Onko sinulle ok jos kumppanisi kertoo puolitutulle teidän seksielämästänne?!
Täytyy sanoa että nyt ketuttaa. Sain tietää että mieheni on mennyt kertomaan sellaisia asioita meistä, minusta joihin en todellakaan ole antanut suostumusta! Nämä miehet joiden kanssa on puhunut ovat suht uusia tuttavuuksia, ei mitään tietoa minkälaisia juorukelloja esim. ovat jne. Mies puolusteli mokaansa sillä että kun toisetkin kertoivat sitä ja tätä puolisoistaan. Mulle tuli aivan älyttömän paska fiilis, siis ihan kuin mun kehooni olisi koskettu lupaa kysymättä. Niin hullulta kuin kuulostaakin. En ole edes tämmöistä voinut kuvitella että joku tyyppi saisi tietää minusta arkoja asioita ja voisi ne vielä eteenpäinkin kertoa. Ihan kiva juttu joo.
Kommentit (290)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta voin myöntää keskustelevani seksielämästäni ystävien kanssa, ja he myös kertovat omasta.
Kenelle sitä sitten pitäisi puhua, jos ei ystävälle?
Jos joku asia harmittaa eikä kumppani sitä ota todesta, on hyvä hakea ulkopuolista näkökulmaa asiaan. Samoin onnistumia on kiva jakaa.
Enpä ole itse ikinä ajatellut, ettei seksistä saa puhua.Todellakin ystävien kanssa puhutaan, ja saadaan puhua. Puolin ja toisin, ei ole mikään tabu. Ihmettelen alapeukkuja, kuinka ahdasmielisiä oikein olette?
Ja siis kauniisti puhutaan, ei toista haukkuen, se tietenkin olisi ikävää.
uskovainen
Seksistä voi puhua, mutta ei konkreettisesti siitä, mitä on tehty pe iltana tai onko sillä iso muna tai pieni pillu tai millaset tissit ja onko Pekka hyvä antamaan suuseksiä vai ei.
toinen uskovainen
En kerro edes parhaille kavereille mitään mitä makuuhuoneessa (tai muissa huoneissa) tapahtuu. Ja siis olen 34-vuotias mies. Ystäväni eivät tiedä edes olenko harrastanut 0 vai 10+ hlön kanssa seksiä elämäni varrella. Ja puolisollani (kuten exiltä) olen odottanut samaa ja tämä myös pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako kun mies kertoi, ettei seksiä ole tarpeeksi?
Oli kuule vähän muista asioista kerrottu. ap
Vi t tu mikä nipo olet ap! Hyi h e lvetti!
No ei todellakaan ole ok. Meidän intiimiasiat eivät kuulu muille ja piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta voin myöntää keskustelevani seksielämästäni ystävien kanssa, ja he myös kertovat omasta.
Jos joku asia harmittaa eikä kumppani sitä ota todesta, on hyvä hakea ulkopuolista näkökulmaa asiaan. Samoin onnistumia on kiva jakaa.
Enpä ole itse ikinä ajatellut, ettei seksistä saa puhua.Tietääkö miehesi mitä hänestä kerrot?!
Olen eri, mutta minun mieheni tietää että puhutaan ystävieni kanssa. Ei kaikkea, mutta pääpiirteittäin, tyyliin kuinka usein keskimäärin sitä on.
Tiedän, että jotain saattaa ystävien kanssa puhua, itsekin puhun. Jutut ei ole mitään härskejä vaan saatan kertoa kahden lapsuusystävän seurassa, että on kuivempi kausi puolison kanssa tai miten mukavasti menee myös seksin suhteen. Ei mistään koosta jutella.
En kyllä ymmärrä mikä tarve miehelläsi on puhua sinulle siitä mitä on kavereiden kanssa puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma aviomieheni on kertonut, tosin ystävilleen, et annan suuseksiä, toisin kuin siis näiden muiden miesten vaimot. Olivat olleet vähän kateellisia ;) Seksi on luonnollinen asia puolisoiden välillä, ei haittaa jos siitä puhuu ystävien kanssa. Puolituttujen kanssa vähän eri juttu, tosin edelleen se avioseksi on luonnollinen asia, ja jos joku sen olemassaoloa pöyrii, niin on sen pöyrijän ihan oma outous.
Tosi outo tuo ilmaus, että "annat" suuseksiä. Minä harrastan suuseksiä mielelläni, mutta jossain suhteissa se on suhteiden huononnuttua vaan jäänyt luonnostaan pois.
Ahaa, mikä olisi ollut parempi? Otan myös suuseksiä, oliko sekin väärin ilmaistu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole itse ikinä ajatellut, ettei seksistä saa puhua.Todellakin ystävien kanssa puhutaan, ja saadaan puhua. Puolin ja toisin, ei ole mikään tabu. Ihmettelen alapeukkuja, kuinka ahdasmielisiä oikein olette?
Ja siis kauniisti puhutaan, ei toista haukkuen, se tietenkin olisi ikävää.
uskovainen
Seksistä voi puhua, mutta ei konkreettisesti siitä, mitä on tehty pe iltana tai onko sillä iso muna tai pieni pillu tai millaset tissit ja onko Pekka hyvä antamaan suuseksiä vai ei.
toinen uskovainen
Samaa mieltä. Tai no voi sitä omaa aviosiippaa kehua jos on erityisen hyvä jossain ;) Mutta ei tietenkään härskisti vaan ihan asiallisesti näistä voi puhua. Sama jos mies on hyvä keksustelemaan, siitä voidaan iloita yhdessä ystävien kanssa.
se eka uskis
Miehesihän tässä on ollut pelkäämäsi pahimman luokan juorukello. Heti kertomaan sulle mitä muut puhuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sitten kertoi minulle mitä nämä toiset miehet olivat naisistaan kertoneet. Aivan käsittämätöntä kuinka intiimejä asioita! Niin törkeää. Ihan kun meitä naisia pidettäisiin vain jonain "seksinukkeina" joilla ei ole mitään tunteita?! ap
Oman kokemukseni mukaan naiset juoruilevat seksistä ja muista asioista ystävilleen, jossa paljastavat kumppanista vaikka mitä. Siihen törmää jatkuvasti ja on tosi vaivautunut olo, lähden mahdollisuuksien mukaan pois sellaisista tilanteista.
Mä olen ilkeä ihminen, joten olen kysynyt parikin kertaa, että tykkäisikö miehesi, jos tietäisi mitä puhut hänestä.
- No, ilkeät menettää "ystäviä" tällä tavalla...
Vierailija kirjoitti:
Miehesihän tässä on ollut pelkäämäsi pahimman luokan juorukello. Heti kertomaan sulle mitä muut puhuneet.
Näinhän monet ajattelevat. Että kaikki kaverien kertomat asiat saa kyllä omalle puolisolle kertoa. Tätä kannattaa miettiä, kun omille pariutuneille ystäville juttelee.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Alkoi "paniikissa" selittelemään ja kertomaan. Meinasi vissiinkin että kun kertoo minulle kuinka härskejä juttuja muut olivat puhuneet niin omat puheet eivät voi sitten niin pahalta minusta tuntua. Ja on kyllä vähän eri asia kertoa vaikka että kuinka usein seksiä harrastaa kuin kuvailla toisen asentoja, mieltymyksiä, rintojen, alapään tms. ulkonäköä. Vertailla kokemuksia ja mitä ja missä on tehnyt. Ja mihinkä toinen suostuu. ap
sen saa kertoa, että tajunnan räjäyttävää ja parasta on, mutta sen tarkemmin ei tartte kuvailla ja mitään kuvia ei tosiaankaan näytellä. tosin mun mies tietää tän ja myös sen, että tämä ilo loppuu, jos hölmöilee ja sitä riskiä se ei ota, enkä myöskään minä.
Mun (entinen) kumppani kirjoitti jollekin kaverilleen viestillä kuinka oli pettänyt mua ja mitä kaikkea oli tehnyt sen toisen naisen kanssa. Ällötti että minkälaisen miehen kanssa sitä oli ollut suhteessa. Säälitti se nainen, kun siitä puhuttiin noin halventavasti.
Minusta se että oli tyydyttävää seksiä eilen on yhtä normaali keskustelun aihe kuin että jouduin niistämään eilen tai että vatsa oli löysänä. Kerrottehan te ihan omalle pomollenikin että teillä on ripuli tai oksennustauti. Sekö ei ole intiimiä? Se intiimi on korvienne välissä ja olette oppineet sen 40-tai 50- luvulla syntyneiltä vanhemmiltanne!
Mua ei haittaisi jos kertoisi samalla tasolla kuin minä että meillä on todella hyvä kemia ja hyvä seksielämä.
Tiedän kertoneen kaverilleen ainakin sen kun yhtenä viikonloppuna aikanaan tehtiin seksin suhteen määrällinen ennätys. Mua sen kertominen lähinnä huvitti. Se oli aika iso luku.
Musta olisi outoa jos alkaisi selittää musta niinkun jotenkin yksityiskohtaisesti millainen olen sängyssä ja vaikea kuvitella et ketään normaalia ihmistä kiinnostais edes kuulla!
Nyt yhdessä jo 15 vuotta niin ei sentään kaikkea aikaa vietetä kutemassa mutta paljon ja edelleen loistava meno.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se että oli tyydyttävää seksiä eilen on yhtä normaali keskustelun aihe kuin että jouduin niistämään eilen tai että vatsa oli löysänä. Kerrottehan te ihan omalle pomollenikin että teillä on ripuli tai oksennustauti. Sekö ei ole intiimiä? Se intiimi on korvienne välissä ja olette oppineet sen 40-tai 50- luvulla syntyneiltä vanhemmiltanne!
No sekin on sitten vissiinki sinulle normaali aihe jos puhutaan millä tavoin sait, missä asennossa ja kuinka helposti kostut, oletko tiukka jne. Mietihän nyt vähän!
Ei olisi ok. Mielestäni se on minua halventavaa, jos alkaa puhelemaan meidän seksielämästä tai millainen minä olen sängyssä.
Ei minua kiinnosta puhuuko ja halveksiiko siellä muut omia puolisoitaan. Jos mieheni lähtee tuollaiseen mukaan niin se kertoo miehen suhtautumisesta minuun.
Itse kysyisin mieheltäni olisiko ok, jos minä menisin puhumaan ja vertailemaan mieheni peniksen kokoa ja sänkytaitoja muiden naispuolisten kavereitteni kanssa.
Seksi on sinusta yök? Ymmärrän ala-asteikäiseltä tämän mielipiteen...