Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka et pidä juurikaan ihmisistä

Vierailija
08.02.2023 |

Miksi et pidä? ja jos pidät joistakin, niin minkälaisista?

Kommentit (131)

Vierailija
61/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat rohkeita, sitkeitä, välittäviä, epäitsekkäitä, riemukkaita, hassuja, hölmöjä, herkkiä, surullisia, pelokkaita, väsymättömiä ja lojaaleja.

Mikään ei voita ihmisten yhteistyötä.

Kuinka tuohon sinun rinnakkaistodellisuuteesi pääsee täältä reaalimaailmasta?

Missä on tuo tuo sadun ihmemaa?

Missä on tuo Laa-Laa-maa?

Ihan vaan perspektiiviä vaihtamalla.

No vaihdapa itse! Mikä estää sinua vaihtamasta perspektiiviä, voit sitten hypätä takaisin omalle lässynlässyn puolellesi, kun olet reilusti käynyt katsomassa sen toisenkin puolen.

On totta, että kuutonen näyttää toiselta puolelta katsottuna yhdeksiköltä, mutta aina asiat eivät ole niin kaksiulotteisia ja se ei ole noin yksinkertaista.

Vierailija
62/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihminen, joka ei pidä ihmisistä, viettää aikaansa ihmisten keskustelupalstalla?

Kannattaisi tehdä asioita, joista tulee hyvä mieli, voisi elämänlaatukin parantua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-seks. hyväksikäyttö 4-6 iässä kahden miehen toimesta usean eri kerran, toinen heistä sukulainen

-koulukiusaaminen 13-16 ikävuosina

-rzkaus n. 25-vuotiaana

-työtoveri järjesti mustamaalauskampanjan minua kohtaan, yrityksenä aiheuttaa minulle huonon työntekijän maine ja potkut, ei onnistunut, vaan paljastui koko touhu, mutta oma luottamus meni lopullisesti kaikkiin työkavereihin

-sisarkateus, jolle itketään myötätuntoa kännipäissään, en vain jaksa

Elukat, luonto ja harrastukset - siinä minun henkireikäni. Yhtään 'ystävää' minulla ei ole, olen luopunut heistä kaikista. Myöskään sukuuni en pidä mitään yhteyttä. Ja olen ihan tyytyväinen.

Anna kun arvaan, niin ihmisrakkautesi ei ole ainakaan kasvanut tämän palstan ansiosta.

Itse ainakin voin lyödä vetoa, että jos noihin asioihin tulet saamaan vastauksia: "ihan itse olet vastuussa elämästäsi ja sinun pitää vaan antaa anteeksi, et voi jäädä märehtimään"

Vierailija
64/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään ihmisistä, mutta en typeryydestä. En jaksa tyhmiä ihmisiä. Onneksi olen työpaikassa jossa on paljon fiksuja ihmisiä. Ei tarvitse olla tekemisissä ihan kanssa. Täällä vauva-palstalla näkee hyvin sen mistä yleensä säästyn.

Vierailija
65/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat rohkeita, sitkeitä, välittäviä, epäitsekkäitä, riemukkaita, hassuja, hölmöjä, herkkiä, surullisia, pelokkaita, väsymättömiä ja lojaaleja.

Sivusta. Hehhe, juuri niin, tähän jo nauroin, koska nämä trollit katsos eivät oikeasti ole Disney-maailman kannalla vaan ovat juuri sitä poppoota, joka ei löydä hyvän hyvää sanaa kanssaihmisille, kun nämä ovat naisia. Nimenomaan ovat itse negatiivisia ihmisiä ja purkavat pahaa oloa netissä. 

Paradoksi juuh 

Siinä on niin täydellisen itsekritiikitön ihminen, että pitäisi jo olla tyhmemmällekin, selvä miksi teitä ihmisiä inhotaan.

Käsitit väärinpäin. Puolustin ihmisten vihaajia. Osoitin vain, millä asialla nämä ihmisten vihaajien vihaajat oikeasti ovatkaan. Siitä tulee se hauskuus, kun he ovat itse negatiivisia jne ja haitaksi muille.

Vierailija
66/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihminen, joka ei pidä ihmisistä, viettää aikaansa ihmisten keskustelupalstalla?

Kannattaisi tehdä asioita, joista tulee hyvä mieli, voisi elämänlaatukin parantua.

Miksi oletat ettemme tee asioita joista tulee hyvä mieli?

Minä olen tänään tehnyt vaikka kuinka paljon asioita joista tulee hyvä mieli. En vaan tykkää ihmisten seurasta. Pidän kirjoittamisesta ja lukemisesta ja tämä on koukuttava tapa harjoittaa niitä.

Vierailija
67/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, se olikin noin helppoa. Kiitos vaan kauhiasti.

Muutin perspektiiviä ja nyt maailman epäkohdat ja ihmiset pahuus ovat poistuneet?

Hitto kun olikin helppoa.

p.s eihän tuo sinun tarjoamasi perspektiivin vaihtaminen ole mitään muuta kuin silmien sulkemista totuudelta ja itsepetosta. Pää pensaaseen vaan.

Vierailija
68/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaihdapa itse! Mikä estää sinua vaihtamasta perspektiiviä, voit sitten hypätä takaisin omalle lässynlässyn puolellesi, kun olet reilusti käynyt katsomassa sen toisenkin puolen.

On totta, että kuutonen näyttää toiselta puolelta katsottuna yhdeksiköltä, mutta aina asiat eivät ole niin kaksiulotteisia ja se ei ole noin yksinkertaista.

Kaikella kunnioituksella, mitä sinä tiedät mitä puolia minä olen nähnyt?

Minullakin oli aika jolloin ajattelin että nuo on lässynläätä, mutta elämä opetti.

Vierailija
69/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat kuvottavia. Mikään heissä ei kiinnosta, seksuaalisuutensa on iljettävää. En yksinkertaisesti keksi ainuttakaan asiaa miksi olisin ihmisiin kontaktissa, saatika _pitäisin_ heistä!

Ja silti hengailet palstalla missä muut IHMISET postailee. Tekopyhä olet.

Vierailija
70/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kenekään elämänlaadusta tiedät?

Miksi ihminen joka pitää ihmisistä, ei ole heidän kanssaan, vaan pakenee johonkin anonyymiin nettiin?

Mene nauttimaan niistä ihmisistäsi, niin voisi elämänlaatusi parantua.

Vierailija
71/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää ihmisistä jotka valitsevat olla pahantahtoisia ja ilkeitä tai alentuvia. Ja kyllä, se on tietoinen valinta! Oikeasti ystävällisiä on häviävän vähän. Nekin yleensä vaikuttaa siltä vain koska ei ehdi tutustumaan paremmin.

Vierailija
72/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutin perspektiiviä ja nyt maailman epäkohdat ja ihmiset pahuus ovat poistuneet?

p.s eihän tuo sinun tarjoamasi perspektiivin vaihtaminen ole mitään muuta kuin silmien sulkemista totuudelta ja itsepetosta. Pää pensaaseen vaan.

Kumpi perspektiivi herättää sinussa puolustamisen ja suojelunhalun, kumpi vihan ja välinpitämättömyyden?

Kumpi siis on hyödyllisempi?

Se kumpi saa lamaantumaan vai se joka saa toimimaan?

Vierailija
73/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, tämä paisteen määrää)

Vierailija
74/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat kuvottavia. Mikään heissä ei kiinnosta, seksuaalisuutensa on iljettävää. En yksinkertaisesti keksi ainuttakaan asiaa miksi olisin ihmisiin kontaktissa, saatika _pitäisin_ heistä!

Ja silti hengailet palstalla missä muut IHMISET postailee. Tekopyhä olet.

Siis sekö nyt tarkoittaa että pitää ihmisistä, kun käy nettipalstalla?

Olet kyllä tyhmä palikka sinäkin. Millä logiikalla?

-eri

Vierailija
75/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi perspektiivi herättää sinussa puolustamisen ja suojelunhalun, kumpi vihan ja välinpitämättömyyden?

Viha on kyllä erittäin tarpeellinen ja hyödyllinen tunne.

Jos ei näe että ihmiset voivat olla pahoja, epärehellisiä, vaarallisia ja uhka, niin miten voi toisia ihmisiä heiltä suojella?

Viempä tästä lapseni tuolle namusedälle hoitoon, kun vaikuttaa niin herkältä, riemukkaalta ja kivalta mieheltä.

Vierailija
76/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ihmisistä koska pääosa on jokseenkin tyhmää porukkaa, lisäksi ihmisten itsekeskeisyys puistattaa. Pidän lähinnä älykkäistä, enpaattisista ja huomaavista ihmistä. En kyllä eläimistäkään erityisesti tykkää.

Vierailija
77/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen taisteluni käynyt ja se mikä ennen herätti minussa puolustamisen ja suojelunhalun, sekä myöskin aivan konkreettiset toimet näiden vaalimiseksi, herää minussa nykyään vihan ja välinpitämättömyyden.

Kaikki on turhaa, helmiä sioille.

Vierailija
78/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei olisi tätäkään keskustelua syntynyt, jos täällä kävisi vain laallalaa. ihmiset:D Voi hitto teijän kanssa!

Vierailija
79/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää ihmisistä jotka valitsevat olla pahantahtoisia ja ilkeitä tai alentuvia. Ja kyllä, se on tietoinen valinta! Oikeasti ystävällisiä on häviävän vähän. Nekin yleensä vaikuttaa siltä vain koska ei ehdi tutustumaan paremmin.

Hyvin sanottu.  

Vierailija
80/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikella kunnioituksella, mitä sinä tiedät mitä puolia minä olen nähnyt?

Minullakin oli aika jolloin ajattelin että nuo on lässynläätä, mutta elämä opetti.

Älä lässytä mitään "kaikella kunnioituksella" kun tiedät itsekin, ettet kunnioita, vaan olet alentuva.

Olen lapsesta saakka ajatellut että ihmiset on hyviä, mutta kun elämä on opettanut, että se oli naiivia valhetta. Ei minulla ole mitään syytä lässyttää, että ihmiset on muka jotain kivaa ja ihanaa, kun ei se palvele mitään tarkoitusta.

Se että pidän ihmisiä epämiellyttävinä, ei tarkoita, että tekisin heille pahaa ja olisin ilkeä. Haluan vain olla rauhassa ja elää erakkona yksin. Ilman draamaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi