Mies pesee kikkeliä lavuaarissa
Olen monesti löytänyt mieheni wc:stä pesemässä kikkeliä lavuaarissa. Tapana tämä on jo vastenmielinen, mutta miksi hän tekee tätä aina työpäivän jälkeen?
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Esinahan alle kertyy juustomaista smegmaa. Jos sitä ei poista,voi tulla tulehdusta. Ihan hyvä tapa pesta kalusto päivittäin. Ole onnellinen miehestäsi.
Ei mulla ainakaan kerry mitään röhnää nahan alle, vai kuinka harvoin sitä grygeriä sieltä poistat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näin ei saa tehdä koska...?
minäkään en pese pilluani.
Hyi hitto! Mahtaa lemuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esinahan alle kertyy juustomaista smegmaa. Jos sitä ei poista,voi tulla tulehdusta. Ihan hyvä tapa pesta kalusto päivittäin. Ole onnellinen miehestäsi.
Ei mulla ainakaan kerry mitään röhnää nahan alle, vai kuinka harvoin sitä grygeriä sieltä poistat?
Ei meilläkään, koska nainen imee ja nuolee ja nielee kaiken. Paras puhdistustapa.
Tyhmä mies !
Minä pesen sen aina nussin jälkeen naisten suussa.
Olen joskus pessyt lavuaarissa perseenikin, kun olen ripuloinut kodin ulkopuolella. Jossain huoltiksella muistaakseni.
Tykkääkö naiset smegmasta. Sitä voisi kerätä tyttöystäville viemisiksi.
Eihän kikkeliä pidä pestä, vaan tunkea naisen pimpsaan, joka kuulemma puhdistuu itsestään. Se on ekologista ja säästää luontoa.
Olihan se upeaa kun sai nostaa peniksen altaan reunalle ja terska ulottui altaan puoleen väliin kun kulli oli kasvanut puberteetissa. Kiihotti joo pestä sitä ja sitten alkoi kova stondis. Nuoresta tuo on ollut tapa, että työntelen lavuaarin pyöreää reunaa vasten masturboidessa. Tulee vahvempi orgasmi kuin kädellä veivatessa. Roiskuu spermaa usein ympäriinsä hanan seudulle ja peiliinkin. Tulee kyllä siivoamista.
Koko päivän housuissa hautunut muna haisee pistävältä kuselta, varsinkin jos on juonut töissä kahvia. Ehkä mies toivoo, että teillä olisi seksiä ja ei halua, että halusi lopahtavat haisevaan kusimulkkuun.
Voihan hajun peittää muullakin tavoin kuten tukkahevibändi Mötley Crew ja burrito -tapaus.
Mun mies tietää tehdä noin, jos tahtoo suikkarin. Ihan sama mulle kyllä missä pesee, kunhan pesee.
Mä en pese mitään kikkeleitä(akkojehommaa kakaroide kikkelit!)
Mä pesen vaamulkun.
Siinä se ero!
--
Mies.
Kaikki miehet ei pese ollenkaan. Voihan olla että sille joku on huomauttanut hajusta työpäivän aikana.
On käynyt vieraissa ja pesee vieraan naisen hajun pois. Niin minäkin teen ennen kuin astun muijani.
Hyvä että pesee ja sairasta kyttää toisen vessareissuja. Ehkä hän toivoo työpäivän jälkeen vähän oraalista huomiota ja fiksuna miehenä puhdistautuu vaimoaan varten? <3
Eikö ole hyvä, että pesee? Vessan lavuaarissa nyt voidaan pessä paljon likaisempiakin asioita, joten ei peniksen pesu nyt voi oikeasti mitään vahinkoa aiheuttaa.
Voi teitä pölvästejä. Mikä siinä on nyt niin kauheeta jos pesee kullia lavuaarissa. Sehän on vain positiivinen asia kun käy pesemässä. Eihän kullista tule sen enempää bakteereja altaaseen kun paskasista käsistä ehkä vähemmän.
Vauvapalsta EI ole seksilinja, näin ainakin olen tähän asti kuvitellut. Joten jätä nämä fetissit omaan tietoosi, minua ei kiinnosta.
Elikkä siis pesun tarve on tekosyy sille, että saa vähän koskettua kovaan seisokkiinsa. Got it!