Onko mitään järkeä haluta vauvaa 46-vuotiaana, kun...
lapset on jo 9 ja 13.
Onko tässä mitään järkeä? Puhumattakaan siitä että onnistuisiko.
Kommentit (129)
Ihan paska idea, vaikka mistä kulmasta tarkastele.
Koita nyt keksiä muuta(kin) sisältöä elämään kuin äidin rooli.
Vierailija kirjoitti:
Anna olla jo. Kuolevien munasarjojen viimeisiä korahduksia nuo mielihalut.
Kyllä se mielikin siitä rauhoittuu kun hormonitasot laskevat.
Rumasti sanottu, mutta niin se vaan on, meillä vanhoilla miehilläkin. Testoksen viimeiset paukut käytössä, muuta ole jäljellä kuin muistot, menetetyt tilaisuudet ja .... aggre. grrr! :)
En vois kuvitellakaan, että tässä iässä siittäisin jotain pienokaisia; tämä pohjoinen sukuhaara katkesi mun kohdalle/kohdalta.
t. m57v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kohta isoemä.
Karmea murresana tuo emä. Tulee emakko mieleen.
Tämä. Minulla ainakin on äititin.
Siitä vaan.
Minä olen 44v ja olen raskaana. Laskettu aika toukokuun loppu.Meillä on ennestään 4 lasta.
Minä olen myös 46v.ja en ole ikinä halunnut lapsia.
Kuinka hyvin jaksaisit taaperoelämää viiden kympin lähestyessä? Entä teiniä kuusikymppisenä? Mitä jos lapsella olisi erityistarpeita? Kuinka kuorimittavana kokisit keskenmenot, jotka hyvin todennäköisiä jos tuossa iässä onnistuu raskautumaan. Onko puoliso innostunut uudesta lapsesta ja pikkulapsivuosista?
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan.
Minä olen 44v ja olen raskaana. Laskettu aika toukokuun loppu.Meillä on ennestään 4 lasta.
Meillä myös 4 lasta ja olen 45v.
En missään nimessä haluaisi viidettä.
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan.
Toivottavasti asunt Afrikassa. Afrikkalainen tekee afrikkalaiseen elintasoon 4 lasta.
Kuka hullu tekee lapsia tähän hulluun maailmaan???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan.
Minä olen 44v ja olen raskaana. Laskettu aika toukokuun loppu.Meillä on ennestään 4 lasta.Toivottavasti asunt Afrikassa. Afrikkalainen tekee afrikkalaiseen elintasoon 4 lasta.
Afrikkalainen ostaa jokaiselle neljälle lapselleen ajokortin ja auton. Sitten jokainen lapsi muuttaa omaan lämmitettyyn asuntoon syömään itsensä tehotuotetulla lihalla ylipainoiseksi. Sitten matkustellaan ja lisäännytään.
Eipä taida olla. Hormonien viimeisiä huuteluja, ei niitä tarvitse kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu tekee lapsia tähän hulluun maailmaan???
Teki mieli :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sitä mieltä, että anna mennä aina kannattaa yrittää.
Minäkin, jos on valmis hyväksymään kaikki riskit mitä ikä tuo ja myös sen,että jotkut ilketä kiusaa lasta iäkkäästä vanhemmsta ( tosin se on helposti hoidettavissa, toisin kuin ikäriski)
En ymmärrä tuota ajatusta, että kiusattaisiin "iäkkkäistä vanhemmista". Siis jotkut ilkeät aikuiset vai? Vai koululaiset? Ei alakoululaiset kyllä osaa sanoa, kenen äiti on 46 ja kenen 56. Kaikki keski-ikäiset, jotka eivät ole vielä selkeästi vanhuksia, ovat lapsille samanlaista massaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myös 46v.ja en ole ikinä halunnut lapsia.
Tämä. Emän tarpeethan sen määrittelevät. Ei lapsella ole mitään merkitystä vaikka haluaisi olla kuolematta.
Tuossa iässä on jo todellinen riski saada kehitysvammainen lapsi. Oletko valmis aborttiin, tai vammaisen lapsen hoitoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sitä mieltä, että anna mennä aina kannattaa yrittää.
Minäkin, jos on valmis hyväksymään kaikki riskit mitä ikä tuo ja myös sen,että jotkut ilketä kiusaa lasta iäkkäästä vanhemmsta ( tosin se on helposti hoidettavissa, toisin kuin ikäriski)
En ymmärrä tuota ajatusta, että kiusattaisiin "iäkkkäistä vanhemmista". Siis jotkut ilkeät aikuiset vai? Vai koululaiset? Ei alakoululaiset kyllä osaa sanoa, kenen äiti on 46 ja kenen 56. Kaikki keski-ikäiset, jotka eivät ole vielä selkeästi vanhuksia, ovat lapsille samanlaista massaa.
Luuletko että aikuiset osaavat arvioida? Miksi minulle kolmekymppiselle myydään lastenlippua ja itseä nuoremmat lässyttävät äidillisesti?
Karmea murresana tuo emä. Tulee emakko mieleen.