Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pesee kikkeliä lavuaarissa

Vierailija
25.01.2023 |

Olen monesti löytänyt mieheni wc:stä pesemässä kikkeliä lavuaarissa. Tapana tämä on jo vastenmielinen, mutta miksi hän tekee tätä aina työpäivän jälkeen?

Kommentit (143)

Vierailija
21/143 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti täällä valitetaan, että miehet eivät huolehdi hygieniastaan. Sitten kun joku pesee mulkkunsa, niin sekään ei kelpaa.

Vierailija
22/143 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esinahan alle kertyy juustomaista smegmaa. Jos sitä ei poista,voi tulla tulehdusta. Ihan hyvä tapa pesta kalusto päivittäin. Ole onnellinen miehestäsi.

Olen tosiaan kokeillut joskus kalun pesua lavuaarissa ennen suihinottoa tai seksin jälkeen mutta se on järjettömän hankalaa ja kastelee koko vessan verrattuna siihen että pudotan vain suihkun suuttimen niin alas ettei se osu navan yläpuolelle.

Lienet jokin bygmi, jos munan pesu lavuaarissa ei suju. Toisille monet asiat onkin vaikeampia, kuin toisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/143 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessyt aina ennen seksiä alapääni, kalun, kassit ja nivuset pillupuhelimella ja muutenkin joka ilta nukkumaan menessä. Viisas isoisäni opetti kun olin teini. Sanoi, että miesten pitää pestä paikat joka  ilta, ettei tule hiertymiä tai tauteja  ja  muutenkin.  Seksin jälkeen olen pyyhkinyt talouspaperilla ja laittanut boxerit jalkaan ja vasta seuraavana aamuna tai päivänä pessyt kaluni lavuaarissa tai pillupuhelimella.  Olen joskus pessyt erikseenkin kalun lavuaarissa, jos pyytänyt vaimolta suikaria. Olen aina tarjonnut vain puhdasta kalua ja toi lavuaarissa pesu on riittänyt, kun ei vaimo muutenkaan saa kalustani kuin max puolet suuhun. Jos on mahdollisuus edes seksiin tai suikkariin, niin eipä ennakkoiminen mieheltä paljoa vaadi. Monesti ennen seksiä tai suikkaria, ( vaimo imuttaa aina kaluani ennen yhdyntää) ,  laittanut hyvää miesten parfyymiä sisäreisiin ja alavatsaan.  Ei ole vaimo ainakaan valittanut. 

Vierailija
24/143 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa kauhistella tätä kun meillä vaimo kusee lavuaariin ja HUOM itte en

Vierailija
25/143 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis pestään työpäivän jälkeen tietenkin siksi, että se on sen jälkeen puhdas spontaanin suihinoton varalta. Itse olen monta kertaa saanut yllätyssuikkarin, koska pidän itseni puhtaana. 

Lavuaarissa peseminen kesken päivää on paljon näppärämpää ja nopeampaa kuin suihkussa käyminen.

Vierailija
26/143 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näin ei saa tehdä koska...?

minäkään en pese pilluani.

Et sinä siihen pystyisikään.

Vierailija
27/143 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aamuisin suihkussa, ja aika usein iltaisin saan joko nuolla vaimoani, panna, tai suihinoton. Joskus kaikki nuo. Varsinkin silloin kun saan suikkarin, niin en halua, että haiskahtaisin tai maistuisin likaiselta/kusiselta, ja siksi pesen vehkeet iltaisin. Nojaan lavuaaria vasten se. pallit ja vehje on lavuaarissa, pesen tavarat, kuivaan (omaan) pyyhkeeseeni ja odottelen, että päästään sänkyyn.

En osaa nähdä tuossa mitään pahaa tai epähygieenistä tms. Pestäänhän siellä kädetkin **skalla käynnin jälkeen.

Vierailija
28/143 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn aamuisin suihkussa, ja aika usein iltaisin saan joko nuolla vaimoani, panna, tai suihinoton. Joskus kaikki nuo. Varsinkin silloin kun saan suikkarin, niin en halua, että haiskahtaisin tai maistuisin likaiselta/kusiselta, ja siksi pesen vehkeet iltaisin. Nojaan lavuaaria vasten se. pallit ja vehje on lavuaarissa, pesen tavarat, kuivaan (omaan) pyyhkeeseeni ja odottelen, että päästään sänkyyn.

En osaa nähdä tuossa mitään pahaa tai epähygieenistä tms. Pestäänhän siellä kädetkin **skalla käynnin jälkeen.

Itse pesen pillupuhelimella ihan siitä syystä, että myös peräpää hikoaa ja se haisee hionneena paljon pahemmalta kuin kassihiki. Jos epäilee, niin yksinkertainen konsti on pyyhkäistä sormella persvakoa ja miettiä haluaisiko itse haistella.  Päivällä ei tarvitse olla kun vähän normia enemmän ilmavaivoja niin peräpää haisee.

Vierailija
29/143 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ollut tulehduksia eikä kumppanit ole valittaneet alahygieniastani. Pesen aina vehkeeni kun olen käynyt pissalla ja missä muualla sen pesisi näppärästi kuin lavuaarissa? Joka kusireissulla kokovartalosuihkuunko? Dille..

Vierailija
30/143 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

..missä Sitten? vai Tuhkakupissako.. *älkääviitsitkö*

Vierailija
31/143 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap se peseminen häiritsevämpää vai se lavuaarissa pesu? Ymmärsinkö oikein, että itse et peseydy ollenkaan?

Vierailija
32/143 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näin ei saa tehdä koska...?

minäkään en pese pilluani.

Teilke onkin pillupuhelin, joka wc:ssä.

Vierailija
33/143 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten vaikka peseekin. Eikö pääasia kuitenkin ole, että pesee vehjettään.

Vierailija
34/143 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Valmistuttuaan lukiosta 1980-luvun lopulla Baywatch-tähti muutti Vancouveriin, jossa hän rakastui palavasti. Pariskunta muutti pian saman katon alle, ja pian hirvittävä totuus paljastui.

Anderson alkoi epäillä salasuhdetta todistettuaan toistuvasti poikaystävänsä erikoista tapaa kotona.

Kun näet poikaystäväsi pesevän penistään lavuaarissa, hän todennäköisesti pettää, hän täräyttää dokumentissa Mirror-lehden mukaan"

Vierailija
35/143 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esinahan alle kertyy juustomaista smegmaa. Jos sitä ei poista,voi tulla tulehdusta. Ihan hyvä tapa pesta kalusto päivittäin. Ole onnellinen miehestäsi.

Olen tosiaan kokeillut joskus kalun pesua lavuaarissa ennen suihinottoa tai seksin jälkeen mutta se on järjettömän hankalaa ja kastelee koko vessan verrattuna siihen että pudotan vain suihkun suuttimen niin alas ettei se osu navan yläpuolelle.

Lienet jokin bygmi, jos munan pesu lavuaarissa ei suju. Toisille monet asiat onkin vaikeampia, kuin toisille.

Bygmit ei kykene pesemään benistään laguaarissa ilman että gollege housut kastuu.

Vierailija
36/143 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pesee bidellä, ei niin puhdasta tule...

Vierailija
37/143 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lavuaarimies kirjoitti:

Nainen pesee bidellä, ei niin puhdasta tule...

Miten niin ei tule puhdasta?? Mihin sä luulit, että pillupuhelin on keksitty? 

Vierailija
38/143 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusellakin käydessä voi jäädä pari tippaa penikseen joka aiheuttaa haisua yhdessä muiden luonnollisten eritteiden kanssa. Penis erittää pieniä määri nestettä niinkuin naisenkin värkki.

Vierailija
39/143 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo kullin peseminen vessassa varsinkin kusemisen jälkeen alkoi murrosiässä, kun testohajut olivat sitä luokkaa, että koin olevani pakotettu siihen. Jo aikaisessa vaiheessa, kun penis kasvoi kokoa ja sitä myöten erektiot olivat isoja ja herkkiä alkoi runkkaamistyylinen koskettelu pesun aikana siinä samalla. Nousi pystyyn joka kerta pissaamisen jälkeen. Ei väliä sillä kuinka paljon seksiä sain: ekassa suhteessani sain paljon, oli silti runkattava vähäsen. Oma stondis ja sen peseminen kiihotti. Sekä että hygienian takia, että tyydyttämisen vuoksi pesin silloin ja yhä edelleen. Lavuaarin edessä näkee itsensä peilissä ja se innostaa.

Vierailija
40/143 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä hemmetissä sen sitten pesee ellei veden alla? Aika pöljäke aloitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä