CM-kassa Pia valittaa: tienaa käteen vähän vaille 1900 euroa
1900e käteen - Sehän on hyvä palkka!!!
Kommentit (529)
Kitiskää lisää ,robotit kohta hoitaa kaikki.Helppoo työtähän tuo ,1900 kuussa on hyvä palkka ,riippuen työtunneistakin.
1900 e/kk lapaseen ja kehtaa vinkua? Suomalaisittain hyväpalkkainen, ylempi toimihenkiö saa hädin tuskin 4500 e/kk bruttona ja jos pk-seudun veroprosenttia käyttää, niin käteen noin 3 tonnia.
Toinen voi tehdä työvuoron mukaisesti vuorot, toinen saa painaa, kokonaispalkalla, peräsuoli pitkällä käytännössä ilman oikeutta esim. ylityökorvauksiin. Joo, ei mee nallekarkit tasan.
Mulla kaupan alalla käteen jäävä summa on alkuvuodesta 1400-1600€, loppuvuodesta 1500-1700€, joulukuuna paras 1900€.
Kyllähän tuon kanssa oppii elämään, mutta ainakin itsellä esim. auton pitäminen on mahdotonta. Ja jos sattuu paakamäihä = useampi yllättävä suuri meno, koko talouden kaatuminen on lähellä säästöistä huolimatta.
Minusta ihan ok palkka ammatista, johon ei vaadita mitään koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
No mä tienaan paljon vähemmän. Ja todennäköisesti oma työni on myös himpun verran raskaampaa kuin kaupan kassan. Ehkä pitäisi vaihtaa alaa?
terv. vartija
Työsi on paljon helpompaa. Oletko koittanut istua kassalla tai tehdä hyllytystä tuntikausia? Vaatii kuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kaupan alalla käteen jäävä summa on alkuvuodesta 1400-1600€, loppuvuodesta 1500-1700€, joulukuuna paras 1900€.
Kyllähän tuon kanssa oppii elämään, mutta ainakin itsellä esim. auton pitäminen on mahdotonta. Ja jos sattuu paakamäihä = useampi yllättävä suuri meno, koko talouden kaatuminen on lähellä säästöistä huolimatta.
Ihan normaallilta käteenjäävältä palkalta kuulostaa. Miten ihmeessä pitää elää jos tuota ei saa riittämään? Itsellä suurin tili on ollut n.1500€/kk ja olin tyytyväinen. 1900:sta saisin jo reippaasti säästöönkin kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
1900 e/kk lapaseen ja kehtaa vinkua? Suomalaisittain hyväpalkkainen, ylempi Sä daat yltoimihenkiö saa hädin tuskin 4500 e/kk bruttona ja jos pk-seudun veroprosenttia käyttää, niin käteen noin 3 tonnia.
Toinen voi tehdä työvuoron mukaisesti vuorot, toinen saa painaa, kokonaispalkalla, peräsuoli pitkällä käytännössä ilman oikeutta esim. ylityökorvauksiin. Joo, ei mee nallekarkit tasan.
Sä saat 1100 e enemmän käteen.Ei niitä ylityökorvauksia makseta monelle muullekaan.
Ne on nää Piat aina valittamassa, kun ei oo palkalla joka päivä varaa käydä ravintolassa syömässä ja kolme kertaa vuodessa lomailemassa Alpeilla, Thaimaassa ja Amerikoissa.
Luxusta. Jos mulle jäis toi käteen niin menis noin 900e säästöön ja tonnilla ihan hyvin arki kuussa.
Sama mikä jää hoitajalle ellei parempi riippuen vuoroista
Tuo on hyvä palkka. Olen itse kouluterveydenhoitaja, minulla on kaikki ikälisät.
Palkka 1987euroa kuukaudessa käteen.
Eihän tuo myyjän peruspalkka ole kummoinen, mutta lisillä saa näköjään mukavasti nostettua. Olen amk:n käynyt, enkä ole tainnut ikinä saada nettona yli 2000 euron palkkaa. Enkä välttämättä tule saamaankaan, riippuu ihan urakehityksestä ja siitä, että haluanko edes vastuullisenpiin hommiin stressaamaan.
Ihan ok palkka vielä siihen nähtynä, ettei ole käynyt kouluja!
Itse tienaan 3300e ja käteen jää hieman yli 2k.... Kiitos Suomen verotuksen.
Pia KERTOO, ei siis valita.
Tekee illat, viikonloput.
Jos noin kateellisia ja katkeria olette, niin menkää itse kassalle töihin.
Siellä tapaatte itsenne kaltaisia, ihania asiakkaita, joten, mikä ettei.
Noh, eipä tuo nyt niin huono ole, jos muihin vertaa. Eri asia sitten on se, miten hyvin sillä tulee toimeen vaikkapa Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan saman käteen. Eikä ole urakehitysmahdollisuuksia eikä ilta/viikonloppulisiä. Nyt sitten kaupan kassalla saa jopa enemmän samalla päivätyöllä, jos vaatimukset menee läpi. Kiva heille, mutta onhan tää epäreilua. Meidän liitto on sysipaska.
T. Kasvatustieteiden maisteri, varhaiskasvatuksen opettaja
Vaihda kassatyöhön? Tosin aloituspalkka on paljon pienempi ja saat osa-aikatunnit, mutta kun jaksat painaa 20 vuotta 1500e _brutolla_ niin sitten voit päästä noille ansioille, ja ilman muuta nostaa kk-ansiota tekemällä töitä iltaisin, viikonloppuisin ja pyhinä, niinä kun olet nykyään vapaalla.
Mitä sitten, vaikka on viikonloppuisin tai pyhinä töitä? Sitten on vastaavasti arkena vapaata, niinä kun muut ovat töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan saman käteen. Eikä ole urakehitysmahdollisuuksia eikä ilta/viikonloppulisiä. Nyt sitten kaupan kassalla saa jopa enemmän samalla päivätyöllä, jos vaatimukset menee läpi. Kiva heille, mutta onhan tää epäreilua. Meidän liitto on sysipaska.
T. Kasvatustieteiden maisteri, varhaiskasvatuksen opettaja
Vaihda kassatyöhön? Tosin aloituspalkka on paljon pienempi ja saat osa-aikatunnit, mutta kun jaksat painaa 20 vuotta 1500e _brutolla_ niin sitten voit päästä noille ansioille, ja ilman muuta nostaa kk-ansiota tekemällä töitä iltaisin, viikonloppuisin ja pyhinä, niinä kun olet nykyään vapaalla.
Mitä sitten, vaikka on viikonloppuisin tai pyhinä töitä? Sitten on vastaavasti arkena vapaata, niinä kun muut ovat töissä.
Lapset on viikolla koulussa ja viikonloppuna kotona.
Vierailija kirjoitti:
Noh, eipä tuo nyt niin huono ole, jos muihin vertaa. Eri asia sitten on se, miten hyvin sillä tulee toimeen vaikkapa Helsingissä.
Moni saa työtunteja vain 30 eli palkka 1300 netto kuukaudessa ja pitää hakea asumistukea ja toimeentulotukea lisäksi.
Aloittaja ei osaa lukea. Tuo myyjä ei valita, vaan asiallisesti kertoo palkastaan. Tosin näinhän tämä nykyään menee, ei osata lukea ja on kiire pöyristymään.
Huono palkka insinöörille. Pääsee helposti lähemmäs 5000€, toiset ylikin.