Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle ok jos kumppanisi kertoo puolitutulle teidän seksielämästänne?!

Vierailija
21.02.2023 |

Täytyy sanoa että nyt ketuttaa. Sain tietää että mieheni on mennyt kertomaan sellaisia asioita meistä, minusta joihin en todellakaan ole antanut suostumusta! Nämä miehet joiden kanssa on puhunut ovat suht uusia tuttavuuksia, ei mitään tietoa minkälaisia juorukelloja esim. ovat jne. Mies puolusteli mokaansa sillä että kun toisetkin kertoivat sitä ja tätä puolisoistaan. Mulle tuli aivan älyttömän paska fiilis, siis ihan kuin mun kehooni olisi koskettu lupaa kysymättä. Niin hullulta kuin kuulostaakin. En ole edes tämmöistä voinut kuvitella että joku tyyppi saisi tietää minusta arkoja asioita ja voisi ne vielä eteenpäinkin kertoa. Ihan kiva juttu joo.

Kommentit (290)

Vierailija
1/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako kun mies kertoi, ettei seksiä ole tarpeeksi?

Oli kuule vähän muista asioista kerrottu. ap

Vierailija
2/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo väärin ja loukkaavaa. Ja en tietenkään kertoisi, myös läheisille tutuille. Puolisoa pitää kunnioittaa.

Minulla on yksi kaveri, joka on kertonut ihan liian henkilökohtaisia juttuja miehestään. Olemme perhetuttuja, enkä minä halua kuulla sellaista ihmisestä, jonka kanssa joudun olemaan tekemisissä. No toisaalta kaveri on suuttunut minulle siitä, että minä en kerro meidän suhteen asioita hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei seksielämästä saa puhua parisuhteen ulkopuolella. Itse saatoin kertoa hyvinkin avoimesti ja yksityiskohtaisesti kavereille jostain satunnaisten kumppaneidesn kanssa tehdyistä asioista, mutta sen jälkeen kun aloin vakavaan parisuhteeseen en ole seksistä puhunut kuin yleisellä tasolla. 

Minusta olisi kamala ajatus että mies retostelisi meidän kahdenkeskisiä asioita muiden kuullen. 

Vierailija
4/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä tiedä. Että kertoisi ettei halua seksiä kanssani, ei ole pystynyt kuin 2 kertaa vuoden aikana loppuun asti... no siinäpä kertoo.

Vierailija
5/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sitten kertoi minulle mitä nämä toiset miehet olivat naisistaan kertoneet. Aivan käsittämätöntä kuinka intiimejä asioita! Niin törkeää. Ihan kun meitä naisia pidettäisiin vain jonain "seksinukkeina" joilla ei ole mitään tunteita?! ap

Vierailija
6/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaikissa suhteissani ollut liian vähän seksiä. 

T. Nainen

Vierailija
7/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sitten kertoi minulle mitä nämä toiset miehet olivat naisistaan kertoneet. Aivan käsittämätöntä kuinka intiimejä asioita! Niin törkeää. Ihan kun meitä naisia pidettäisiin vain jonain "seksinukkeina" joilla ei ole mitään tunteita?! ap

Minkä tyylistä? Ovatko nämä jotain narsistiplayboita tai keskenkasvuisia koulukiusaajia nämä uudet kaverit? Miten miehesi eksyi heidän pariinsa vai onko itse samanlainen?

Vierailija
8/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin aika varhaisessa vaiheessa suhdetta, että narsistieksä oli samanlainen. Huokaus. Tuli muutenkin liattu ja vahingoitettu olo hänen kanssaan. Kertoivat jotain panojuttuja ja seksi hihii ja saitko siltä vai et kuin jotkut teinit. 

Vierailija
9/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea miehestäni kuvitella. Varmaan olisi ok jos kokisi puhumisen tarvetta. Kokemukseni mukaan naiset puhuvat paljon härskimmin naisporukoissa.

Vierailija
10/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, eli miehesi ainakin on juoruilija, kun kertoi sinulle näistä. Minua ei haittaa jos jotain neutraalia/positiivista sanoo hyvin yleisellä tasolla, mutta ei tietenkään mitään yksityiskohtaista tai henkilökohtaista.

Vierailija
11/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa jätän kumppanin siltä istumalta. Seksi ja moni muukin asia ovat yksityiselämään kuuluvia, eikä niistä puhuta muiden kanssa. 

Vierailija
12/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta kertokoot, tehkööt kaikki kateellisiksi.

Vierailija
13/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan naiset juoruilevat seksistä ja muista asioista ystävilleen, jossa paljastavat kumppanista vaikka mitä. Siihen törmää jatkuvasti ja on tosi vaivautunut olo, lähden mahdollisuuksien mukaan pois sellaisista tilanteista. 

Vierailija
14/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kuule tekee kaikki miehet, näin miehenä voin todeta. Ei sitä toki hameväelle paljasteta. Ihmettelenkin, että miten ukkosi on niin pölvästi että jäi kiinni.

Vierailija
15/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä tyylistä? Ovatko nämä jotain narsistiplayboita tai keskenkasvuisia koulukiusaajia nämä uudet kaverit? Miten miehesi eksyi heidän pariinsa vai onko itse samanlainen?

Yksi näistä miehistä on ilmeisesti aika lapsellinen ja jollain tavalla jopa inhoaa naisia. Mutta nämä toiset ovat pitkissä parisuhteissa ja on lapsia ja hyvät työpaikat. Iältään ovat 35-55v. Mies on tavannut heitä harrastuksen parissa. En omasta miehestäni olisi ikinä uskonut että menee tämmöistä tekemään! Ja pahoin pelkään että ei tainnut olla ensimmäinen kerta kun ei tuntunut ymmärtävän reagoimistani. ap

Vierailija
16/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota kuule tekee kaikki miehet, näin miehenä voin todeta. Ei sitä toki hameväelle paljasteta. Ihmettelenkin, että miten ukkosi on niin pölvästi että jäi kiinni.

Minkälaista se puhe on esimerkiksi?

Vierailija
17/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaikissa suhteissani ollut liian vähän seksiä. 

T. Nainen

Mullakin yks ex ihan aidosti ärsyyntyneenä kiroili kaverilleen, kun nainen on koko ajan munassa kiinni. Ei sitä kuulemma kukaan jaksa.

Vierailija
18/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo, kaikkea mahdollista. Mistä asennoista nainen tykkää tai mitä fetissejä tällä on seksihommissa. Voidaan kuvailla myös kroppaa, että mun Tiinalla on kyllä kiihottavat tissit, kun on isot nännipihat ja pitkät nännit. Ihan mitä vaan...

Vierailija
19/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, onko tämä yleistäkin miesten keskuudessa???

Vierailija
20/290 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo, kaikkea mahdollista. Mistä asennoista nainen tykkää tai mitä fetissejä tällä on seksihommissa. Voidaan kuvailla myös kroppaa, että mun Tiinalla on kyllä kiihottavat tissit, kun on isot nännipihat ja pitkät nännit. Ihan mitä vaan...

Todella yököttävää ja epäkunnioittavaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi