IS: "Anneli Auer hakee tuomionsa purkua - lapset peruvat todistuksensa"
"Anneli Auer tuomittiin vuonna 2013 seksuaalirikoksista seitsemän ja puolen vuoden vankeuteen."
Kommentit (2722)
"Lapsille tehtiin myös laaja-alainen magneettikuvaus. Niissä ei löytynyt vähäisintäkään viitettä lasten värikkäästi kuvaamasta rajusta väkivallasta."
Vierailija kirjoitti:
"Lapsille tehtiin myös laaja-alainen magneettikuvaus. Niissä ei löytynyt vähäisintäkään viitettä lasten värikkäästi kuvaamasta rajusta väkivallasta."
Magneettikuvaus ei taida ollakaan kehitetty semmosen havaitsemiseksi. Kas kun ei röntgenkuvaa.
Vierailija kirjoitti:
"Annelin väitettiin kohdelleen pieniä lapsia muutoinkin äärimmäisen julmasti. Heitä oli paiskottu lattiaan ja seinään "jotta veri lensi", kiskottu toistuvasti jalasta pitkin portaita pään hakatessa askelmiin."
"Peitepoliisi Seppo oli perheen kanssa tekemisissä puolisen vuotta, muttei havainnut mitään merkkejä oudoista rituaaleista. Raporttiinsa hän kirjoitti perheen vaikuttavan täysin normaalilta. Hän mainitsi myös, että Auerilla vaikutti olevan lapsiinsa läheinen suhde."
Ja poliisi Seppo on nyt psykologi tai perhesuhteiden psykiatri?
"Entisen Uudenmaan läänin lääninoikeuslääkäri Martti Tenhu oli aikoinaan Suomen kokenein oikeuslääkäri. Eläkeläisellä ei ole enää ura vaarassa, joten hän lausui kantansa avoimesti: "Ainakin tapauksessa, jossa yhdyntöjä on ollut useita, ei immenkalvosta olisi kuin muisto. Se tuhoutuu toistuvissa penetraatioissa, eikä se kasva uudelleen."
Kai se on pääasia, että tuomitaan, vaikka olisi syytön. Mitä väliä?
Oikeasti mitä väliä, jos syytön ihminen tuomitaan vankilaan?
Mielestäni ei ole hedelmällistä puhua lasten kertomuksista yhtenä könttänä. Voihan esimerkiksi olla niin, että vain yksi lapsista on taipuvainen kertomaan liioiteltuja juttuja. Sen vuoksi olisi hyvä päästä arvioimaan kunkin lapsen kertomuksia erikseen. Ymmärtääkseni kunkin lapsen kertomusten luotettavuutta onkin tarkasteltu näin.
Niskasaaren jutusta huomasin, että viiltelyt oli ajoitettu 2007-2008. Ei siis olekaan kai niin, että Santtila olisi väittänyt viiltelyitä tehdyn vielä peite-Sepon aikana, kuten joku täällä väitti.
Vierailija kirjoitti:
"Entisen Uudenmaan läänin lääninoikeuslääkäri Martti Tenhu oli aikoinaan Suomen kokenein oikeuslääkäri. Eläkeläisellä ei ole enää ura vaarassa, joten hän lausui kantansa avoimesti: "Ainakin tapauksessa, jossa yhdyntöjä on ollut useita, ei immenkalvosta olisi kuin muisto. Se tuhoutuu toistuvissa penetraatioissa, eikä se kasva uudelleen."
Eikös tuolla Niskasaarikin puhunut vain yhdestä yhdynnästä? Yhden kerran jälkeen immenkalvon repeymä voi parantua.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ei ole hedelmällistä puhua lasten kertomuksista yhtenä könttänä. Voihan esimerkiksi olla niin, että vain yksi lapsista on taipuvainen kertomaan liioiteltuja juttuja. Sen vuoksi olisi hyvä päästä arvioimaan kunkin lapsen kertomuksia erikseen. Ymmärtääkseni kunkin lapsen kertomusten luotettavuutta onkin tarkasteltu näin.
