Mies pesee kikkeliä lavuaarissa
Olen monesti löytänyt mieheni wc:stä pesemässä kikkeliä lavuaarissa. Tapana tämä on jo vastenmielinen, mutta miksi hän tekee tätä aina työpäivän jälkeen?
Kommentit (143)
Hienoa, että mies pesee vehkeitään säännöllisesti. Mieheltä tuo onnistuu kätevästi lavuaarissa juoksevan lämpimän veden alla.
Kikkeliä ei tarvitse erikseen pestä. Sen voi työntää emättimeen, joka kuulemma puhdistuu aivan itsestään. Säästyy vettä ja saippuaa ja luonto kiittää.
Huomaavaistahan se on jos pesee. Mukavampi puhdas kalu on suuhun ottaa.
En tajunnut aloituksen ongelmaa.
Jos ihminen käy säännöllisesti suihkussa, niin kikkeli on puhtaimpia kehon osia. Päivät pitkät hyvässä suojassa puhtaiden alushousujen etumuksessa. Se lavuaarissa pestävä kikkeli on todennäköisesti paljon puhtaampi kuin kädet, joita samassa altaassa pestään toistuvasti.
Miksei aloittaja kysy mieheltään, että miksi pesee kikkeliä aina työpäivän jälkeen? Ei me täällä vauva-palstalla sitä ainakaan paremmin tiedetä.
Onko miehesi kaverini työpano? Työajalla käyvät panemassa. Yököttävää!!
Teen aivan kuten miehesi. Estää infektioiden leviämistä pitemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Kikkeliä ei tarvitse erikseen pestä. Sen voi työntää emättimeen, joka kuulemma puhdistuu aivan itsestään. Säästyy vettä ja saippuaa ja luonto kiittää.
Vielä paremmin puhdistuu jos työntää jortikkansa vieruskaverin perä aukkoon kun siellä on niitä hyviä bakteereja jotka estävät tulehduksia.
Mä olen kyllä joskus pessyt työpaikan INV vessan lavuaarissa....
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi kaverini työpano? Työajalla käyvät panemassa. Yököttävää!!
Panevat työajalla eli saavat siitä palkkaa?
Niin minäkin teen, jos en pysty suihkussa käymään, ja on pienikin toivo saada suuta. En tosiaan halua maistua muulta kuin raikkaalta ja puhtaalta mieheltä.
ei ole bidee suihkua, pesen lavuaarissa anaali yhdynnän jälkeen jos on jäänyt ruskeaa varteen
Menemme vaimon kanssa usein yhdessä pesulle. Vaimo pesee pillunsa bidellä ja minä kullin lavuaarissa. Ei siinä sn kummemmin ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole kysynyt miksi pesee työpäivän jälkeen? Miehesi on aika pitkä, jos pystyy pesemään peniksensä lavuaarissa.
mun mies on pitkä ja uittaa tosiaan silloin tällöin kalustonsa lavuaarissa. mitä sitten?
Rakennusalalla ne sekoittaa aamu kahvin kikkelillä. Tai maalien sekoitukseen on hyvä käyttää kikkeliä. Kikkeli toimi myös hyvänä läksiäislahjana maalari Irmalle joka jäi eläkkeelle. Työpäivän jälkeen on likainen työväline hyvä pestä mutta vain vessanpöntössä.
Miksi peseytyminen on mielestäsi vastenmielinen tapa?
Itse oon sisäsiisti ja huljuttelen pöntössä kusemisen jälkeen. Tulee puhdasta.