Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pesee kikkeliä lavuaarissa

Vierailija
25.01.2023 |

Olen monesti löytänyt mieheni wc:stä pesemässä kikkeliä lavuaarissa. Tapana tämä on jo vastenmielinen, mutta miksi hän tekee tätä aina työpäivän jälkeen?

Kommentit (143)

Vierailija
1/143 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa tuossa on??

Vierailija
2/143 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä haluaisi elää suhteessa, jossa mun vessakäyntejäni kytättäisiin. Jonkin verran sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/143 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se kikkeli työpäivän jälkeen vähän haiskahtaa niin mukavampi olla. Tosin vois sitten mennä ihan suihkuunkin. Voihan sitä kikkeliä olla myös "uitettu" jossain työpäivän aikana 🤔

Vierailija
4/143 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin ei saa tehdä koska...?

Vierailija
5/143 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja näin ei saa tehdä koska...?

minäkään en pese pilluani.

Vierailija
6/143 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen aina munani lavuaarissa. Oletko vaimoni?

Vierailija
7/143 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies pesee aina seksin jälkeen lavuaarissa, ja huomaavaisen kutsuu minut sitten myös pesulle sanoen "nyt on vesi sullekkin lämmintä" siis bideessä. Musta se on herttaista, ei tarvitse kylmällä vedellä pillua huuhdella.

En käsitä mikä tuossa kullinpesussa olis väärin.

Vierailija
8/143 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies. Pitää itsestään ja hygienisastaan huolta. Mukavampi ottaa puhdas muna suuhun ennen seksiä kuin koko päivän muhinut.

Vierailija
9/143 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies pesee seksin jälkeen lavuaarissa. Onko toi nyt niin paha. Ja jos pesis sen takia et on uittanu muualla nii eiköhän pesis sen jo aiemmin.

Vierailija
10/143 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pesen lavuaarissa omat munat ja lasten pyllyt jos vaippaan sattuu jotain vaikka tulla. Keittiössä tiskaankin jos ei koneeseen mahdu.

Vierailija
11/143 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esinahan alle kertyy juustomaista smegmaa. Jos sitä ei poista,voi tulla tulehdusta. Ihan hyvä tapa pesta kalusto päivittäin. Ole onnellinen miehestäsi.

Vierailija
12/143 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole kysynyt miksi pesee työpäivän jälkeen? Miehesi on aika pitkä, jos pystyy pesemään peniksensä lavuaarissa. 

Vierailija
13/143 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 178cm ja hyvä on kassit nostaa vaa wc:n kulhomalliseen altaaseen välipesulle ja lähtee jatkamaan. Vähän pitää varpailla itteään kohottaa et yltää hyvin reunan yli.

Vierailija
14/143 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole kysynyt miksi pesee työpäivän jälkeen? Miehesi on aika pitkä, jos pystyy pesemään peniksensä lavuaarissa. 

Teillä taitaa olla lavuaari normaalia taloutta korkeammalla?

Vierailija
15/143 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esinahan alle kertyy juustomaista smegmaa. Jos sitä ei poista,voi tulla tulehdusta. Ihan hyvä tapa pesta kalusto päivittäin. Ole onnellinen miehestäsi.

Minä käyn päivittäin suihkussa kuten kaikki normaalit ihmiset ja pesen kaluni siellä.

Mitään sissijuustoa ei todellakaan kerry esinahan alle ellei käsitys hygieniasta ole jäänyt jonnekin 1970-luvulle jolloin saunassa käytiin maalla kerran viikossa.

Olen tosiaan kokeillut joskus kalun pesua lavuaarissa ennen suihinottoa tai seksin jälkeen mutta se on järjettömän hankalaa ja kastelee koko vessan verrattuna siihen että pudotan vain suihkun suuttimen niin alas ettei se osu navan yläpuolelle.

Vierailija
16/143 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapesu pissaamisen ja sen toisen tempun jälkeen kuuluu yleishygieniaan. Pöntöllä käsisuihkulla pesu on hankalaa ja suihkua varten pitää riisuutua kokonaan alasti. Riisuudun kylläkin, jos on tiedossa jotain kivaa hommelia, jossa ollaan alasti. Aina ei ole.

Taidat olla harvinaisempi likaisen munan lutkuttaja, kun olet alapesua vastaan. Vai yrititkö kirjoituksellasi matkia Pamela Andersonia?

Vierailija
17/143 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä taitaa olla lavuaari normaalia taloutta korkeammalla?

Itse asiassa on, koska mieheni on todella pitkä. Myös keittiön ja pesuhuoneen tasot ovat korkeammalla, mutta tavallinenkin lavuaari on aika korkealla ja lisäksi kaukana, joten mieshän joutuu nojautumaan lavuaarin päälle, että saa pesun tehtyä. Eikö tuossa ole jo vaarana, että koko lavuaari romahtaa? Tai sitten pesu on hyvin näennäistä. 

Keksitty juttuhan tämä kyllä onkin.

Vierailija
18/143 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn päivittäin suihkussa kuten kaikki normaalit ihmiset ja pesen kaluni siellä.

Mitään sissijuustoa ei todellakaan kerry esinahan alle ellei käsitys hygieniasta ole jäänyt jonnekin 1970-luvulle jolloin saunassa käytiin maalla kerran viikossa.

Olen tosiaan kokeillut joskus kalun pesua lavuaarissa ennen suihinottoa tai seksin jälkeen mutta se on järjettömän hankalaa ja kastelee koko vessan verrattuna siihen että pudotan vain suihkun suuttimen niin alas ettei se osu navan yläpuolelle.

Minäkin kiinnitin aloituksessa huomiota ensisijaisesti siihen, miten hankalaa tuo olisi, jos joku oikeasti yrittäisi.

Vierailija
19/143 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis vessan lavuaarissa tekee, jos keittiössä asia ois ihan toinen.

Vierailija
20/143 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se hankalaa, jos pitäisi aina ennen seksiä ja seksin jälkeen käydä suhkussa, varsinkin, kun seksiä jokapäivä ja useastikkin.

Kyllä siinä lavuaarissa on hyvä pestä käsisuihkulla, saa pallitkin sinne eikä muuten tarvii varpaillaan olla.

Toki suihkussa käy sitten muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä