Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka et pidä juurikaan ihmisistä

Vierailija
08.02.2023 |

Miksi et pidä? ja jos pidät joistakin, niin minkälaisista?

Kommentit (131)

Vierailija
21/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat ilkeitä. 

Miksi itse pidät ilkimyksistä?

Vierailija
22/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan siis nämä ihmisvihaajat ovat myös kateellisia ja ilkeitä.

Valitettavasti näihin ihmistyyppeihin törmää välillä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosikymmenien aikana hankittu kokemus tuhansista ihmisistä on saanut minut omaksumaan elämänfilosofian, joka kuluu seuraavasti:

Jokainen ihminen on mulkku, kunnes toisin osoitetaan.

On valitettavaa, että elämän mukanaan tuomat kokemukset ihmisitä ovat muokaneet minusta tietyiltä osin hyvin kyynisen ihmisen.

Tätä en haluaisi, mutta tämä ominaisuus on itsesuojelumekananismi, joka säästää monelta hyvin ikävältä kokemukselta.

Mulla on kyllä sellainen ajatus, että jokainen on normaali tai ihan kunnollinen, mutta sitten joka kerta tulee ilmi, että mulkku oli sekin.

En halua ottaa tuota sinun lähtökohtaasi, vaikka tiedän että se on tavallaan totta.

Vierailija
24/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kohteliaista ihmisistä, jotka pitävät huolen omista asioistaan. Eivät utele. Eivät järjestä draamaa. Eivät kuvittele heidän tapojensa olevan niitä ainoita oikeita. Tällaisia on yllättävän vähän.

Vierailija
25/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä pitämisen arvoista ihmisissä on, ja mikä heissä on sellaista mistä minun pitäisi pitää?

Ihmiset ovat tyhmiä, itsekkäitä, epärehellisiä, epäempaattisia, ahneita ja kuvittelevat olevansa maailman paras laji muiden yläpuolella, vaikka asia ei juuri enemmän päinvastoin voisi olla.

Ihmisellä on ihan kehittyneet aivot ja kapasiteettia periaattessa vaikka mihin, mutta ihminen on silti sadistinen, tuhoava ja kärsimystä toisille aiheuttava, rääkkääjä ja planeetanpilaaja.

Ihmisten seura on uuvuttavaa ja yksin on niin paljon parempi olla.

Oho, ihan kuin minun näppiksiltä. Tervehdys!

Vierailija
26/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka toinen ihminen on vaan jotenkin niin perseestä, jotenkin vaan niin helvetin tympeitä ja jotenkin oppimattomia, töykeitä, kateellisia ja viddumaisia. En vaan tuu toimeen tällaisten kanssa.

Vierailija
27/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se nyt antiikin Kreikassa, jossa oli

Timon niminen mies, liikanimeltään ihmisvihaaja, joka vaati julkisen hirttäytymispuun suojelemista. :D

Vierailija
28/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan siis nämä ihmisvihaajat ovat myös kateellisia ja ilkeitä.

Ap

No minä ainakin olen kiltti, enkä ole kateellinen. Kilttinä kun tuppaa helpommin huomaamaan, että millaisia ne ihmiset oikeasti on. Jos olisin itsekin ilkeä, niin ehkä olisi helpompaa pärjätä ihmismaailmassa.

Vierailija
29/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se nyt antiikin Kreikassa, jossa oli

Timon niminen mies, liikanimeltään ihmisvihaaja, joka vaati julkisen hirttäytymispuun suojelemista. :D

Oon varmaan ollut edellisessä elämässä se timppa kreikasta.

Vierailija
30/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat rohkeita, sitkeitä, välittäviä, epäitsekkäitä, riemukkaita, hassuja, hölmöjä, herkkiä, surullisia, pelokkaita, väsymättömiä ja lojaaleja.

Mikään ei voita ihmisten yhteistyötä.

Vierailija
31/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin, oliko kyse ihmisvihaajista vai ihmisistä jotka eivät pidä suurimmasta osasta muita ihmisiä tietyistä syistä? En ole ihmisvihaaja vaikka en useimmista ihmisistä pidäkään.

Vierailija
32/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne luonnonsuojelut ja muka eläinrakkaus on vaan ihmisvihan peittelyä.

Minua on kohdeltu kaltoin lapsuudessa, minut rikottiin

ja itsetuntoni vietiin.

Mutta kyllä minä pidän ihmisistä ja minulla on onneksi tosi hyviä ystäviä jotka eivät ole kateellisia tai pahansuopia ja joiden kanssa saan olla oma itseni.

Ap

Et ole rehellinen. 

Vierailija
33/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on aina jotain vaatimassa, olettamassa, pätemässä, mäkättämässä, höseltämässä tai vaan niin järkyttävää skeidaa suoltamassa, ettei heidän seuraa jaksa. Lisäksi ihmisten äänet ja meluaminen on jotain ihan infernaalista. Ihmiset ei osaa edes syödä mätskyttämättä ja mupeltamatta ruokaansa kuin vammaiset.

Vierailija
34/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräskin kiusaamisen (suomeksi väkivaltaisen rääkkäämisen) ,vuosia kestäneen sellaisen kuten useimmiten käy, jälkimaininkeihin kuolleen ihmisen olisi niiden vuosien aikana voinut pelastaa 1 kpl ihmistä joka puolustaa ja suhtautuu ystävällisesti. Vuosien aikana useamman koulun väenpaljoudesta ei löytynyt tuota yhtä. Siis yhtä yksittäistä kunnon ihmistä. Ja tämä ei ole mitenkään harvinainen kiusaamistarina, vaan yleinen ja tavallinen. Siinäpä syytä inhota koko löyhkäsammakon alalajia-eli ihmistä.

Vierailija
35/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oma asenteesi ilmeisesti huokuu rakkautta ja hyväksyntää?

Vierailija
36/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin, oliko kyse ihmisvihaajista vai ihmisistä jotka eivät pidä suurimmasta osasta muita ihmisiä tietyistä syistä? En ole ihmisvihaaja vaikka en useimmista ihmisistä pidäkään.

Katsos kun tuon tyypin mielestä ihminen on vaan kateellinen ja ilkeä, jos ei tykkää juuri hänestä. Eli on "ihmisvihaaja" kun ei hänen seura kelpaa.

Vierailija
37/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on trolli ja ketju on tehty riitely- että tiedonkeruutarpeisiin. 

Vierailija
38/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas jengillä stressikäyrät korkeella!

Hengitetääs nyt syvään nenän kautta, pidätetään hetki ja puhalletaan suun kautta ulos.

Ihmiset on pääosin mukavia mutta negamielellä näkee vaan negaa.

Valitse itse kuinka paljon kärsit.

Vierailija
39/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne luonnonsuojelut ja muka eläinrakkaus on vaan ihmisvihan peittelyä.

Minua on kohdeltu kaltoin lapsuudessa, minut rikottiin

ja itsetuntoni vietiin.

Mutta kyllä minä pidän ihmisistä ja minulla on onneksi tosi hyviä ystäviä jotka eivät ole kateellisia tai pahansuopia ja joiden kanssa saan olla oma itseni.

Ap

Et ole rehellinen. 

Voi olla provo tai jos on aito, niin hyvä niin. 

Vierailija
40/131 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttavat turhaa kanssakäymistä. Olen mieluummin ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi