Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet ajattelevat, että parikymppinen on automaattisesti kauniimpi kuin nelikymppinen?

Vierailija
18.01.2023 |

Nuoruus ei ole mikään tae kauneudesta.

Kommentit (143)

Vierailija
41/143 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen itse 35-vuotias niin herranjestas kuinka kauniilta parikymppiset tytöt näyttävät. Heissä on jotain sellaista nuoruuden suloisuutta. Varsinkin ujot naapurintytöt ovat uskomattoman nättejä. Tuskin itse tajuavat sitä.

Itse pidän omaa ulkonäköäni nyt parempana kuin ollessani 20. Se johtuu ihan siitä että olen itsevarmempi eikä minua enää kiinnosta mitä mieltä muut ovat. Ulkonäkö ei ole enää tärkeintä. Todellisuudessa en herätä minkäänlaista huomiota miehissä.

20-vuotiaana pidin itseäni rumana. En voinut uskoa jos joku mies sanoi kauniiksi. Luulin että he valehtelevat piristääkseen minua. Nyt vasta näen itsekin sen mitä miehet näkevät nuorissa naisissa.

Vierailija
42/143 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nämä karismat ja oman tyylin löytämiset ole sellaisia asioita, jotka naista kaunistavat miesten mielestä. Sitähän tässä kysyttiin. Itse voi sitten olla vaikka sitä mieltä että on 7-kymppisenä kauniimpi kuin 20-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/143 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten silmissä se nyt vain on noin lähes automaattisesti.

Hirmu yllätys tmTiedätkö mitä, niin se on naistenkin mielestä- parikymppinen mies on huomattavan paljon komeampi, kuin neljäkymppinrn mies.

Naisilla ja miehillä on vain se ero, että miehet ovat pinnallisempia, lapsellisempia sekä itsekeskeisempiä, kuin miehet, ja siksi nelikymppinrn mies luulee jossain deittidovelluksessa, että voi yrittää parikymppisiä, etyä on heidän tasoaan.

Se deittisovellusta käyttävä mies ajattelee kokeilevansa lähestyä molempia! Miksi tyytyä lähestymään pelkästää sitä nelikymppistä kun voi lähestyä myös sitä kaksikymppistä. Onnistumisen todennäköisyys voi olla yksi miljoonasta, mutta mitä isompaa joukkoa naisia tavoittelee sitä suuremmalla todennäköisyydellä joku heistä kiinnostuu.

Strategia on sellainen "lähestyn deittipalvelun jokaista naista ja sitten valkkaan viehättävimmän niistä jotka ovat minusta kiinnostuneita". Lähtökohta on, että 90 % naisista sanoo joka tapauksessa ei.

Vierailija
44/143 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun kakskymppinen on elinvoimaisempi kroppa kuin nelikymppinen. Tätsit.

Kyllä. Parikymppinen mies on komea,nelikymppinen mies on Setämies kaljamahalla.

Näin on. Ja ryppyjä, ja hiukset alkaa harvenemaan. Esim di Caprio, näyttää kyllä huomattavasti vanhemmalta, kuin + nelikymppuseltä, kuusikymppiseltä- varsinkin niiden parikymppisten muijien rinnalla. Lähinnä nololta. Oli vielä komea Titanicin aikaan, mutta nyt on rupsahtanut setä.

Miksi puhutte noin :D Jos ja kun ei haluta, että naisia sheimataan ikääntymisestä, niin ei pitäisi miehiäkään sheimata. Kaikki ikääntyvät ja se on hienoa se. Elämässä on muutakin kuin nuoruuden kauneus/komeus.

Vierailija
45/143 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska 40v naisella on jo ryppyjä kasvoissaan. Kerran näin rannalla arvioni mukaan reilu 60v naisen. Tällä oli pitkät hiukset, vartalo oli kyllä ikäisekseen kunnossa, ryhti oli suora ja askel oli varma ja vakaa. Kasvoista ja iholta ikä kuitenkin näkyi. Kun nainen seisoi vähän sivuttain eikä kasvojen pypyt näkyneet näki tämän olleen joskus nuorena hyvin kaunis.

Vierailija
46/143 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun olen itse 35-vuotias niin herranjestas kuinka kauniilta parikymppiset tytöt näyttävät. Heissä on jotain sellaista nuoruuden suloisuutta. Varsinkin ujot naapurintytöt ovat uskomattoman nättejä. Tuskin itse tajuavat sitä.

Itse pidän omaa ulkonäköäni nyt parempana kuin ollessani 20. Se johtuu ihan siitä että olen itsevarmempi eikä minua enää kiinnosta mitä mieltä muut ovat. Ulkonäkö ei ole enää tärkeintä. Todellisuudessa en herätä minkäänlaista huomiota miehissä.

20-vuotiaana pidin itseäni rumana. En voinut uskoa jos joku mies sanoi kauniiksi. Luulin että he valehtelevat piristääkseen minua. Nyt vasta näen itsekin sen mitä miehet näkevät nuorissa naisissa.

Joo näin se menee :D Itsestä alkaa todella tykkäämään vasta sitten, kun ulkonäöllinen huippu alkaa olla takanapäin. Eihän se itsestä tykkääminen ja itsevarmuus liity siihen, onko objektiivisesti hyvännäköinen vai ei, tai että onko nyt miesten mielestä parhaimmillaan vai ei.

Vierailija
47/143 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen silmissä nuoruus on kaunista. Miehelle mahdollisimman lisääntymiskykyinen nainen näyttää kauniilta ja 40 vuotias on jo aivan liian vanha.

Totta.

Naisten huippu onkin se 16...25 v.

Iso osa 30 v naisista ajanut itsensä jo tosi rähjään kuntoon...

Älkää pliis syyttäkö miehiä, luonto on sanellut nämä säännöt.

Vierailija
48/143 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mistä roikkuu - kyllä kaunis 40v. parikymppisen siiderivalaan voittaa.

Vierailija
49/143 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamujunassa on lähes aina yks söpö päälle 50v. Kauniimpi kuin useimmat mitä tuolla ulkona näkee.

Vierailija
50/143 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, myös paino vaikuttaa.

Sanoisin että ylipaino/ yleinen löysyys on molempia sukupuolia eniten rumentava tekijä, oli ikä mikä hyvänsä.

Vierailija
51/143 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori ihminen on vielä raikkaan näköinen. Elämänkokemus ei vielä ole lyönyt leimaansa eikä persoonallisuus.

Kauneuttahan on monenlaista ja siitä ollaan montaa mieltä. Kaikki ei ole kaunista kaikkien silmissä.

Se, että miehet ihailee nuoria naisia johtuu suurelta osin siitä, että juuri tuo nuoruuden raikkaus ja elämänkokemuksen puute tekee heistä houkuttelevan saaliin. Mies haluaa aina alistaa, omistaa ja määrätä. Nuorta ja vielä elämässä kokematonta on helppo manipuloida ja muokata.

Lisäksi nuori nainen on statussymboli. Tällä tavalla nostetaan omaa egoa. Vähän niinkuin loistoauto tms. Tehdään muut miehet kateellisiksi, näytetään kuka on boss. 

Aikuinen nainen on hyvin usein liian itsenäinen ja oman arvon tunto on jo kehittynyt. Ei niin helppo muokata omaan tahtoonsa.  On usein pelottava koska vaikea hallita. Ja jos vielä on kaunis aikuinen nainen ja kaiken huipuksi urallaan menestynyt on suorastaan hirviö!

Vierailija
52/143 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset tosiaan näyttää paremmalta vähän vanhempana. Olemus voi muuttua parempaan suuntaan vaikka ikää tulee.

Yksikään nainen ei näytä nelikymppisenä paremmalta kuin kaksikymppisenä.

t. Kaikki maailman miehet

Saman voi sanoa miehistä. Miehet vaan jotenkin vanhemispaniikissa yrittävät muuta itkeä.

Ehdottomasti näin. Tosin joillakin miehillä se huippukohta asettuu hieman myöhäisemmäksi. Ehkä sinne lähemmäs kolmea kymppiä kuin kahtakymppiä. Vähän miehisempi olemus kuin ihan lapsenkasvoisella kaksikymppisellä. Ehdottomasti kuitenkin siellä neljänkympin korvilla ollaan jo menossa vauhdilla alamäkeen. Huippuvuodet on jo ohi.

Siis tietysi pelkästään pinnallista ulkonäköä tarkastetaessa. Ei pidä unohtaa sitäkään. Harvoin pelkkä ulkonäkö on minkään kannalta tärkein asia ihmisessä. Etenkin parisuhteessa ihan muut asiat merkitsee paljon enemmän kuin ulkonäkö.

Jossain oli asiaa ihan tutkittukin, mies on komeimmillaan ja seksikkäimmillään 27 vuotiaana. Naisilla vastaava ikä oli alempi, en muista mikä. 

Miehet vanhenevat ihan samaa tahtia kuin naiset, tosin miehet painottavat ulkonäköä enemmän kuin naiset, tämäkin tutkittua. En tiedä kummalle sukupuolelle tuo sitten on traagisempaa, naisille, jotka rypistyvät vai rypistyville miehille jotka haikailevat nuorten perään.

