IS: "Anneli Auer hakee tuomionsa purkua - lapset peruvat todistuksensa"
"Anneli Auer tuomittiin vuonna 2013 seksuaalirikoksista seitsemän ja puolen vuoden vankeuteen."
Kommentit (2722)
Vierailija kirjoitti:
On logiikan vastaista väittää että sijaisperhe olisi painostanut lapsia keksimään vääriä syytöksiä Annelista ja Kukasta. Mietipä hetkinen. Jos he tahtoisi näitä juttua, miksi he ei vaan sano poliisille että lapset on kertoneet sitä ja tätä Annelista. Ja sitten keksineet itse jutut . Ei he tarvii yrittää saada lapsia kertomaan valheita. Kukaan ei tulisi tietämäään että sijaisperhe itse keksii niitä. Sen kun valehtelee vaan, jos niin tahtoo. Se että uskova pariskunta lähtisi tähän on naurettavaa. Onko siinä lapsilla ollut lievää liioittelua mukana, onhan se mahdollista, mutta ei siitä sijaisperhettä voi syyttää. Jos sinun lapsi tai siskonlapsi tulee kertomaan sulle että ukki rai-kaa, ja sen jälkeen lapsi vaikenee kuin muuri, kyllä siinä kuka tahansa huolestunut aikuinen yrittää maanitella lasta kertomaan koko jutun ja avautumaan. Jos lapsi ei suostu puhumaan , pientä suostutteluakin voisi käyttää, on kuitenkin liian vakavasta asiasta kyse
Voi hyvänen aika. Eihän se nyt niin toimi, että sijaisvanhemmat ois vaan itse kertoneet keksimiään tarinoita. Niitähän ois sitten alettu kysellä lapsilta itseltään.
Eihän kukaan väitä, ettei ne sijaisvanhemmat itse ois voineet uskoa noita juttuja.
Täällä on päteviä salapoliisin alkuja, joista voisi hyvinkin olla suunnaton apu syyttäjälle faktojen etsiskelyssä. Tämän tyyppisiä syyttäjäkin teoriat ja todisteet ovat... Alla parin viisaan pohdintaa. Jälkimmäinen postaaja kunnostautuu hienon päättelyälynsä lisäksi suomen kielen mestarina. Hänellä on vissiin kokemusta esim. "peräaukon veneytyksestäkin". Kuulostaa kieltämättä hurjalta hommalta. Ei luulisi veneytyksen jälkeen enää ummetus vaivaavan.
Tällaisia ihmisiä oli paljon noitavainojen aikaan kun ei ollut koulusta ihmisille. Heitä on nytkin, on tainnut monelta jäädä koulunkäynti jostain syystä vähäiseksi. Sen vuoksi he eivät käsitä edes hävetä kirjoituksiaan.
Dildot päässä pihalla juokseminen alasti ei nähdäkseni ole välttämättä epäuskottavaa. Olen jo monta kertaa aiemminkin kertonut, että Auerin Turun rivitaloasunto oli päätyhuoneisto ja sen takapiha ulottui metsikköön. Olen katsonut sen kartalta ja ilmakuvasta.
Itse olen kärsinyt pahasta ummetuksesta vuosia. Mitään laajentumaa ei ole muodostunut. Toki se varmasti voi tulla. Keksin heti 10 muutakin syytä miksi persaukon laajentuma vois tulla, ihan ilman sun "asiantuntijoita". Yksi juurikin anaalisek....tai pitempään jatkuva raisg...us. Tai penetraatio jollain sinne. Tai sen veneytys...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä heistä tulisi naurunalaisia julkisuudessa? Kyllähän tavallinen ihminen ymmärtää, että heidät oli manipuloitu.
Ihan tavallinen olen ja silti kaipaisin todisteita tästä manipuloinnista. Kaikkea on spekuloitu, mutta puuroa syöttämällä saadaan lapset puhumaan tällaisia?
Aivan. Eli kenelläkään ei ole antaa vastauksia. Vain alanuolia ja hokemista Auerin syyttömyydestä tässä ketjussa.
Hesarin artikkelissa on kerrottu miten manipuloitiin. Ihan järkeenkäyvältä se kuulosti.
Mutta kun se Hesarin artikkeli on maksumuurin takana. Voisitko laittaa enemmän infoa? Muuten ei voida keskustella
Kiitos, kun vaivauduit kirjaamaan pätkiä ko. Hesarin artikkelista. Mikäli oikein ymmärsin, yksi tytöistä kertoi aloittaneensa valehtelun. Sijaisvanhempien suorittama manipulaatio oli siis heidän mukaansa eräänlaista kannustavaa maanittelua? Silti askarruttaa, kuinka sijaisvanhemmilta saatu seksitietämys olisi siirtynyt konkreettisiin kertomuksiin kotona Jensin paikalla ollessa? Mistä yhteinen aikakäsitys? Kuinka pystyivät muistamaan saman useamman kerran? Miksi eivät jo psykologeille paljastaneet, että tuli narrattua? Kyllä heidän tarkemmin pitäisi pystyä kertomaan tarinoittensa sisällöstä ja vammojensa syntytarinoista. Ei tuo ainakaan siihen viittaa, että sijaisvanhemmat olisivat ahneuttaan pakottaneet heitä kertomuksiin.
Miksi ylipäätään nämä aikuistuneiden lasten uudet kertomukset piti julkaista? Mikseivät tyytyneet pelkkään purkuhakemukseen? Haluttiinko niillä vaikuttaa suureen yleisöön? Turha kai edes kysyä. Tästä ei kuitenkaan tullut läpihuutojuttua.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on päteviä salapoliisin alkuja, joista voisi hyvinkin olla suunnaton apu syyttäjälle faktojen etsiskelyssä. Tämän tyyppisiä syyttäjäkin teoriat ja todisteet ovat... Alla parin viisaan pohdintaa. Jälkimmäinen postaaja kunnostautuu hienon päättelyälynsä lisäksi suomen kielen mestarina. Hänellä on vissiin kokemusta esim. "peräaukon veneytyksestäkin". Kuulostaa kieltämättä hurjalta hommalta. Ei luulisi veneytyksen jälkeen enää ummetus vaivaavan.
Tällaisia ihmisiä oli paljon noitavainojen aikaan kun ei ollut koulusta ihmisille. Heitä on nytkin, on tainnut monelta jäädä koulunkäynti jostain syystä vähäiseksi. Sen vuoksi he eivät käsitä edes hävetä kirjoituksiaan.
Dildot päässä pihalla juokseminen alasti ei nähdäkseni ole välttämättä epäuskottavaa. Olen jo monta kertaa aiemminkin kertonut, että Auerin Turun rivitaloasunto oli päätyhuoneisto ja sen takapiha ulottui metsikköön. Olen katson
Minä olen tuo, joka pitää alastomana pihalla juoksentelua ihan uskottavana. Onhan se pöhköä, mutta ei se ole epäuskottavaa eikä merkitse lapsen olevan valehtelija. Pidän myös uskottavana esimerkiksi sitä, että Jens uhkaili lapsia remmillä. Et osaa edes kuvitella, kuinka suuri apu voisin olla syyttäjille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä heistä tulisi naurunalaisia julkisuudessa? Kyllähän tavallinen ihminen ymmärtää, että heidät oli manipuloitu.
Ihan tavallinen olen ja silti kaipaisin todisteita tästä manipuloinnista. Kaikkea on spekuloitu, mutta puuroa syöttämällä saadaan lapset puhumaan tällaisia?
Aivan. Eli kenelläkään ei ole antaa vastauksia. Vain alanuolia ja hokemista Auerin syyttömyydestä tässä ketjussa.
Hesarin artikkelissa on kerrottu miten manipuloitiin. Ihan järkeenkäyvältä se kuulosti.
Mutta kun se Hesarin artikkeli on maksumuurin takana. Voisitko
Lue tämä juttu kertomusten synnystä aikuisten lasten sanoin, on kerrottu perusteellisesti. https://www.hs.fi/suomi/art-2000009414640.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dildot päässä pihalla juokseminen alasti ei nähdäkseni ole välttämättä epäuskottavaa. Olen jo monta kertaa aiemminkin kertonut, että Auerin Turun rivitaloasunto oli päätyhuoneis
Dildo päässä pihalla juoksentelu uskottavaa? Kukaan ei ole huomannut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lukekaa se Hesarin juttu aiheesta.
Tämä on keskustelupalsta. Miksi kehoitat ihmisiä lukemaan maksumuurin takana olevia juttuja, kun voit omin sanoin kertoa, mitä niissä luki tai kopioida siitä otteita.
Onkohan poliisi Seppoa haastatelut näistä seksirikoksista ja murhasta. Ainakin syytä oliis sillä Auerin rakastajana hänellä oli motiivi.
^ Täällä on jo valitettu, että juttu on maksumuurin takana. Valitettavasti tuo ei vielä vakuuta kovinkaan paljoa. Ympäripyöreää.
miten se syyttelijä koittaa viedä asiaa eteenpäin kun todistajay sanoo valehdelleensa ja ainoa syytettä tukeva on jonkun hihhulin uv-valo jutut, joita tiede ei tunnusta?
"Minä olen tuo, joka pitää alastomana pihalla juoksentelua ihan uskottavana. Onhan se pöhköä, mutta ei se ole epäuskottavaa eikä merkitse lapsen olevan valehtelija."
Tuo oli osa kertomusta, joka sisälsi myös täysin mahdottomia osuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dildot päässä pihalla juokseminen alasti ei nähdäkseni ole välttämättä epäuskottavaa. Olen jo monta kertaa aiemminkin kertonut,
Naapurinko olisi pitänyt kurkistella rivitalon aidanraosta, kun Auerit kirmailivat päätyhuoneiston takapihalla, joka päättyi metsään?
Vierailija kirjoitti:
"Minä olen tuo, joka pitää alastomana pihalla juoksentelua ihan uskottavana. Onhan se pöhköä, mutta ei se ole epäuskottavaa eikä merkitse lapsen olevan valehtelija."
Tuo oli osa kertomusta, joka sisälsi myös täysin mahdottomia osuuksia.
Kerro, kenen lapsen kertomuksesta mitkäkin asiat olivat? Silläkin on väliä. Lapset eivät ole mitään borgeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on keskustelupalsta. Miksi kehoitat ihmisiä lukemaan maksumuurin takana olevia juttuja, kun voit omin sanoin kertoa, mitä niissä luki tai kopioida siitä otteita.
En mä voi omin sanoin referoida kokonaista laajaa lehtijuttua kaikkine yksityiskohtineen. Enkä kopioida koko juttua. Se ei ole mikään lyhyt artikkeli. Kopioin kyllä osan tässä just äsken tänne, löytyy tästä ketjusta.
Tuo nyt ylipäätään oli vain vinkki, että mistä sitä tietoa löytyy, jos asia kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se minun vika, ettei ihmiset lue lehtiä? Tarinat syntyivät lasten mukaan sijaisvanhempien painostuksesta. Tapahtumat sai alkunsa lasten mukaan samana kesänä, jolloin hovioikeus vapautti Auerin murhasyytteestä.
Lasten mukaan sijaisvanhemmat epäilivät yhtä tyttöä veneen viiltelystä ja rankaisivat tätä ruokavaliolla. Lapsi ei saanut syödä muuta kuin puuroa ja nuudelia.
Sijaisvanhemmat sanoivat lasten mukaan, että joskus tällaista tapahtuu kun lapsi on nähnyt jotain ikävää ja tästä tuli idea tarinoiden keksimiseen. Rangaistus loppui siihen, kun lapsi sanoi jotain satuilua.
Siitäpä tämä heidän mukaan alkoi ja sijaisvanhemmat kannusti heidän mukaan tarinointiin. Tarinoita myös harjoiteltiin ennen kuin niitä kerrottiin viranomaisille. Välillä lapset yritti sanoa sijaisvanhemmille, ettei niitä oikeasti tapahtunut, mutta heidän mukaan nämä sanoivat, ettei saa suojella Annelia. He sanoivat, että heitä kannustettiin keksimään lisää.
Loput voitte lukea lehdestä.
^ Ihan hyvin voisitte poimia artikkelista yhden kohdan kerrallaan ja tuoda sen tänne pohdittavaksi. Miksi ette voi jakaa tätä "totuutta" toisille? Eihän se ole mitään argumentointia, jos sanotte, että me muut ollaan väärässä. Kai joku voisi vaikkapa kertoa, mikä asia varsinkin sai vakuuttuneeksi, että lapset puhuvat nyt totta.
Vierailija kirjoitti:
^ Ihan hyvin voisitte poimia artikkelista yhden kohdan kerrallaan ja tuoda sen tänne pohdittavaksi. Miksi ette voi jakaa tätä "totuutta" toisille? Eihän se ole mitään argumentointia, jos sanotte, että me muut ollaan väärässä. Kai joku voisi vaikkapa kertoa, mikä asia varsinkin sai vakuuttuneeksi, että lapset puhuvat nyt totta.
Juuri siteerasin sinulle pitkän pätkän artikkelista kohtaa, jossa lapset kertoi, miten jutut sai alkunsa.
Ei ole muiden tehtävä copypastata kokonaista pitkää lehtijuttua, mikä olisi myös tekijänoikeuslain vastaista, kun voit lukea itsekin. Hesaria voi lukea 2 viikkoa kokeiluna ilmaiseksikin.
"Annelin väitettiin kohdelleen pieniä lapsia muutoinkin äärimmäisen julmasti. Heitä oli paiskottu lattiaan ja seinään "jotta veri lensi", kiskottu toistuvasti jalasta pitkin portaita pään hakatessa askelmiin."
"Peitepoliisi Seppo oli perheen kanssa tekemisissä puolisen vuotta, muttei havainnut mitään merkkejä oudoista rituaaleista. Raporttiinsa hän kirjoitti perheen vaikuttavan täysin normaalilta. Hän mainitsi myös, että Auerilla vaikutti olevan lapsiinsa läheinen suhde."
Oon eri, mutta siis se on laaja ja pitkä artikkeli. Kyllä se vähän niinkuin pitäis itse lukea, jos haluaa sen sisällöstä keskustella. Tässä muutama pätkä.
"Lapset kertovat nyt, että tarinoiden keksiminen alkoi juuri tuona kesänä. Tyttö-02 muistaa kaiken lähteneen siitä, kun sijaisvanhemmat epäilivät nuorinta tyttöä perheen veneen viiltelystä. Hänen mukaansa Tyttö-04:ää rangaistiin ruokavaliolla. Hän ei saanut syödäkseen muuta kuin puuroa ja nuudelia.
Sitten sijaisvanhemmat sanoivat, että joskus lapset alkavat sabotoida asioita nähtyään kotona jotain ikävää. Siitä Tyttö-04 sai idean. Hän sanoi nähneensä, kun äiti tappoi isän. Puuro- ja nuudelirangaistus päättyi siihen, kertoo Tyttö-02.
LAPSET eivät uskoneet, että sijaisvanhemmat voisivat ottaa tällaiset puheet tosissaan. Mutta he ottivat ja halusivat kuulla lisää.
Poika-99 keksi kertoa, että äiti olisi viillellyt heitä. Siitä se lähti. Tarinat menivät koko ajan hurjemmiksi. Niihin sisältyi seksuaalista hyväksikäyttöä, eläinuhreja, saatananpalvontaa muistuttavia menoja, orgioita ja isän kuoleman vuosipäivän villiä juhlintaa.
En mä tiedä, ne vaikutti olevan aina innoissaan mitä enemmän me kerrottiin. Tyttö-02
Välillä lapset yrittivät sanoa, etteivät tarinat ole tosia. Silloin sijaisvanhemmat suuttuivat eivätkä uskoneet heitä. Älkää suojelko niitä, he kertovat sijaisvanhempien sanoneen.
Lasten mukaan he eivät keksineet tarinoita keskenään, vaan yhdessä sijaisvanhempien kanssa. Hyvistä tarinoista sai palkinnon.
Silleen tuli sellanen olo että ne, ketkä kerto tarinoita sai parempaa kohtelua. Sit niinku ite lähti siihen mukaan. Tyttö-02
Lasten mukaan sijaisvanhemmilla oli olennainen rooli tarinoiden syntymisessä. Lapset kokivat, että he johdattelivat ja manipuloivat. Sijaisvanhemmilta myös tuli tarinoihin seksuaalissävytteisiä yksityiskohtia, joita sen ikäiset lapset eivät muuten voisi tietää.
En mä tiennyt tuollaisista asioista mitään, mut kun ne kysy yksityiskohtaisesti, onko tällaista tapahtunut, niin sitten mä loppujen lopuksi vain myönsin et olis tapahtunut vaikka ei ois. Tyttö-04Sitt ne alkoi kyselemään kaikkia kysymyksiä, kun siihen sanoi ei, ne jatko, kunnes siihen sano ett joo. Ne kysy sitä vaikka kuinka monta kertaa. Ne kyseli, että onks meille tehty jotain näin tämmöstä, kun sanottii ei oo, niin sitt ne vain jatko sitä. Poika-99".