Mies pesee kikkeliä lavuaarissa
Olen monesti löytänyt mieheni wc:stä pesemässä kikkeliä lavuaarissa. Tapana tämä on jo vastenmielinen, mutta miksi hän tekee tätä aina työpäivän jälkeen?
Kommentit (143)
Olen monesti löytänyt mieheni wc:stä pesemässä kikkeliä lavuaarissa. Tapana tämä on jo vastenmielinen, mutta miksi hän tekee tätä aina työpäivän jälkeen?
Jos se pesee omaa kikkeliään niin asia on kunnossa.
Muuten rohkenisin epäillä että sillä on salarakas.
Kuitenkin sinä imet ja nuolet samaa kikkeliä, eikä se ole lainkaan vastenmielistä?
Pesen pippelin jokapäivä wc:n lavuaarissa.
M.53
Minä pyyhin kullia vaimon kasvopyyhkeeseen. Se on protesti kaikesta yli jäppäämisestä.
Pikkupojilla on kikkeli. Minä pesen mulkun lavuaarissa.
Vierailija kirjoitti:
Menemme vaimon kanssa usein yhdessä pesulle. Vaimo pesee pillunsa bidellä ja minä kullin lavuaarissa. Ei siinä sn kummemmin ihmetellä.
Yhdessä käymme mekin usein pesulla. Minun pestessäni mieheni munaa, hän samalla putsaa pilluani.
Meillä se käyttää astianpesukonetta...
Vierailija kirjoitti:
Voihan se kikkeli työpäivän jälkeen vähän haiskahtaa niin mukavampi olla. Tosin vois sitten mennä ihan suihkuunkin. Voihan sitä kikkeliä olla myös "uitettu" jossain työpäivän aikana 🤔
Peräsuolessa?
Kai kuseekin lavuaariin kuten minäkin usein.. Helpompaa ja hygieenisempää kuin seisaaltaan pyttyyn lorottaminen, ei roisku lattialle.. Ja samaan putkeen se tavara menee lattian alla joten turha kitistä ettei niin voi tehdä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näin ei saa tehdä koska...?
minäkään en pese pilluani.
No niin noh, senhän kyllä haistaakin. Että syytä olisi pestä se värkkisi.
Lavuaarissa minäkin olen kyrpäni monesti pessyt. Tiskialtaassa en milloinkaan.
Meillä mies kaataa WC lyttyyn tolua, istuu pytylle ja huljuttaa siinä terskansa puhtaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Enpä haluaisi elää suhteessa, jossa mun vessakäyntejäni kytättäisiin. Jonkin verran sairasta.
Sairasta ja rajatonta, kyllä vessakäynnit on intiimiä aikaa. Ja hyvähän se on, että pesee. Itsekin pesen just usein lavuaarissa!
Ehkä mies toivoo, että ap ottaisi suihin. Ja siksi käy kohteliaasti pesemässä kullin, jotta suikkari on mukavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Kävi ihan pari viikkoa sitten ilmi, et mun mies tekee tätä myös ! Sanoin sille vaan että älä pliis kerro mulle, ja tosi kiva kun pesen siinä kasvot sitten
Hinkkaatko sinä naamaasi siihen lavuaariin?
Mies on ajatellut koko päivän toimiston nuorta hyväperseistä harjoittelijatyttöä ja siksi esinahan alle on muodostunut runsaasti kiimalimaa liukastamaan mahdollista sisäänmenoa. Se on hyvä pestä pois kotiin tullessa.
Ite pesen wc pytyssä kun hyvin yltää
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies. Pitää itsestään ja hygienisastaan huolta. Mukavampi ottaa puhdas muna suuhun ennen seksiä kuin koko päivän muhinut.
Onneksi kävin ympärileikkauksessa niin ei kulli enää muhi ja haise työpäivän päätteeksi.
Onko peseminen kestänyt jo pitkään? Hakeeko saippuoidessaan katsekontaktia suu hieman raollaan?
Mitä sitten? Onko sinulla tapana nuolla lavuaaria?