Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle ok jos kumppanisi kertoo puolitutulle teidän seksielämästänne?!

Vierailija
21.02.2023 |

Täytyy sanoa että nyt ketuttaa. Sain tietää että mieheni on mennyt kertomaan sellaisia asioita meistä, minusta joihin en todellakaan ole antanut suostumusta! Nämä miehet joiden kanssa on puhunut ovat suht uusia tuttavuuksia, ei mitään tietoa minkälaisia juorukelloja esim. ovat jne. Mies puolusteli mokaansa sillä että kun toisetkin kertoivat sitä ja tätä puolisoistaan. Mulle tuli aivan älyttömän paska fiilis, siis ihan kuin mun kehooni olisi koskettu lupaa kysymättä. Niin hullulta kuin kuulostaakin. En ole edes tämmöistä voinut kuvitella että joku tyyppi saisi tietää minusta arkoja asioita ja voisi ne vielä eteenpäinkin kertoa. Ihan kiva juttu joo.

Kommentit (290)

Vierailija
281/290 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi kaveri, joka on kertonut ihan liian henkilökohtaisia juttuja miehestään. Olemme perhetuttuja, enkä minä halua kuulla sellaista ihmisestä, jonka kanssa joudun olemaan tekemisissä. No toisaalta kaveri on suuttunut minulle siitä, että minä en kerro meidän suhteen asioita hänelle.

Mulla myös tällainen tuttu.

Ei kiinnosta pätkääkään muiden seksielämä. Tämä tuttava vielä totesi avautumisensa lopuksi "kun olin sinkku niin tyydytin itseäni joka päivä, monta kertaa!"

Jaa, mitä minä tuolla(kaan) tiedolla tein?

Tämä tuttu on kyllä muutenkin sellainen juorukello ja kova utelemaan, että olen oppinut pitämään suuni kiinni hänen kanssa.

Jotkut asiat voi jättää omaan tietoon, mutta etenkin sellaiset joihin liittyy toinen osapuoli, joka ei ole paikalla kuulemassa mitä toinen puhuu. En minäkään tykkäisi, jos mieheni menisi meidän makuuhuoneen puuhia puhumaan kavereilleen.

Vierailija
282/290 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis av-mamma/palstavela kartoittaa jo ennen ensitreffejä tahtooko mies hänen kanssaan naimisiin ja lapsia, mutta eivät sitten avioliiton aikana tule puhuneeksi sitä, että keille heidän seksielämänsä yksityiskohdat kuuluu :D kuulkaa kulunut vinkki, mutta tällaiset asiat kartoitetaan jo aivan suhteen alkumetreillä. Kikkeliskokkelis ja tsilleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/290 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissäkin vastauksissa sekoitetaan kahta hieman eri asiaa:

- kumppani KERTOO puolitutussa porukassa, kenties yksityiskohtaisiakin asioita. Tätä AP varmasti tarkoitti.

- seksiasioista/ongelmista KESKUSTELLAAN hyvän ystävän tai muutaman kanssa, nämä jutut eivät sitten leviä mihinkään ulkopuolelle.

M61

Noissa kahdessa ei ole mitään eroa, ainakaan jolla olisi merkitystä. Ja mikä ihme saa sinut sanomaan jotain niin hölmöä, kuin "nämä jutut eivät sitten leviä mihinkään ulkopuolelle"... Tietenkin ne leviää, eikä se ole sinun hallinnassa, jos, miten, milloin leviää.

Olen eri, mutta miten niin tietenkin leviää? Aika surullista, jos et edes ymmärrä läheisen luottamuksellisen ystävyyden konseptia. Ei todellakaan leviä ne asiat joita kerron parhaille ystävilleni. Kuten ei heidänkään asiat minulta.

Vierailija
284/290 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kumppani KERTOO puolitutussa porukassa, kenties yksityiskohtaisiakin asioita. Tätä AP varmasti tarkoitti.

- seksiasioista/ongelmista KESKUSTELLAAN hyvän ystävän tai muutaman kanssa, nämä jutut eivät sitten leviä mihinkään ulkopuolelle.

M61

Noissa kahdessa ei ole mitään eroa, ainakaan jolla olisi merkitystä. Ja mikä ihme saa sinut sanomaan jotain niin hölmöä, kuin "nämä jutut eivät sitten leviä mihinkään ulkopuolelle"... Tietenkin ne leviää, eikä se ole sinun hallinnassa, jos, miten, milloin leviää.

Olen eri, mutta miten niin tietenkin leviää? Aika surullista, jos et edes ymmärrä läheisen luottamuksellisen ystävyyden konseptia. Ei todellakaan leviä ne asiat joita kerron parhaille ystävilleni. Kuten ei heidänkään asiat minulta.

Mut ne leviää vähintään sille parhaalle kaverille mahdollisesti puolison toivetta kunnioittamatta

Vierailija
285/290 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M61

Onko sinisilmäisyys tyhmyyttä, vai pahuutta?

Vierailija
286/290 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi ok, muttei maailmanloppukaan. Outoa, että mies on kertonut keskustelunsa sinulle.

Minullakin on seksielämästään hyvin avoimia ystäviä, joille saattaisin helposti jotain lipsauttaa. Olen kuitenkin ilmoittanut etten usko mieheni pitävän suuresta avoimuudesta. Jos jotain lipsauttaisin, en kertoisi miehelle ja turhaan stressaisi häntä tiedolla.

Niin, eli miestäsi saattaisi haitata/haittaa lipsauttelusi, vaikka sinusta se ei ole iso asia? Muutenhan kertoisit hänelle lipsautteluista, eikä se stressaisi häntä mitenkään, koska kyseessä ei ole  miehelle mikään iso asia, vaan puheenaihe muiden joukossa, kuten sää tai viimeinen lomamatka.

Kyllä, ymmärsit oikein. 

Eli et väiltä yhtään miehesi näkökannasta, tai hänen oikeudesta yksityisyyteen. Välität ainoastaan siitä, että voisi jäädä kiinni, luottamuksen rikkomisesta.

Vierailija
287/290 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen satunnaisesti yhtä miestä ja aina kun hänellä on ollut uusi kumppani, hän kertoo tästä aika avoimesti.

Esimerkiksi viikko sitten hän tutustui yhteen uuteen ja heillä oli seksiä keskiviikkona. Nyt sitten katsotaan, suostuuko tämä nainen miten pitkälle toteuttamaan miehen toiveet.

Kiinnostuksella odotan.

Vierailija
288/290 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisyys katoaa kokonaan näissä nykyisissä tapailusuhteissa.

Vierailija
289/290 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
290/290 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, hyi olkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi