Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan nostettua itsetuntoa?

Vierailija
30.12.2023 |

Se on aina ollut huono. Asiaan on vaikuttaneet lapsuuden kotiolot, koulukiusaaminen, oma ujous ja introvertin piirteet, sosiaalinen jännittäminen, työttömyys, masennus, viimeisimpänä puoliso petti mua ja tunnen itseni nyt kyllä  tosi huonoksi, rumaksi ja riittämättömäksi. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet niitä asioita mistä tykkäät. Saat hyvän mielen. Hyvä mieli kestää paremmin huonoja uutisia. 

Pidä etäisyyttä ihmisiin, jotka vievät energiasi.

Pyydä hyvää kaveria tekemään asioita yhdessä, jotta pääset alkuun jossakin mistä haaveilet. 

Pyri rutiineihin, rutiineilla saa paljon aikaan ja tulee hyvä olo. 

Kun saat nuo toimimaan, voit miettiä missä haluat kehittää itseäsi ja ottaa yhden asian kerrallaan. 

Vierailija
2/10 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten saat?

Siihen on vain yksi keino

Onnistut asioissa joita teet!!!!!!!!

Eli ehkä yrität liian vaikeita nyt !!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä lauteitten alla. Hävettää ja itsetunto nollassa olen pettänyt hirveän lauman ihmisiä...... KYLLÄ hävettäääää.. 😒😒😒😒😒

Vierailija
4/10 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ajattele noin. Jatka elämää

Vierailija
5/10 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta auttaa tutkitusti. Ei tarvitse mennä salille tai ryhmäliikuntaan, jos et ole paljon liikkunut aloita vaikka kävelystä oman jaksamisen mukaan. Jos kotoa löytyy jokin kuntolaite, ota se käyttöön.

Oman kokemukseni mukaan hyöty on merkittävä juuri huonoon itsetuntoon, ahdistukseen, paniikkiin ja itkuisuuteen. Älä pakota itseäsi liikkumaan verenmaku suussa, mutta pakota itsesi aloittamaan ja lähtemään liikkeelle. Jo 15 minuutin liikunta voi piristää mieltä huomattavasti ja silloin ehkä haluaa liikkua sen 15 minuuttia uudelleen vielä samana päivänä. Joka päivä ei tarvitse liikkua mutta määrää voi pikku hiljaa kasvattaa ja pian huomaat että kunto kasvaa ja elämä näyttää valoisammalta, on helpompi hengittää ja hymyillä.

Vierailija
6/10 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wiinnaa pittää juuwa!

Vierailija
7/10 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täällä lauteitten alla. Hävettää ja itsetunto nollassa olen pettänyt hirveän lauman ihmisiä...... KYLLÄ hävettäääää.. 😒😒😒😒😒

Itse Vladimir pikku Putin puhuu palstalla?

Vierailija
8/10 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtautumalla ainakin sossuista ja muista kontrolli-ihmisistä, jos lähipiirissä on. Ja muiden lyttäävistä lauseista. Muuten se palaa taas jos joku käyttäytyy huonosti. Pitää olla aikaa koota itseä. Eli eroon ikävistä ihmisistä, paikoista ja asioista jotka ei ole  sun juttu. Tekemällä mitä toivot ja mikä luo voimaa sulle, muillekin. Luin vahingossa miten saan noiduttua itsetunnon ylös. 

Vierailija
9/10 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanon sinua keinuhevoseksi, muututko keinuhevoseksi?

Väärää minää ei ole, joten sitä on turha vahvistaa mantroilla, positiivisilla lauseilla ja muulla, mikä vain kulkee mielen ohi. Ajatukset itsestä ovat ainoastaan niitä, ajatuksia itsestä. Ne eivät ole sinä. 

Vierailija
10/10 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko itsetunto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä