Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka et pidä juurikaan ihmisistä

Vierailija
08.02.2023 |

Miksi et pidä? ja jos pidät joistakin, niin minkälaisista?

Kommentit (131)

Vierailija
1/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa traumoja. Joku käyttää aina hyväksi jos vain saa tilaisuuden. Uskon suurimman osan ihmisistä olevan pohjimmiltaan pahoja. Joukossa muutama poikkeus.

Vierailija
2/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt?

Tunnen useita, tai muutaman ihmi jonka puheista ja käytöksestä huomaa etteivät he yleensä pidä ihmisistä.

Mieluiten säälitään eläimiä kuin ihmisiä, kuten esim tämä maanjäristys Turkissa.

Tiedän toki ettei kaikki ihmiset ole hyviä, mutta osa on ja periaatteessa ihmiset tarvitsee toisia ihmisiä, eristäytyminen loukkaa ihmistä itseään.

Ap

Vierailija
4/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän eläimistä. Ja luonnosta. Ne jotenkin riittää, olen mieluummin osa niitä kuin ihmisjoukkoja. Mua jonkin asteisesti kohdeltiin kaltoin lapsena. Totuin pärjäämään aina yksin ja sillä tiellä olen edelleen.

Vierailija
5/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli puoli vuosisataa eläneenä ihmisenä vastaan, että meillä jokaisella on oma pimeä puoli. Joillakin se on vallannut koko elämän, useimmat taiteilevat parhaansa mukaan ollakseen hyviä ihmisiä. Itse koen lukeutuvani näihin keskitien kulkijoihin, pyrkien hyvyyteen ja oikeudenmukaisuuteen.

Se mikä minut suistaa pimeyden puolelle on juuri ne ihmiset jotka ovat pimeyden valinneet kaltoinkohtelemalla muita ja olemalla ahneita ja itsekkäitä eläjiä. Ja valitettavasti suuri osa tapaamistani ihmisistä on näitä heikkoja otuksia, joille on tärkeintä oma napa. En tunne sääliä, enkä unohda tekoja vaikka hymyilisin. Ja kyllä, pidän vain harvoista ihmisistä.

Vierailija
6/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin usein käytetty hyväksi etten juurikaan enää ihmisistä perusta. Eläinten kanssa olen mielummin tekemisissä.

Vierailija
7/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä ihmisiä alkaa olla jo liikaa ja kaikki on pelkkää kuluttamista ja luonnon tuhoamista. Tietotekniikka on orjuuttanut teidät katselemaan jotain typeriä blokkaajia ja riitelemään keskenänne asioista joita ei edes ole olemassa.

Vierailija
8/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisistä pitäisi mielestäsi pitää?

Pystyn olemaan pakkotilanteissa esim töissä hyvin sosiaalinen, ystävällinen ja puhelias vaikkei kiinnosta pätkääkään. Yleensä minua pidetään myös kavana ja me net haluaisi ystävystyä kanssani. Ei kiinnosta pätkääkään. En myöskään vihaa ketään. Ei vaan kiinnosta.

Vierailija
9/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjattu.....Miksi ihmisistä pitäisi mielestäsi pitää?

Pystyn olemaan pakkotilanteissa esim töissä hyvin sosiaalinen, ystävällinen ja puhelias vaikkei kiinnosta pätkääkään. Yleensä minua pidetään mukavana ja monet haluaisi ystävystyä kanssani. Ei kiinnosta pätkääkään. En myöskään vihaa ketään. Ei vaan kiinnosta.

Vierailija
10/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitä ihmisiä alkaa olla jo liikaa ja kaikki on pelkkää kuluttamista ja luonnon tuhoamista. Tietotekniikka on orjuuttanut teidät katselemaan jotain typeriä blokkaajia ja riitelemään keskenänne asioista joita ei edes ole olemassa.

Et ilmeisesti itse  omasta mielestä lukeudu meihin ihmisiin?

Vierailija
11/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikaa traumoja. Joku käyttää aina hyväksi jos vain saa tilaisuuden. Uskon suurimman osan ihmisistä olevan pohjimmiltaan pahoja. Joukossa muutama poikkeus.

Luettuani kirjoittamasi ajattelin aivan samaa. Itselläni on samanlaisia ajatuksia ja tunteita, johtuen elämässäni koetuista asioista ja tapahtumista. Olen siis jo kolme kertaa elämäni aikana joutunut raiskatuksi. Viimeksi kun tapailin erästä miestä vähän aikaa, noin kahdeksan kuukauden ajan, niin jotenkin vain hänkin ylläpiti ystävyyttä, mutta silti toivoi, tai vaati sitä seksuaalista kanssakäymistä. Väitti meidän olevan ystäviä. Silti ei meillä mitään parisuhdetta ollut, sanan varsinaisessa merkityksessä.  Mielestäni ystävyyttä voi olla ilman, että siinä tarvitsee olla seksiä. Jotenkin tuli se tunne, että hän käytti minua hyväkseen. Jouduin katkaisemaan välit, koska katsoin, että hän panee minua ns. halvalla. Voi kuulostaa rumalta ilmaisulta, mutta näin se asia vain käytännössä oikeasti oli. Traumoja kokeneet ovat aina aivan haavoittuvaisia ja samalla helposti hyväksikäytettävissä.

Vierailija
12/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin usein käytetty hyväksi etten juurikaan enää ihmisistä perusta. Eläinten kanssa olen mielummin tekemisissä.

Komppaan, oman kokemuksen mukaan kun noin 90 % ihmisistä on täysiä m**kkuja.

Eläimet sen sijaan, esim koirat ei koskaan petä.

Vierailija
13/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat kuvottavia. Mikään heissä ei kiinnosta, seksuaalisuutensa on iljettävää. En yksinkertaisesti keksi ainuttakaan asiaa miksi olisin ihmisiin kontaktissa, saatika _pitäisin_ heistä!

Vierailija
14/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan ihmisiä. Joskus vaan etäältä on helpompi rakastaa.

Vierailija
15/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne luonnonsuojelut ja muka eläinrakkaus on vaan ihmisvihan peittelyä.

Minua on kohdeltu kaltoin lapsuudessa, minut rikottiin

ja itsetuntoni vietiin.

Mutta kyllä minä pidän ihmisistä ja minulla on onneksi tosi hyviä ystäviä jotka eivät ole kateellisia tai pahansuopia ja joiden kanssa saan olla oma itseni.

Ap

Vierailija
16/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. Ei vaan jaksa. Joka aamu kaurapuuroa. Joka päivä nakit ja muusi. Illalla teetä ja voileipää. Menin minne tahansa, aina samat jutut ja sama kaava. Olen mieluummin koiran kanssa luonnossa. Eikä muutenkaan kiinnosta nykyaika.

Vierailija
17/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmenien aikana hankittu kokemus tuhansista ihmisistä on saanut minut omaksumaan elämänfilosofian, joka kuluu seuraavasti:

Jokainen ihminen on mulkku, kunnes toisin osoitetaan.

On valitettavaa, että elämän mukanaan tuomat kokemukset ihmisitä ovat muokaneet minusta tietyiltä osin hyvin kyynisen ihmisen.

Tätä en haluaisi, mutta tämä ominaisuus on itsesuojelumekananismi, joka säästää monelta hyvin ikävältä kokemukselta.

Vierailija
18/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä pitämisen arvoista ihmisissä on, ja mikä heissä on sellaista mistä minun pitäisi pitää?

Ihmiset ovat tyhmiä, itsekkäitä, epärehellisiä, epäempaattisia, ahneita ja kuvittelevat olevansa maailman paras laji muiden yläpuolella, vaikka asia ei juuri enemmän päinvastoin voisi olla.

Ihmisellä on ihan kehittyneet aivot ja kapasiteettia periaattessa vaikka mihin, mutta ihminen on silti sadistinen, tuhoava ja kärsimystä toisille aiheuttava, rääkkääjä ja planeetanpilaaja.

Ihmisten seura on uuvuttavaa ja yksin on niin paljon parempi olla.

Vierailija
19/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjattu.....Miksi ihmisistä pitäisi mielestäsi pitää?

Pystyn olemaan pakkotilanteissa esim töissä hyvin sosiaalinen, ystävällinen ja puhelias vaikkei kiinnosta pätkääkään. Yleensä minua pidetään mukavana ja monet haluaisi ystävystyä kanssani. Ei kiinnosta pätkääkään. En myöskään vihaa ketään. Ei vaan kiinnosta.

Voit olla varma, että ihmiset huomaavat ja aistivat kiinnostumattomuutesi. He ovat vain kohteliaita ja pitävät samaa naamioita kuin sinäkin. Niin, ja onko sillä väliä? Ei kai, jos kaikki pelaavat samaa peliä.

Vierailija
20/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän missä menee raja sille, kuinka hirviömäisiä asioita ihmiset voivat tehdä? Ei missään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi