Onko sinulle ok jos kumppanisi kertoo puolitutulle teidän seksielämästänne?!
Täytyy sanoa että nyt ketuttaa. Sain tietää että mieheni on mennyt kertomaan sellaisia asioita meistä, minusta joihin en todellakaan ole antanut suostumusta! Nämä miehet joiden kanssa on puhunut ovat suht uusia tuttavuuksia, ei mitään tietoa minkälaisia juorukelloja esim. ovat jne. Mies puolusteli mokaansa sillä että kun toisetkin kertoivat sitä ja tätä puolisoistaan. Mulle tuli aivan älyttömän paska fiilis, siis ihan kuin mun kehooni olisi koskettu lupaa kysymättä. Niin hullulta kuin kuulostaakin. En ole edes tämmöistä voinut kuvitella että joku tyyppi saisi tietää minusta arkoja asioita ja voisi ne vielä eteenpäinkin kertoa. Ihan kiva juttu joo.
Kommentit (290)
Ei ole ok kertoa edes parhaalle ystävälle.
Eihän sitä voi tietää, mitä toinen puhuu ja kenelle - varsinkaan jos kyse on vasta tapailusuhteesta, tunnettu vasta puoli vuotta tai alle ja toista ei oikeastaan vielä tunne.
Ois varmaan hyvä sen oman kumppanin kanssa olla joku sovittu linja näissä.
Kun ei ole olemassa mitään oikeaa ja väärää tässä.
Oikeasti miehet puhuu ihan ällistyttävän vähän seksistä siinä mielessä, verrattuna naisiin. Jos mun paras kaveri panee jonkun uuden kanssa, niin kyllä mä tiedän siitä seuraavana päivänä ihan kaikki yksityiskohdat.
Puhun itse aika avoimesti omasta seksielämästä, mutta toki kaikkia kumppanin asioita en jaa muille.
Aivan absurdi ajatus musta kuitenkin ois, että joku suuttuis siitä, että seksistä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ole olemassa mitään oikeaa ja väärää tässä.Oikeasti miehet puhuu ihan ällistyttävän vähän seksistä siinä mielessä, verrattuna naisiin. Jos mun paras kaveri panee jonkun uuden kanssa, niin kyllä mä tiedän siitä seuraavana päivänä ihan kaikki yksityiskohdat.
Puhun itse aika avoimesti omasta seksielämästä, mutta toki kaikkia kumppanin asioita en jaa muille.
Aivan absurdi ajatus musta kuitenkin ois, että joku suuttuis siitä, että seksistä puhutaan.
Seksistä voi puhua monella tapaa. Joko niin että kerrot tunnistettavasta ihmisestä intiimejä yksityiskohtia muille ihmisille, tai sitten yleisellä tasolla. Ensimmäinen tapa loukkaa ainakin itseäni aivan älyttömästi.
Mikä teitä seksissä niin hävettää?
Mulle on ihan yks ja sama mitä ihmiset saattais mun seksuaalisuudesta tietää muiden kertoman perusteella.
Ei nolota tippaakaan, miks pitäis.
Hämmentävää.
Toki oon seksikumppaneilta kysellyt, että onks heille tällaiset asiat enemmän tabu tai häpeällisiä. En mä sitten heistä tunnistettavasti puhu, jos heitä on sellanen haitannut.
Mut en kyllä suhteessa ois ihmisen kanssa, jota haittais, jos puhun meidän seksielämästä.
Ei mulla toki mitään negatiivista sanottavaa koskaan ole, jos olis, en kyllä ikinä lähtisi ketään julkisesti haukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ole olemassa mitään oikeaa ja väärää tässä.Oikeasti miehet puhuu ihan ällistyttävän vähän seksistä siinä mielessä, verrattuna naisiin. Jos mun paras kaveri panee jonkun uuden kanssa, niin kyllä mä tiedän siitä seuraavana päivänä ihan kaikki yksityiskohdat.
Aivan absurdi ajatus musta kuitenkin ois, että joku suuttuis siitä, että seksistä puhutaan.Seksistä voi puhua monella tapaa. Joko niin että kerrot tunnistettavasta ihmisestä intiimejä yksityiskohtia muille ihmisille, tai sitten yleisellä tasolla. Ensimmäinen tapa loukkaa ainakin itseäni aivan älyttömästi.
No siks pitäiskin sen oman kumppanin/kumppanien kanssa keskustella asiasta, että tietäis.
En mä esim. ilman että joku kertois, osais kuvitellakaan, että jotakuta voisi loukata älyttömästi jos kertoisin miten hirmu hyvää seksiä meillä on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan yks ja sama mitä ihmiset saattais mun seksuaalisuudesta tietää muiden kertoman perusteella.
Ei nolota tippaakaan, miks pitäis.Hämmentävää.
Toki oon seksikumppaneilta kysellyt, että onks heille tällaiset asiat enemmän tabu tai häpeällisiä. En mä sitten heistä tunnistettavasti puhu, jos heitä on sellanen haitannut.
Mut en kyllä suhteessa ois ihmisen kanssa, jota haittais, jos puhun meidän seksielämästä.
Ei mulla toki mitään negatiivista sanottavaa koskaan ole, jos olis, en kyllä ikinä lähtisi ketään julkisesti haukkumaan.
Mitä jos siinä ei hävetä mikään, mutta sen haluaa omalta osaltaan pitää yksityisasiana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan absurdi ajatus musta kuitenkin ois, että joku suuttuis siitä, että seksistä puhutaan.Seksistä voi puhua monella tapaa. Joko niin että kerrot tunnistettavasta ihmisestä intiimejä yksityiskohtia muille ihmisille, tai sitten yleisellä tasolla. Ensimmäinen tapa loukkaa ainakin itseäni aivan älyttömästi.
No siks pitäiskin sen oman kumppanin/kumppanien kanssa keskustella asiasta, että tietäis.
En mä esim. ilman että joku kertois, osais kuvitellakaan, että jotakuta voisi loukata älyttömästi jos kertoisin miten hirmu hyvää seksiä meillä on ollut.
Nimenomaan. Eli muista kysyä lupa ennen kuin levittelet muiden intiimiasioita ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole seksissä tehnyt mitään sellaista, mikä hävettäis. Mutta jos olisin niin en haluaisi joutua vaihtamaan työpaikkaa sen takia, että olen antanut työntää itseeni vaikka vihanneksia ja sitten se seksikumppani hölöttäisi asian ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä voi tietää, mitä toinen puhuu ja kenelle - varsinkaan jos kyse on vasta tapailusuhteesta, tunnettu vasta puoli vuotta tai alle ja toista ei oikeastaan vielä tunne.
Kyllä minun paras ystävä hoksasi heti nykyisen suhteen olevan jotain poikkeuksellista, kun en tapailun kiemuroista ja yksityiskohdista kertonut edes alussa mitään. Joku FWB juttu on hällä väliä.
Mua ei haittaisi, jos mun seksikumppani kehuisi minua kavereilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun paras ystävä hoksasi heti nykyisen suhteen olevan jotain poikkeuksellista, kun en tapailun kiemuroista ja yksityiskohdista kertonut edes alussa mitään. Joku FWB juttu on hällä väliä.
Oletko kysynyt FWB-jutuilta onko heille hällä väliä että puhut heidän seksielämästään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysynyt FWB-jutuilta onko heille hällä väliä että puhut heidän seksielämästään?
Heitähän ystävä ei tunne edes nimeltä, joten ei hän tiedä kenestä on kyse. Puolison on tavannut ja tuntee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla toki mitään negatiivista sanottavaa koskaan ole, jos olis, en kyllä ikinä lähtisi ketään julkisesti haukkumaan.Mitä jos siinä ei hävetä mikään, mutta sen haluaa omalta osaltaan pitää yksityisasiana?
Miksi jotkut ihmiset ylipäätään olisivat kiinnostuneita minun/ meidän seksielämästämme?! Meitä, minua ja miestäni ei kiinnosta minkään vertaa, minkälainen seksielämä muilla on! Ei seksikään ole mikään "eilen keksitty juttu"; joten mitä ihmeen puhumista siitä sitten pitäisi ollakaan?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla toki mitään negatiivista sanottavaa koskaan ole, jos olis, en kyllä ikinä lähtisi ketään julkisesti haukkumaan.Mitä jos siinä ei hävetä mikään, mutta sen haluaa omalta osaltaan pitää yksityisasiana?
Miksi jotkut ihmiset ylipäätään olisivat kiinnostuneita minun/ meidän seksielämästämme?! Meitä, minua ja miestäni ei kiinnosta minkään vertaa, minkälainen seksielämä muilla on! Ei seksikään ole mikään "eilen keksitty juttu"; joten mitä ihmeen puhumista siitä sitten pitäisi ollakaan?!
Jotkut fwb:t ei kysele vaan alkaa suoraan ja pyytämättä kertoa kokemuksistaan muiden naisten kanssa. En oikein tiedä, mitä tästä saavat.
Mikä hiton häpeä?! Ei tässä siitä ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
No naiset nyt ei muusta puhukaan keskenään kuin seksielämästä, joten mitä välii
Ei puhu kaikki. Enkä ole "estoinen", vaan se on henkilökohtainen asia.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi itse ei tarvi kuunnella kavereiden, edes parhaan ystävän, yksityiskohtaisia selontekoja harrastamistaan seksiakteista.
Rajaton ihminen. Ei tuu tuo olemaan ainoa moka, joten...
Mokien jälkeen myös tärkeää tajuaako miksi moka, jos/kun ei, niin kertoo että ei kunnoita sun rajoja. Ei hyvä.
Ei minusta ole oikein levitellä toisen intiimiasioita muille.
Meillä yksi tuttu, joka hyvinkin avoimesti kertoillut, että ei saa seksiä tarpeeksi vaimoltaan ja milloin on viimeksi paneskeltu. Ei asiaa kerro mitenkään ilkeämielisesti vaan toteaa tilanteen ja että harmittaa, mutta itse aina nolostun vaimon puolesta, kun satun hänetkin hyvin tuntemaan.
Kertoo siis asiasta minunkin kuulteni, ei vain puolisolleni.