Niskasaaren jutusta huomasin, että viiltelyt oli ajoitettu 2007-2008. Ei siis olekaan kai niin, että Santtila olisi väittänyt viiltelyitä tehdyn vielä peite-Sepon aikana, kuten joku täällä väitti.
Kyllä Santtila ihan itse haastattelussaan kertoi saatanallisesta rituaalista, joka sijoittui Sepon aikaan. Sama kerrottiin hesarin artikkelissa ilman Santtilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuolla Niskasaarikin puhunut vain yhdestä yhdynnästä? Yhden kerran jälkeen immenkalvon repeymä voi parantua.
"Nuorempien lasten kertomusten ydin on Anneli Auerin, Jens Kukan ja vanhimman, siis 10-vuotias tytön taajaan harrastama ryhmäseksi, jota nuoremmat lapset joutuivat katselemaan. Toisinaan heitä olisi pakotettu mukaan, ja käytetty myös muulloin hyväksi. Kertomuksissa korostuvat anaaliyhdynnät, ja Kukan väitetään olleen toisen tytön kanssa myös tavallisemmassa sukupuoliyhdynnässä."
En mä näkisi, että noiden toistuvien ryhmäseksisessioiden sun muiden jälkeen ihan hirväesti immenkalvoa olisi jäjellä.
Vierailija kirjoitti:
^ Ihan hyvin voisitte poimia artikkelista yhden kohdan kerrallaan ja tuoda sen tänne pohdittavaksi. Miksi ette voi jakaa tätä "totuutta" toisille? Eihän se ole mitään argumentointia, jos sanotte, että me muut ollaan väärässä. Kai joku voisi vaikkapa kertoa, mikä asia varsinkin sai vakuuttuneeksi, että lapset puhuvat nyt totta.
No minä ainakin just äsken kopioin pitkän pätkän tuosta artikkelista.
Minut saa vakuuttuneeksi se, että olisi aivan äärimmäisen epätodennäköistä ja täysin poikkeuksellista, että pedofiilin uhri haluaisi aikuisena puhdistaa hyväksikäyttäjänsä maineen julkisesti. Jo se, että tällaiseen täysin poikkeukselliseen ratkaisuun päätyisi yksi ihminen, olisi todella epätodennäköistä, ja neljän ihmisen kohdalla se on jo niin epätodennäköistä, että pidän sitä käytännössä mahdottomana.
Vierailija kirjoitti:
miten se syyttelijä koittaa viedä asiaa eteenpäin kun todistajay sanoo valehdelleensa ja ainoa syytettä tukeva on jonkun hihhulin uv-valo jutut, joita tiede ei tunnusta?
Nyt vain pitäisi ensin saada luotettavaa tietoa näistä uv-valojen käytöstä. Turha laittaa mitään mikkoniskasaaren blogeja linkiksi. Ihmetyttää edelleen, mitä nämä uv-valojen loisteessa useat näkyvät jäljet ovat noin nuorilla lapsilla?
Vierailija kirjoitti:
En mä näkisi, että noiden toistuvien ryhmäseksisessioiden sun muiden jälkeen ihan hirväesti immenkalvoa olisi jäjellä.
No sehän on voinut olla jotain muutakin, mihin vanhin on otettu mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Jens on viaton, Mutta Amandahan tunnusti veljelle ja siskolle että Anneli ja hän surmasi Jukan. Näin ollen A istui, vaikkakin eri syystä sen mitä piti (tai vähän vähemmän). Seri tuomio on kuiteskin vähän lievempi rikosnimike kuin elinkautinen murhasta. Se voi olla 12 tai enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Annelin väitettiin kohdelleen pieniä lapsia muutoinkin äärimmäisen julmasti. Heitä oli paiskottu lattiaan ja seinään "jotta veri lensi", kiskottu toistuvasti jalasta pitkin portaita pään hakatessa askelmiin."
"Peitepoliisi Seppo oli perheen kanssa tekemisissä puolisen vuotta, muttei havainnut mitään merkkejä oudoista rituaaleista. Raporttiinsa hän kirjoitti perheen vaikuttavan täysin normaalilta. Hän mainitsi myös, että Auerilla vaikutti olevan lapsiinsa läheinen suhde."
Ja poliisi Seppo on nyt psykologi tai perhesuhteiden psykiatri?
Tarvitaanko siihen sun mielestä psykologi tai perhesuhteiden psykiatri huomaamaan, jos perheessä heitellään lapsia seinään ja raahataan portaita alas jne.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on päteviä salapoliisin alkuja, joista voisi hyvinkin olla suunnaton apu syyttäjälle faktojen etsiskelyssä. Tämän tyyppisiä syyttäjäkin teoriat ja todisteet ovat... Alla parin viisaan pohdintaa. Jälkimmäinen postaaja kunnostautuu hienon päättelyälynsä lisäksi suomen kielen mestarina. Hänellä on vissiin kokemusta esim. "peräaukon veneytyksestäkin". Kuulostaa kieltämättä hurjalta hommalta. Ei luulisi veneytyksen jälkeen enää ummetus vaivaavan.
Tällaisia ihmisiä oli paljon noitavainojen aikaan kun ei ollut koulusta ihmisille. Heitä on nytkin, on tainnut monelta jäädä koulunkäynti jostain syystä vähäiseksi. Sen vuoksi he eivät käsitä edes hävetä kirjoituksiaan.
"Dildot päässä pihalla juokseminen alasti ei nähdäkseni ole välttämättä epäuskottavaa. Olen jo monta kertaa aiemminkin kertonut, että Auerin Turun rivitaloasunto oli päätyhuoneisto ja sen takapiha ulottui metsikköön. Olen katsonut sen kartalta ja ilmakuvasta."
"Itse olen kärsinyt pahasta ummetuksesta vuosia. Mitään laajentumaa ei ole muodostunut. Toki se varmasti voi tulla. Keksin heti 10 muutakin syytä miksi persaukon laajentuma vois tulla, ihan ilman sun "asiantuntijoita". Yksi juurikin anaalisek....tai pitempään jatkuva raisg...us. Tai penetraatio jollain sinne. Tai sen veneytys..."
Minä olen tuo, joka pitää alastomana pihalla juoksentelua ihan uskottavana. Onhan se pöhköä, mutta ei se ole epäuskottavaa eikä merkitse lapsen olevan valehtelija. Pidän myös uskottavana esimerkiksi sitä, että Jens uhkaili lapsia remmillä. Et osaa edes kuvitella, kuinka suuri apu voisin olla syyttäjille.
Uskon, uskon, sinusta on varmaa suurta apua, sen verran sinulla on loogista päättelykykyä! Turussaha on oikke muatii juosta dildot pääsä. Ja Kupittaal on dilpopääjuaksukisoiki, pikamatkat ja pitemppi matkoi ja. Sen jälkke saunotaa ja veneytettään persaukoi oikke porukal ja halukkail on raisg...ustaki tarjol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jens on viaton, Mutta Amandahan tunnusti veljelle ja siskolle että Anneli ja hän surmasi Jukan. Näin ollen A istui, vaikkakin eri syystä sen mitä piti (tai vähän vähemmän). Seri tuomio on kuiteskin vähän lievempi rikosnimike kuin elinkautinen murhasta. Se voi olla 12 tai enemmänkin.
Ei, vaan tuo oli just niitä lasten keksittyjä tarinoita, jotka on nyt peruttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän on voinut olla jotain muutakin, mihin vanhin on otettu mukaan.
No penetratiivisesta seksistä on puhuttu. Siitä ei ole mitään näyttöä olemassa. Ehjät immenkalvot. Ei mitään vaurioita tai muitakaan jälkiä missään. Vanhin lapsi sanonut päivästä 1 lähtien, että ei todellakaan ole tapahtunut. Kaikki lapset sanovat nyt aikuisena, että mitään ei ole tapahtunut.
Et ota huomioon sitä, että joku on jo käyttänyt ilmaiskokeilunsa johonkin muuhun. Enkä ole pyytänyt kopioimaan koko juttua, vaan osia kerrallaan. Olen ihan kiitollinen, että tuli nyt selville, mistä lapset nyt väittävät kaiken saaneen alkunsa. Mutta tuosta pitäisi päästä sitten itse asiaan. Eli niihin psykologeille kerrottuihin tarinoihin. Ja vammoihin sopiviin kertomuksiin.