Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pesee kikkeliä lavuaarissa

Vierailija
25.01.2023 |

Olen monesti löytänyt mieheni wc:stä pesemässä kikkeliä lavuaarissa. Tapana tämä on jo vastenmielinen, mutta miksi hän tekee tätä aina työpäivän jälkeen?

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se sitten pitäisi pestä, jos ei aio kokosuihkuun mennä eikä wc-pöntön ohessa ole bideesuihkua?

Vierailija
62/143 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pese mitään kikkeleitä(akkojehommaa kakaroide kikkelit!)

Mä pesen vaamulkun.

Siinä se ero!

--

Mies.

Eli käyt suihkussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei istu pöntölle ja pese bideesuihkulla? On toi lavuaarissa pesu jotenkin todella ällöä.

Vierailija
64/143 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei istu pöntölle ja pese bideesuihkulla? On toi lavuaarissa pesu jotenkin todella ällöä.

Onko kaikilla bideesuihku?

Vierailija
65/143 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan se upeaa kun sai nostaa peniksen altaan reunalle ja terska ulottui altaan puoleen väliin kun kulli oli kasvanut puberteetissa. Kiihotti joo pestä sitä ja sitten alkoi kova stondis. Nuoresta tuo on ollut tapa, että työntelen lavuaarin pyöreää reunaa vasten masturboidessa. Tulee vahvempi orgasmi kuin kädellä veivatessa. Roiskuu spermaa usein ympäriinsä hanan seudulle ja peiliinkin. Tulee kyllä siivoamista. 

Jep eihän sitä pientä pikkupojan pippeliä edes oikein kunnolla saanut pestyä ainakaan esinahan alta. Sitten kun koko kasvoi tuli pesusta sekä kiihottavaa että helppoa. Meillä tulee sanomista jos roiskuu pöntön ympärille. Helpompi on myös siistiä jälkiä hyvässä valaistuksessa lavuaarilla.

Vierailija
66/143 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi ihan pari viikkoa sitten ilmi, et mun mies tekee tätä myös ! Sanoin sille vaan että älä pliis kerro mulle, ja tosi kiva kun pesen siinä kasvot sitten

Vierailija
67/143 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitä sitten. Meillä siinä samassa lavuaarissa on pesty lasten kakkapyllyjäkin aikoinaan ja yhä pestään kädet, olipa niissä mitä hyvänsä. Ei se muna siitä sen epähygienisempää tee. Mieluummin puhdas muna kuin lavuaari. Lavuaarin voi desinfioida välillä, jos alkaa ahistaa.

Vierailija
68/143 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sessiota käyn suihkussa ja seksin jälkeen pesen vain käsilauaarissa kalun. Se on  hyvä niin. Tosin voisihan tuo suihkutilassakin pestä. 

Vierailija
69/143 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävi ihan pari viikkoa sitten ilmi, et mun mies tekee tätä myös ! Sanoin sille vaan että älä pliis kerro mulle, ja tosi kiva kun pesen siinä kasvot sitten

Laitatko siis tulpan lavuaariin tyhjennysaukkoon ja lasket kasvojenpesuveden altaaseen?

Vierailija
70/143 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomman kullin peseminen on helppoa noin. Mitä sitten vaikka se tapahtuu lavuaarissa. Pesin meidän vauvan pyllyäkin lavuaarissa. Sen altaan ja altaan ympäristön voi puhdistaa.

Vierailija
71/143 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kasvot ei muuten käy koskaan lähelläkään miehen kikkeliä? Jos jo se, että kikkeli on käynyt lähellä hanaa josta otat kasvojenpesuveden on noin ällöä? 

Vierailija
72/143 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs ongelma siinä on, hyvähän se on että peseytyy. Toki jos yhtäkkiä aloittaa tuommoisen tavan jostain tullessaan niin se on hieman epäilyttävää. Tosin luulis että pettäjä ymmärtäisi pestä kikkelinsä jo samantien ennen kotiin tuloa. 

Vierailija
73/143 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 178cm ja hyvä on kassit nostaa vaa wc:n kulhomalliseen altaaseen välipesulle ja lähtee jatkamaan. Vähän pitää varpailla itteään kohottaa et yltää hyvin reunan yli.

Yääk. Käsisuihkulla pese pöntöllä, sitä varten se on !

Vierailija
74/143 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esinahan alle kertyy juustomaista smegmaa. Jos sitä ei poista,voi tulla tulehdusta. Ihan hyvä tapa pesta kalusto päivittäin. Ole onnellinen miehestäsi.

Ei mulla ainakaan kerry mitään röhnää nahan alle, vai kuinka harvoin sitä grygeriä sieltä poistat?

Ei meilläkään, koska nainen imee ja nuolee ja nielee kaiken. Paras puhdistustapa.

Ja sitten pussaat lopuksi  :D

Vierailija
75/143 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan istun pytylle ja vedän veskin. Siinä se huuhtoutuu. t. Jore

Vierailija
76/143 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremp' ko ilman, sanovad useimmad!

Vierailija
77/143 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peskööt vaan meiänki ukko. Molemmat kyllä kustaankin sinne lavuariin.

Vierailija
78/143 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen aina vehkeen, jos on pienikin vaara ajautua vaimon kanssa hommiin. Yleensä aina kun vähiten odottaa, niin on taas muna suussa. Pesemiseen vessan lavuaari on paras paikka suihkun ohella.

Vierailija
79/143 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä naisten logiikka umpikujassa pahan kerran.

Mulkkua voi imeä omalla suulla, se on ihan OK.

JA

Mulkkua ei voi pestä altaassa johon syljetään hampaanpesuvesiä, koska se on ällöä.

Vierailija
80/143 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vaan istun pytylle ja vedän veskin. Siinä se huuhtoutuu. t. Jore

Hyvä vinkki, täytyykin ottaa kokeiluun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan