Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka et pidä juurikaan ihmisistä

Vierailija
08.02.2023 |

Miksi et pidä? ja jos pidät joistakin, niin minkälaisista?

Kommentit (131)

Vierailija
41/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-seks. hyväksikäyttö 4-6 iässä kahden miehen toimesta usean eri kerran, toinen heistä sukulainen

-koulukiusaaminen 13-16 ikävuosina

-rzkaus n. 25-vuotiaana

-työtoveri järjesti mustamaalauskampanjan minua kohtaan, yrityksenä aiheuttaa minulle huonon työntekijän maine ja potkut, ei onnistunut, vaan paljastui koko touhu, mutta oma luottamus meni lopullisesti kaikkiin työkavereihin

-sisarkateus, jolle itketään myötätuntoa kännipäissään, en vain jaksa

Elukat, luonto ja harrastukset - siinä minun henkireikäni. Yhtään 'ystävää' minulla ei ole, olen luopunut heistä kaikista. Myöskään sukuuni en pidä mitään yhteyttä. Ja olen ihan tyytyväinen.

Vierailija
42/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas jengillä stressikäyrät korkeella!

Hengitetääs nyt syvään nenän kautta, pidätetään hetki ja puhalletaan suun kautta ulos.

Ihmiset on pääosin mukavia mutta negamielellä näkee vaan negaa.

Valitse itse kuinka paljon kärsit.

Ei se ihan aina noin mene. Luulen että suuri osa meistä ihmisistä on ollut ihan vastaanottavainen muita ihmisiä kohtaan mutta elämä vain opettaa muuta. Kärsimys ei ole valinta, yleensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan siis nämä ihmisvihaajat ovat myös kateellisia ja ilkeitä.

Valitettavasti näihin ihmistyyppeihin törmää välillä.

Ap

No minä ainakin olen kiltti, enkä ole kateellinen. Kilttinä kun tuppaa helpommin huomaamaan, että millaisia ne ihmiset oikeasti on. Jos olisin itsekin ilkeä, niin ehkä olisi helpompaa pärjätä ihmismaailmassa.

Täällä toinen, joka on luonteeltaan kiltti, herkkä ja oikeudentuntoinen. En todellakaan tunnista itsestäni ap: n väittämiä piirteitä. En kadehdi ketään, enkä ilkeile, tai kiusaa ketään. Vaikka en pidä ihmisistä, niin viha on väärä termi sille, mitä heistä ajattelen. En tunne, tai kykene tuntemaan vihaa ihmisiä kohtaan, sen sijaan epäoikeudenmukaisuutta ja siihen pohjautuvia tekoja kylläkin vihaan.

Vierailija
44/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne luonnonsuojelut ja muka eläinrakkaus on vaan ihmisvihan peittelyä.

Minua on kohdeltu kaltoin lapsuudessa, minut rikottiin

ja itsetuntoni vietiin.

Mutta kyllä minä pidän ihmisistä ja minulla on onneksi tosi hyviä ystäviä jotka eivät ole kateellisia tai pahansuopia ja joiden kanssa saan olla oma itseni.

Ap

Et ole rehellinen. 

Voi olla provo tai jos on aito, niin hyvä niin. 

Ei ole. Näen. Äsken perusti "sinä joka vihaat ihmisiä, oletko vasemmistolainen vai onko sinulla antisosiaalinen persoonallisuushäiriö"-ketjun, joka poistettiin. 

Hän haluaa riidellä eikä itsekään pidä ihmisistä, tai no, naisista. Naisten huomion suuntautuminen luontoon ja eläimiin on häneltä "pois".

Vierailija
45/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedäthän missä menee raja sille, kuinka hirviömäisiä asioita ihmiset voivat tehdä? Ei missään!

Tämä. Ihmisen pahuudella ei ole mitään rajaa. Eläimistä puuttuu sellainen ääretön pahuus ja tyhmyys mikä ihmisillä on.

Vierailija
46/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan siihen miksi en halua ystäviä enää. Tää on joku kuvio, joka on toistunut useamman kerran. Tiivistä kaveruutta pari vuotta...kunnes hylätään. Siis jotain tylsistymistä minuun ehkä, koska muuten en ole muuttunut siinä välillä ihmisenä. Kiva olla jotain kertakäyttötavaraa. Usko mennyt ihmisyyteen.

Vierailija
47/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat rohkeita, sitkeitä, välittäviä, epäitsekkäitä, riemukkaita, hassuja, hölmöjä, herkkiä, surullisia, pelokkaita, väsymättömiä ja lojaaleja.

Mikään ei voita ihmisten yhteistyötä.

Kuinka tuohon sinun rinnakkaistodellisuuteesi pääsee täältä reaalimaailmasta?

Missä on tuo tuo sadun ihmemaa?

Missä on tuo Laa-Laa-maa?

Vierailija
48/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hengitetääs nyt syvään nenän kautta, pidätetään hetki ja puhalletaan suun kautta ulos.

Rauhoituhan nyt, hyvä ihminen, anna ihmisten käyttää sananvapauttaan. ;) Muista, sinä valitset aiheutatko kärsimystä ja saatko seuraamukset, tämä ihan neutraali toteamus, joten siltä pohjin. 

Vierailija
49/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä pitämisen arvoista ihmisissä on, ja mikä heissä on sellaista mistä minun pitäisi pitää?

Ihmiset ovat tyhmiä, itsekkäitä, epärehellisiä, epäempaattisia, ahneita ja kuvittelevat olevansa maailman paras laji muiden yläpuolella, vaikka asia ei juuri enemmän päinvastoin voisi olla.

Ihmisellä on ihan kehittyneet aivot ja kapasiteettia periaattessa vaikka mihin, mutta ihminen on silti sadistinen, tuhoava ja kärsimystä toisille aiheuttava, rääkkääjä ja planeetanpilaaja.

Ihmisten seura on uuvuttavaa ja yksin on niin paljon parempi olla.

Oho, ihan kuin minun näppiksiltä. Tervehdys!

Salut!

On jotenkin hassua, että sitä tajusi tuntevansa hengenheimolaisuutta sellaisia ihmisiä kohtaan jotka eivät pidä ihmisistä. Olen ihminen itsekin ja hyväksyn täysin sen että joku muukin on kaltaiseni ihmisinhoaja.

Vierailija
50/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitä ihmisiä alkaa olla jo liikaa ja kaikki on pelkkää kuluttamista ja luonnon tuhoamista. Tietotekniikka on orjuuttanut teidät katselemaan jotain typeriä blokkaajia ja riitelemään keskenänne asioista joita ei edes ole olemassa.

Miten niin teitä ihmisiä? Etkö itse ole ihminen?

Vierailija
51/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat rohkeita, sitkeitä, välittäviä, epäitsekkäitä, riemukkaita, hassuja, hölmöjä, herkkiä, surullisia, pelokkaita, väsymättömiä ja lojaaleja.

Varmaan jossain suvaitsevaisen ihmisen pumpulissa.

Antaa heidän olla siellä...syvällä.

Vierailija
52/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin eläimiä ja ihmisiä molempia. Enkä vihaa ihmisiä, ne vaan vie energiaa ja voimia, välillä on kiva jutella, mutten jaksaisi jatkuvaa sosiaalisuutta.

Vierailija
53/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ihan aina noin mene. Luulen että suuri osa meistä ihmisistä on ollut ihan vastaanottavainen muita ihmisiä kohtaan mutta elämä vain opettaa muuta. Kärsimys ei ole valinta, yleensä.

Niin no, ei kukaan ole luvannut että elämä olisi kivuton kokemus. Ihmiset kehittyvät eritahtisesti ja kamppailevat omien ongelmiensa kanssa. Jokainen satuttaa jotakuta toista.

Kirjoitin valinnasta kärsimyksen määrän suhteen, kärsimys itsessään kuuluu elämään.

Vierailija
54/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta. Hehhe, juuri niin, tähän jo nauroin, koska nämä trollit katsos eivät oikeasti ole Disney-maailman kannalla vaan ovat juuri sitä poppoota, joka ei löydä hyvän hyvää sanaa kanssaihmisille, kun nämä ovat naisia. Nimenomaan ovat itse negatiivisia ihmisiä ja purkavat pahaa oloa netissä. 

Paradoksi juuh 

Vierailija
55/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teitä ihmisiä alkaa olla jo liikaa ja kaikki on pelkkää kuluttamista ja luonnon tuhoamista. Tietotekniikka on orjuuttanut teidät katselemaan jotain typeriä blokkaajia ja riitelemään keskenänne asioista joita ei edes ole olemassa.

Miten niin teitä ihmisiä? Etkö itse ole ihminen?

Tämä on teissä ihmisissä niin raskasta, kun teidän pitää AINA takertua johonkin tuollaiseen sivuseikkaan ja jankata siitä.

En pidä ihmisistä, mutta pidän itsestäni. Olisin hirveä ihminen muille, jos en pitäisi itsestäni. Sellaiset on kauheita ihmisiä ketkä eivät pysty rakastamaan itseään, ja nauttimaan omasta seurastaan yksin.

On ihan ok, puhua teistä ihmisistä, eikä lässyttää mistään "meistä ihmisistä", vain siksi että joku nillittäjä niin haluaa.

-eri

Vierailija
56/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa pettymyksiä vaikkei nyt mitään dramaattista ole käynytkään. Suurin osa ihmisistä ei ole mitenkään hauskoja älykkäitä tms. pitämisen arvoista. Tämän näkee jo kun katsoo lapsia jotka vaan huutaa ja tahtoo pitää mahd. paljon melua itsestään vaikka ovat rumia, tyhmiä eikä ole mitään järkevää sanottavaa. Ja ne vanhemmat ei välitä paskaakaan muiden viihtyvyydestä yleisessä tilassa.

Sama meno jatkuu aikuisena. Vaikka seuraa taidetta tms. mukamas ylevöittävää niin ihan hirveää paskaa koko kulttuurin kenttäkin täynnä. Arjessa ihmiset pukeutuu rumiin toppatakkeihin eikä niissä ole mitään katsottavaa. Lisäksi on kaikenlaista häiriökulttuuria mm. ja idiotismiä liikkeellä kuten sähköpotkulaudat ja ruokalähetit jotka tukkii tien silloin kun autot ei ole tukkimassa jalkakäytävää. Miten joku näinä aikoina voi pitää ihmisistä?

Vierailija
57/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan perspektiiviä vaihtamalla.

Vierailija
58/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta. Hehhe, juuri niin, tähän jo nauroin, koska nämä trollit katsos eivät oikeasti ole Disney-maailman kannalla vaan ovat juuri sitä poppoota, joka ei löydä hyvän hyvää sanaa kanssaihmisille, kun nämä ovat naisia. Nimenomaan ovat itse negatiivisia ihmisiä ja purkavat pahaa oloa netissä. 

Paradoksi juuh 

Siinä on niin täydellisen itsekritiikitön ihminen, että pitäisi jo olla tyhmemmällekin, selvä miksi teitä ihmisiä inhotaan.

Vierailija
59/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräskin kiusaamisen (suomeksi väkivaltaisen rääkkäämisen) ,vuosia kestäneen sellaisen kuten useimmiten käy, jälkimaininkeihin kuolleen ihmisen olisi niiden vuosien aikana voinut pelastaa 1 kpl ihmistä joka puolustaa ja suhtautuu ystävällisesti. Vuosien aikana useamman koulun väenpaljoudesta ei löytynyt tuota yhtä. Siis yhtä yksittäistä kunnon ihmistä. Ja tämä ei ole mitenkään harvinainen kiusaamistarina, vaan yleinen ja tavallinen. Siinäpä syytä inhota koko löyhkäsammakon alalajia-eli ihmistä.

Ymmärsin että kirjoitat koulukiusaamisesta? Tuohon ei oikein ole sanoja. Kaikki kiusaajat saisi lähettää kuun kiertoradalle. Olen pahoillani niiden henkilöiden puolesta jotka kiusaamisen kohteeksi ovat joutuneet. 

Koulumaailma vain on sellainen paikka, että siellä ei kukaan uskalla olla ns. vasikka tai kiusatun puolella, koska silloin joutuu itse sen p*skan keskelle. Parasta mitä kiusattu voisi tehdä on nousta yksin kiusaajia vastaan raivostumalla ja puolustamalla itseään. Hetken voi sattua mutta mieluummin hetki nenäkipua kuin vuodet hel*ettiä arkana kärsien. Kiusattu, ota elämä haltuun ja vedä lättyyn niin että soi.

Vierailija
60/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pelkkä lause "valitset itse miten paljon kärsit" kertoo tarpeeksi. 

Oksennus. Kiusaajan ohjenuora, jatka linjallasi. Ennen pitkää saat kyllä seuraamukset, etkä valitse mitään, kun aika koittaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän