Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet ajattelevat, että parikymppinen on automaattisesti kauniimpi kuin nelikymppinen?

Vierailija
18.01.2023 |

Nuoruus ei ole mikään tae kauneudesta.

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meistä rusinaksi muuttuu. Turha sillä on päätä vaivata.

Vierailija
62/143 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kyllä sanoa, että itse olen aivan eri mieltä. Parikymppinen näyttää omiin silmiin vielä aivan lapselta. Iho on toki sileä kuin vauvan pylly, mutta luonteikkuus ja kaikki se, mikä yksilöstä tekee juuri hänet, loistaa poissaolollaan. Parikymppisenä on vielä kuin tyhjä taulu, johon elämä vasta hahmottelee jälkiään. Tyhjyys ei ole viehättävää.

Olen nelikymppinen nainen ja kun omia kuvia katselen (olen nätti), parhaimmalta näytin hieman reilu kolmekymppisenä, kun lapsenpyöreys oli kasvoista poistunut, mutta aika ei ollut vielä jättänyt jälkiään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen meistä rusinaksi muuttuu. Turha sillä on päätä vaivata.

Jos luulee, että on ollut rypäle entisessä elämässään, niin kannatta suksia asiantuntijalle.

Vierailija
64/143 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki parikymppiset näytä hyviltä, mutta hyvin harva nelikymppinen näyttää hyvältä. Näin se vain on.

Vierailija
65/143 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei ole parikymppisenä kaunis, niin ei se 20 vuotta lisää ainakaan parempaan suuntaan vie asiaa.

Vierailija
66/143 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuoden selibatismi saa kaikki 18-62-vuotiaat naiset näyttämään osimoilleen yhtä kauneilta

Vierailija
67/143 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki parikymppiset näytä hyviltä, mutta hyvin harva nelikymppinen näyttää hyvältä. Näin se vain on.

Kukaan yli viisikymppinen mies ei näytä hyvältä, mutta harva nelikymppinen mies näyttää. Näin se vain on.

Vierailija
68/143 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on ainakin on tiukempi silloin ja sehän on pääasia

tuskin toosa tiukkenee kun sitä käyttää

Tottakai. Esimerkiksi hauis on lihas mikä kasvaa suunnattomaksi kun sitä ei treenaa. Emättimen lihakset on samanlaiset. Mitä vähemmän käytät lantionpohjanlihaksia niin sitä kovempi niissä on puristusvoima. Kyllä.

Juttelin parikymppisen työkaverin kanssa pikkujouluissa, naisen kanssa ja hän sanoi että se menee pilalle kun synnyttää XD Olin järkyttynyt!

Olen 39, minulla on yksi lapsi ja kaikki miehet sanovat että luoja kun minulla on tiukka. Ja he tietysti haluavat tavata uudestaan.

Kaikki eivät saa "isännän tikkiä" synnytyksen jälkeen...

Minä onneksi sain. Repesin niin pahasti, että kätilö sanoi ompelevansa. Ei päästänyt kiireistä lääkäriä keskellä yötä kursimaan tikkejä.

Vierailija
69/143 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on ainakin on tiukempi silloin ja sehän on pääasia

tuskin toosa tiukkenee kun sitä käyttää

Tottakai. Esimerkiksi hauis on lihas mikä kasvaa suunnattomaksi kun sitä ei treenaa. Emättimen lihakset on samanlaiset. Mitä vähemmän käytät lantionpohjanlihaksia niin sitä kovempi niissä on puristusvoima. Kyllä.

Juttelin parikymppisen työkaverin kanssa pikkujouluissa, naisen kanssa ja hän sanoi että se menee pilalle kun synnyttää XD Olin järkyttynyt!

Olen 39, minulla on yksi lapsi ja kaikki miehet sanovat että luoja kun minulla on tiukka. Ja he tietysti haluavat tavata uudestaan.

Kaikki eivät saa "isännän tikkiä" synnytyksen jälkeen...

Minä onneksi sain. Repesin niin pahasti, että kätilö sanoi ompelevansa. Ei päästänyt kiireistä lääkäriä keskellä yötä kursimaan tikkejä.

Sitten siitä tuli hyvä

Vierailija
70/143 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu. Suurin osa on nättejä nuorina ja rumempia vanhana mutta osa kaunistuu kun ikää tulee.

Vierailija
71/143 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, 20-vuotiaalla on paljon työssä raatamista edessä ja jos saa lapsia niin se lastenhoitokin. Itsellä lapset kohta aikuisia ja saa levätä ja harrastaa omia juttuja.

Vierailija
72/143 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mistä roikkuu - kyllä kaunis 40v. parikymppisen siiderivalaan voittaa.

Tätä juuri meinaan. Parikymppinen voi olla ylipainoinen, huonoihoinen ja kasvonpiirteiltään vähemmän kaunis. Nuoruus ei tee kenestäkään automaattisesti hyvännäköistä.

Ap

Vierailija
73/143 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, mitä miehet ajattelevat?

Miksi täällä sitten on jatkuvasti aloituksia missä kysellään miesten ajatuksista?

Vierailija
74/143 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, myös paino vaikuttaa.

No olen kyllä eri mieltä. Ei todellakaan mene miehen silmissä ainakaan niin että hoikka olis kaunis ja pullukka ruma. Vain kasvoilla on merkitystä, xxl voi olla monta kertaa kauniimpi kuin joku missin mitoissa oleva, kunhan naama miellyttää. M37

Vierailija
75/143 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain oudolla tavalla tämä on myös helpottavaa. Ei haittaa vaikka parikymppiset saavat kuolareaktion jossain liskoaivon uumenissa aikaan. En niin välitä moisista primitiivireaktioista. Sitä kasvaa ja muuttuu. 

Vierailija
76/143 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mistä roikkuu - kyllä kaunis 40v. parikymppisen siiderivalaan voittaa.

Tätä juuri meinaan. Parikymppinen voi olla ylipainoinen, huonoihoinen ja kasvonpiirteiltään vähemmän kaunis. Nuoruus ei tee kenestäkään automaattisesti hyvännäköistä.

Ap

Minä ihmettelen miten paino liitetään kauneuteen ja nähtävästi vielä naiset ihan itse. Ulkonäkö liittyy fyysiseen kiinnostavuuteen, mutta ei kyllä miehellä värähdä vaikka olis miten ihanteiden mukaan kroppa kunnossa, jos naama ei iske, vielä jos ei tunnu hyvältä niin koko ulkonäkö menettää merkityksensä. Sitten taas saa olla vaikka xxxl jos naama miellyttää ja tuntuu hyvältä niin siihenhän on ihan hulluna. Mies

Vierailija
77/143 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nelikymppinen on ollut myös parikymppinen.

Aniharvalla se ulkonäkö ainakaan kohentuu vanhetessa

Vierailija
78/143 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset tosiaan näyttää paremmalta vähän vanhempana. Olemus voi muuttua parempaan suuntaan vaikka ikää tulee.

Yksikään nainen ei näytä nelikymppisenä paremmalta kuin kaksikymppisenä.

t. Kaikki maailman miehet

Saman voi sanoa miehistä. Miehet vaan jotenkin vanhemispaniikissa yrittävät muuta itkeä.

Ehdottomasti näin. Tosin joillakin miehillä se huippukohta asettuu hieman myöhäisemmäksi. Ehkä sinne lähemmäs kolmea kymppiä kuin kahtakymppiä. Vähän miehisempi olemus kuin ihan lapsenkasvoisella kaksikymppisellä. Ehdottomasti kuitenkin siellä neljänkympin korvilla ollaan jo menossa vauhdilla alamäkeen. Huippuvuodet on jo ohi.

Siis tietysi pelkästään pinnallista ulkonäköä tarkastetaessa. Ei pidä unohtaa sitäkään. Harvoin pelkkä ulkonäkö on minkään kannalta tärkein asia ihmisessä. Etenkin parisuhteessa ihan muut asiat merkitsee paljon enemmän kuin ulkonäkö.

Kyllä, luonnostaan miesten huippu on kolmenkympin korvilla. Jopa biologisesti sperman laadun kannalta. Kuitenkin nykyään varsinkin on paljon miehiä jotka eivät tuota huippua koskaan saavuta koska elämäntavat ovat huonot ja huippu ajoittuu lähemmäs kahtakymppiä.

Vierailija
79/143 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nelikymppinen on ollut myös parikymppinen.

Aniharvalla se ulkonäkö ainakaan kohentuu vanhetessa

Minä en ainakaan tunne yhtään nelikymppistä joka ei 20v valokuviaan katsellessaan voihkisi itse ääneen miten pahasti on päässyt lysähtämään/rupsahtamaan noista ajoista.

Pitäisikö olla suurikin ihme jos muutkin ovat asiasta samaa mieltä?

Vierailija
80/143 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ajattelusta ole kiinni. Luonto sen sanelee.