Vierailija
53/143 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysä muna ja huono ja huono cumshot

Vierailija
54/143 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on ainakin on tiukempi silloin ja sehän on pääasia

tuskin toosa tiukkenee kun sitä käyttää

Tottakai. Esimerkiksi hauis on lihas mikä kasvaa suunnattomaksi kun sitä ei treenaa. Emättimen lihakset on samanlaiset. Mitä vähemmän käytät lantionpohjanlihaksia niin sitä kovempi niissä on puristusvoima. Kyllä.

Ei tuolle kannata mistään tiukoista toosista selvittää. Eikä kyllä löysistäkään 😂

Vierailija
55/143 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otit aika vanhan vertailukohdan.. 40v. Just ehkä 3% 40v. Naisista näyttää hyvältä.

Mutta jos vertaa 20v ja 30v jotkut 30v naiset ovat paremman näköisiä kuin 20v..

Vierailija
56/143 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida tietää että tuhdimmalla naisella toosa on tiukempi kuin hoikalla. Johtuu siitä että paino antaa "painetta " alapäälle ja siten tiukemman tunteen. Arabit ovat tämän aina tienneet, hehän ovat rodultaan pienim****sia, tarvitsevat siis tiukan vaimon. Kerran joku sanoi ettei voisi kuvitella hoikkaa vaimoa, mutta huvitteluun ja esittelykappaleiksi hoikat käyvät

Vierailija
57/143 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset tosiaan näyttää paremmalta vähän vanhempana. Olemus voi muuttua parempaan suuntaan vaikka ikää tulee.

Yksikään nainen ei näytä nelikymppisenä paremmalta kuin kaksikymppisenä.

t. Kaikki maailman miehet

Ei pidä paikkaansa. Melko harvinaista tämä on, mutta löytyy mm. pulleroita nuoria, jotka ovat saaneet elämäntavat kuntoon ja laihtuneet vanhempina. Myös vaikkapa oikein babyface-naiset ovat usein paremman näköisiä vähän vanhempina, koska parikymppisinä näyttävät lapsilta.

Ap:n väitteen kun muuttaa "kolmekymppinen on automaattisesti kauniimpi kuin nelikymppinen", niin ollaan aikalailla 100% paikkansapitävyydessä, vaikka ero näiden välillä ei välttämättä ole niin radikaali.

Monien miesten silmiin se babyface on nimenomaan kaunis. Itse naisena näen esim. Satu Silvon ja Monica Belluccin olleen kauneimmillaan ja seksikkäimmillään noin 35-45v, mutta arvelisin miesten silmiin heidän olleen kauneimmillaan ja seksikkäimmillään siellä 20v. Samoin Angelina Jolie oli teininä ja parikymppisenä naisen silmiin rumempi kun oli pallonaama, ja sitten 30+ alkoi kaunistua ja oli kauneimmillaan noin 30-40v. Mutta hänkin varmasti miesten silmiin ollut parhaimmillaan siinä 20v.

Monet geenikauniit on kyllä kauneimmillaan/komeimmillaan parikymppisenä, kun geenikauniilla ja komeilla harvemmin on sitä pallonaamaa, vaan päinvastoin selkeät piirteet. Selkeät piirteet yhdistettynä täydellisen sileään ihoon ja vitaaliseen olemukseen (miehillä myös testot tässä vaiheessa näkyy sellaisena uhhhh-olemuksena - tihkuu seksiä, sellaista panoenergiaa, ja varmaan naisillakin samaa mutta en itse sitä heteronaisena näe?).

Vierailija
58/143 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä merkitys sillä edes on, onko joku kauniimpi? Eihän suhdetta sillä perusteella synny, että tavoitellaan "kauneinta" ja sitten aloitetaan tämän kanssa suhde. Ei edes seksuaalinen halu syty niin, että se kohdistuu vain "kauneimpaan".

Jos näin olisi, ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon heti alkuunsa.

Vierailija
59/143 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No otit aika vanhan vertailukohdan.. 40v. Just ehkä 3% 40v. Naisista näyttää hyvältä.

Mutta jos vertaa 20v ja 30v jotkut 30v naiset ovat paremman näköisiä kuin 20v..

Vanha vertailukohta olet itsekin 😂

Vierailija
60/143 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Esimerkiksi hauis on lihas mikä kasvaa suunnattomaksi kun sitä ei treenaa. Emättimen lihakset on samanlaiset. Mitä vähemmän käytät lantionpohjanlihaksia niin sitä kovempi niissä on puristusvoima. Kyllä.

Juttelin parikymppisen työkaverin kanssa pikkujouluissa, naisen kanssa ja hän sanoi että se menee pilalle kun synnyttää XD Olin järkyttynyt!

Olen 39, minulla on yksi lapsi ja kaikki miehet sanovat että luoja kun minulla on tiukka. Ja he tietysti haluavat tavata uudestaan.

Kaikki eivät saa "isännän tikkiä" synnytyksen jälkeen...