentunut arvokkaasti samalla kun nämä käntyt keräilevät roikkuvia rintojaan hiekoitetulta pihatieltä.

Vierailija
15/89 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän voi tietää, millaisia ovat muille, ehkä aina samanlaisia.

Vierailija
16/89 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kertoi näin olleen 20 vuotta. Ja miksi kukaan muu pyöriä ei sitä ilmettä lähde kelhuksi tulkitsemaan?

kukaan muu ei sitä ilmettä*

Vierailija
17/89 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Mutta jos näin on, niin miksi sote-alan esimiehissä (olen siis itse sote-alalla), päiväkodin johtajissa, koulutoimen päälliköissä, kelavirkailijoissa ym sitten on niin paljon ärsyyntyneitä, vihaisia ja tylyjä keski-ikäisiä naisia?

Ap

Vierailija
18/89 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoi tuossa olevansa, yllätys yllätys: NAINEN.

OK, nykyisinä moniarvoisina aikoina voi päteä myös naiseen.

Vierailija
19/89 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Mutta jos näin on, niin miksi sote-alan esimiehissä (olen siis itse sote-alalla), päiväkodin johtajissa, koulutoimen päälliköissä, kelavirkailijoissa ym sitten on niin paljon ärsyyntyneitä, vihaisia ja tylyjä keski-ikäisiä naisia?

Ap

Syy-yhteys löytyy munan saannista

Vierailija
20/89 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut sama "ongelma" kuin AP:lla. Nykyään kun joku sellainen tulee ilman syytä ulisemaan, niin en jaksa pahemmin hikeentyä, vaan olen pikemminkin lähes holhoavan tyyni, että ei tässä nyt hätiä mitiä, vähän kuin jollekin pikkulapselle puhuisi. Tuntuu toimivan, kun yleensä rauhoittuvat kun eivät saakaan vastakaikua.

Nuorempana olin tunnollinen ja menin lähes paniikkiin kun luulin tehneeni jotain oikeasti väärää. Sitten hoksasin että osa ihmisistä on tuollaisia valittajasyyllistäjiä ilman kummempaa syytäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän