Nuorille miehille kasvavat nyt naisten sormet syy elämäntyylissä
Tamperelainen kultaseppämestari Jyrki Karvinen on tehnyt erikoisen havainnon. Vuosi vuodelta hän tekee yhä pienempiä sormuksia nuorille aikuisille. Karvinen uskoo, että syynä ovat elintavat: nykylapset ja nuoret eivät heiluta talikkoa vaan pipertävät puhelimillaan.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Milloin viimeksi talikkoa muka heilutettiin?
Hevostalleilla joka päivä, parhaillaankin.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka helvetin monta kertaa tästä samasta uutisesta pitää tehdä aloitus...
Nyt vasta illalla tulin palstalle, kun aiemmin en ehtinyt. Mun eka aloitus aiheesta siis. Aiempia keskusteluita en oo nähnyt. Ap
Akoilla taas näyttää olevan ukkojen jalat. Vai mitä sanotte 150-160 senttisistä pyllerön lyhyistä, joilla kenkä 39-45
Mikä ihmeen naisen käsi? Se on vain siro käsi.
Vierailija kirjoitti:
Mun pojallakin on sirommat sormet ja kynnet kuin mulla, siis äidillään. Saisinpa itsekin samanlaiset, oon kateellinen mun pojalle. 🤗
Muttet tietenkään siroille nuorille naisille.
Miten niin naisten? Eikö olisi reilumpaa sanoa, että kasvaa kapeat sormet. Tuo naiseksi vertailu on loukkaavaa miehiä kohtaan.
Mitä pahaa nämä nuoret miehet ovat tehneet, että ansaitsevat noin nöyryyttävää vertailua?
Jännä aika, miehille tulee hennot naisten sormet ja nuorilla naisilla on äijien kalossit. Onneksi elin normaalia aikaa nuorena lol.
Ketä kiinnostaa pöllejä nosteleva ukko 64v? Isot kädet ja kokoa L- XXL, NO SAMANMOISTA AKKKAAA. eli 159cm, 83 kg, pulleat kädet ja hyvä leipomaan lisää pullaa että maha kasvaa, ja ikä 64
Miehistä tulee naisia ja naisista miehiä. Nyt jo ihan fyysisestikin. Sehän oli tavoite.
Otsikointi on nykyaikana jopa pöyristyttävä. Kenties kyse on vain klikkien hakemisesta? Nuorilla miehillä ja naisilla on muutenkin epävarma olo ulkonäöstä, niin nyt sitten nostettiin laihat sormet arvostelulistalle.
Täällä silakkalauma outiet mätivänä sai taas aiheen mistä haukkua miehiä
Kymmeniä tuhansia kukkakeppi-m.atuja ohuiden sormiensa kanssa, kyllä se tilastoissa täytyy näkyä.
Ja naisille lihavien poikien sormet. Sormusten koot luokkaa 20 ja päälle
Kuinka helvetin monta kertaa tästä samasta uutisesta pitää tehdä aloitus...