Huomaatko jos olen meikannut töihin jo edellisenä iltana?
Aikainen aamu (6 alkaa työt), ja ajattelin nukkua meikit naamassa. Vain ripsivärin voin laittaa aamulla. Muu meikki täytyy tehdä jo illalla.
Huomaakohan kukaan?
Kommentit (28)
Paljon sulla sitä pakkelia oikein on naamassa? Mä piirrän kulmakarvat,laitan kajaalit ja ripsarit 10-15min,riippuu tuleeko kulmakarvoista heti tasaiset vai ei. Pukeminen,kahvi,meikkaus,hiusten suoristus suoristusraudalla,shaiban vääntö 20-25min ja olen ovesta ulos.
Pertti, sillä ei oo väliä milloin naamasi sudit kun kaikki huomaa sen silti.
Vierailija kirjoitti:
Paljon sulla sitä pakkelia oikein on naamassa? Mä piirrän kulmakarvat,laitan kajaalit ja ripsarit 10-15min,riippuu tuleeko kulmakarvoista heti tasaiset vai ei. Pukeminen,kahvi,meikkaus,hiusten suoristus suoristusraudalla,shaiban vääntö 20-25min ja olen ovesta ulos.
Ylös sängystä, hampaiden pesu ja aamukahvi työmatkalla. Kaikkinensa noin 7 min heräämisestä töihin. Meikit aiva turhaa paskaa.
Ai saakeli. Ole sit ilman meikkiä tai pelkällä ripsarilla. Jos et halua pilata ihoasi.
Mulla menee 2h 40 min joka aamu laittautumiseen mutta sen kyllä kaikki sitten huomaakin.
Martti, 55, roskakuski
Nukkuessasi ihosolut uudistuvat. Näin ei tapahdu, jos nukut meikit päällä. Nazarian mukaan vanhojen solujen olisi tarkoitus korvautua uusilla, mutta iholle kertyneet kuolleet ihosolut estävät prosessin. Ne aiheuttavat ihon kuivumista.
Päivän aikana kasvoille kertyy likaa. Meikkivoiteen ja ihon uurteisiin kerääntyy monenlaisia pöpöjä. Jos et pese ja puhdista kasvojasi illalla, päivän liat jäävät muhimaan kasvoille yöksi. Pidemmällä tähtäimellä seurauksena voi olla ihon ennenaikaista vanhentumista, uurteita ja ihon roikkumista.
Kun jätät meikit yöksi kasvoille, ne jäävät tukkimaan ihohuokosia. Seurauksena voi olla näppylöitä ja finnejä. Tämä vaikuttaa myös hiusverisuonten toimintaan, mikä voi altistaa ruusufinnille. Silloin nenään, poskiin, otsaan tai leukaan ilmestyy punoitusta, pieniä hiusverisuonia ja märkäpäitä.
Vain elokuvissa meikki ei suttaannu nukkuessa.
Miksi meikata? En ole koskaan meikannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylös sängystä, hampaiden pesu ja aamukahvi työmatkalla. Kaikkinensa noin 7 min heräämisestä töihin. Meikit aiva turhaa paskaa.
Mun pitää juoda kahvit kotona,muuten tulee housuun matkalla turhaa paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisilla ne hiukset menee yöllä sikinsokin,pakko tehä jotain eikä pääse yhtä nopeasti ulos. Ja shaiba pitää vääntää ettei matkalla tule.
Mitä väliä, sano että oli rankka ilta ja samoilla silmillä mennään, jos vähän tuhruista.
Ap käytkö ennakkoon illalla jo aamupissillä ja kakalla, näin säästyy aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Nukkuessasi ihosolut uudistuvat. Näin ei tapahdu, jos nukut meikit päällä. Nazarian mukaan vanhojen solujen olisi tarkoitus korvautua uusilla, mutta iholle kertyneet kuolleet ihosolut estävät prosessin. Ne aiheuttavat ihon kuivumista.
Päivän aikana kasvoille kertyy likaa. Meikkivoiteen ja ihon uurteisiin kerääntyy monenlaisia pöpöjä. Jos et pese ja puhdista kasvojasi illalla, päivän liat jäävät muhimaan kasvoille yöksi. Pidemmällä tähtäimellä seurauksena voi olla ihon ennenaikaista vanhentumista, uurteita ja ihon roikkumista.
Siis meinasin todellakin pestä kasvot illalla ja kosteuttaa hyvin. Tehdä meikin valmiiksi ja mennä nukkumaan. Aamulla sitten vain ylös, hammaspesu, ripsiväri ja töihin.
Kukaan ei huomaa,eikä iho mene pilalle yhdetä kerrasta,tavaksi en ottais
Aamulla meikki on vielä parempi, utuisempi ja eteerisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis meinasin todellakin pestä kasvot illalla ja kosteuttaa hyvin. Tehdä meikin valmiiksi ja mennä nukkumaan. Aamulla sitten vain ylös, hammaspesu, ripsiväri ja töihin.
Mitä se pesu hyödyttää kun laitat meikin iholle yöksi? 😄
🤡🤡🤡🤡