CM-kassa Pia valittaa: tienaa käteen vähän vaille 1900 euroa
1900e käteen - Sehän on hyvä palkka!!!
Kommentit (529)
Reilusti enemmän tuo on kuin työttömän saamat tuet.
Kaikille pitää antaa satojen eurojen palkankorotukset, jos kauppojen kassoille annetaan palkankorotus!
Minä saan saman käteen. Eikä ole urakehitysmahdollisuuksia eikä ilta/viikonloppulisiä. Nyt sitten kaupan kassalla saa jopa enemmän samalla päivätyöllä, jos vaatimukset menee läpi. Kiva heille, mutta onhan tää epäreilua. Meidän liitto on sysipaska.
T. Kasvatustieteiden maisteri, varhaiskasvatuksen opettaja
Juu kaupan kassalla ei ole minkäänlaista koulutusta pakollisena eikä tykkään ole kovin vaativaa. Olen ollut kassalla, joten on vertailupohjaa. Useammalla amk-alalla peruspalkka on samaa luokkaa ja siihen on joutunut opiskelemaan ja työkin on vaativampaa.
Vierailija kirjoitti:
Juu kaupan kassalla ei ole minkäänlaista koulutusta pakollisena eikä tykkään ole kovin vaativaa. Olen ollut kassalla, joten on vertailupohjaa. Useammalla amk-alalla peruspalkka on samaa luokkaa ja siihen on joutunut opiskelemaan ja työkin on vaativampaa.
Niinpä.
T. Ins.amk 1900e/kk käteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
T. Ins.amk 1900e/kk käteen
T. AP
Maisteri tutkimuslaitoksen tukipalveluissa, 10 vuotta työkokemusta, ei lisiä, palkka bruttona karvan alle 2200.
Mun palkka on samaa luokkaa ja kasvatan kuukausitulojani sijoittamalla (ulkomaisiin )osakkeisiin = kuukaudessa tilille tuleva rahamäärä kasvaa joka kk.
Aivan käypä maksu semmoisesta työstä. Kassan työnhän voi konekin nykyään jo hoitaa, joten...
No mä tienaan paljon vähemmän. Ja todennäköisesti oma työni on myös himpun verran raskaampaa kuin kaupan kassan. Ehkä pitäisi vaihtaa alaa?
terv. vartija
Vierailija kirjoitti:
Minä saan saman käteen. Eikä ole urakehitysmahdollisuuksia eikä ilta/viikonloppulisiä. Nyt sitten kaupan kassalla saa jopa enemmän samalla päivätyöllä, jos vaatimukset menee läpi. Kiva heille, mutta onhan tää epäreilua. Meidän liitto on sysipaska.
No vaihdapa sitten alaa. Istu siellä kassalla milloin aikaisin aamulla, milloin iltamyöhään tai sunnuntaisin kun muu perhe on viettämässä aikaa. Tai jouluna, juhannuksena jne.
Vierailija kirjoitti:
Maisteri tutkimuslaitoksen tukipalveluissa, 10 vuotta työkokemusta, ei lisiä, palkka bruttona karvan alle 2200.
Sun pitää hakeutua tukipalveluita paremmin palkattuun työhön jos tehtäväkohtainen palkkaus ei tyydytä. Ei ole mikään pakko jäädä tuonne ikuisiksi ajoiksi.
Mitä kuvittelee ansaitsevansa työstään???
Siivoojille palkan lisää saatava myös!
Kumpi raskaampaa kassalla vai siivoojana 40h???
Vierailija kirjoitti:
Varmaan alaa valitessasi tiesit mikä palkkataso on?
1900e/kk käteen on hyvin kun aletaan sitten vertaamaan sitä palkkaa töihin, joissa vaaditaan pitempää koulutusta. Monista töistä jää se sama tai satasen kaksi enemmän käteen vielä kymmenkin työssäolovuoden jälkeen. Välillä on hyvä saada vertailupohjaa siihen omaan palkkaan.
Wow, olen sitten varmaan sähkömiehenä tosi palkkakuopassa, sillä käteen jää vain 1480€/kk
Vierailija kirjoitti:
Vaihda kassatyöhön? Tosin aloituspalkka on paljon pienempi ja saat osa-aikatunnit, mutta kun jaksat painaa 20 vuotta 1500e _brutolla_ niin sitten voit päästä noille ansioille, ja ilman muuta nostaa kk-ansiota tekemällä töitä iltaisin, viikonloppuisin ja pyhinä, niinä kun olet nykyään vapaalla.
Niin no, kaikki alle 2000 on vähän.