Miksi jotkut miehet ajattelevat, että parikymppinen on automaattisesti kauniimpi kuin nelikymppinen?
Kommentit (143)
Hyvät voimafantasiat jos oikeasti kuvittelet että 40v nainen voi mitenkään pärjätä 20v naiselle
Jos pinnallisuudesta parinmuodostamisessa puhutaan, niin sana "jännis" putkahtaa mieleen. ja täten julistan vastavalehtelun avatuksi!
Jotkut näkevät aina omanikäiset parhaana ulkoisesti, eri vuosikymmeninä. Kaksikymppisenä kaksikymppiset, kolmekymppisenä kolmikset ja nelikymppisenä taas sen.
Joitain poikkeuksia kyllä on, tai ainakin joskus 32-35 vuotiaana jotkut naiset ovat olleet jopa kauniimpia, mitä olivat 20 vuotiaana.
Tässä on yleensä taustalla useita kauneusleikkauksia ja paljon treeniä ja ehkä jopa tyylivalmennusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset tosiaan näyttää paremmalta vähän vanhempana. Olemus voi muuttua parempaan suuntaan vaikka ikää tulee.
Yksikään nainen ei näytä nelikymppisenä paremmalta kuin kaksikymppisenä.
t. Kaikki maailman miehet
Ei pidä paikkaansa. Melko harvinaista tämä on, mutta löytyy mm. pulleroita nuoria, jotka ovat saaneet elämäntavat kuntoon ja laihtuneet vanhempina. Myös vaikkapa oikein babyface-naiset ovat usein paremman näköisiä vähän vanhempina, koska parikymppisinä näyttävät lapsilta.
Ap:n väitteen kun muuttaa "kolmekymppinen on automaattisesti kauniimpi kuin nelikymppinen", niin ollaan aikalailla 100% paikkansapitävyydessä, vaikka ero näiden välillä ei välttämättä ole niin radikaali.
Vierailija kirjoitti:
Koska miesten silmissä se nyt vain on noin lähes automaattisesti.
Hirmu yllätys tmTiedätkö mitä, niin se on naistenkin mielestä- parikymppinen mies on huomattavan paljon komeampi, kuin neljäkymppinrn mies.
Naisilla ja miehillä on vain se ero, että miehet ovat pinnallisempia, lapsellisempia sekä itsekeskeisempiä, kuin miehet, ja siksi nelikymppinrn mies luulee jossain deittidovelluksessa, että voi yrittää parikymppisiä, etyä on heidän tasoaan.
No kun kakskymppinen on elinvoimaisempi kroppa kuin nelikymppinen. Tätsit.
Vierailija kirjoitti:
kakskymppinen on tiukka
Kaksikymppisellä seisoo kunnolla, ja kaksikymppinen jaksaa pumpata- nelikymppisillä on jo potenssiongelmia ja eivät jaksa kiin max 3 minuuttia.
Mä koen olevani 5-kymppisenä kauniimpi kuin 2-kymppisenä. Koska nyt olen täysin oma itseni, löytänyt tyylini. Vaikka olen pyöreäkin, olen silti nyt todella upea. Olin ihan nätti 2-kymppisenä, mutta en säteillyt ja nyt minussa on säteily. Ryppyjä löytyy, mutta niitä on mun ikäiselle naiselle tosi vähän ja näkyyhän se ikä muutenkin. Mutta kauneus ei ole vain nuoruutta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Parikymppinen mies on komea,nelikymppinen mies on Setämies kaljamahalla.
Olen 39 ja olen kyllä paremman näköinen nyt kun parikymmppisenä. Olen myös paremman näköinen kun suurin osa parikymppisistä. Hieman saman näköinen kuin January Jones.
Saan tinderissä tykkäyksiä 27 vuotiailta, tai se on oma alarajani.
Parikymppisellä voi olla hyvä iho ja hyvä kunto mutta ei välttämättä. Tyylitajukin voi olla vielä vähän epämääräinen. Parikymppinen on keskeneräinen. Nelikymppinen on jo yleensä löytänyt itsensä ja oman tyylinsä. Joitain poptähtien ennen - jälkeen kuvia vertailemalla se näkyy ihan selvästi.
Vierailija kirjoitti:
on ainakin on tiukempi silloin ja sehän on pääasia
tuskin toosa tiukkenee kun sitä käyttää
Tottakai. Esimerkiksi hauis on lihas mikä kasvaa suunnattomaksi kun sitä ei treenaa. Emättimen lihakset on samanlaiset. Mitä vähemmän käytät lantionpohjanlihaksia niin sitä kovempi niissä on puristusvoima. Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Esimerkiksi hauis on lihas mikä kasvaa suunnattomaksi kun sitä ei treenaa. Emättimen lihakset on samanlaiset. Mitä vähemmän käytät lantionpohjanlihaksia niin sitä kovempi niissä on puristusvoima. Kyllä.
Ei hyvänen aika. Kannattaisi mennä sinunkin sinne koulun biologian tunneille takaisin.
Miehen silmissä nuoruus on kaunista. Miehelle mahdollisimman lisääntymiskykyinen nainen näyttää kauniilta ja 40 vuotias on jo aivan liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelin parikymppisen työkaverin kanssa pikkujouluissa, naisen kanssa ja hän sanoi että se menee pilalle kun synnyttää XD Olin järkyttynyt!
Olen 39, minulla on yksi lapsi ja kaikki miehet sanovat että luoja kun minulla on tiukka. Ja he tietysti haluavat tavata uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Parikymppinen mies on komea,nelikymppinen mies on Setämies kaljamahalla.
Näin on. Ja ryppyjä, ja hiukset alkaa harvenemaan. Esim di Caprio, näyttää kyllä huomattavasti vanhemmalta, kuin + nelikymppuseltä, kuusikymppiseltä- varsinkin niiden parikymppisten muijien rinnalla. Lähinnä nololta. Oli vielä komea Titanicin aikaan, mutta nyt on rupsahtanut setä.
Mä en tunne mitään vetoa nuoriin parikymppisiin miehiin, siis oma poika on 23v.
Tykkään kun on särmää ja karismaa, seksikkyys kumpuaa jostain syvemmältä.
Itse olen ollut parhaimmillani 36+ siitä ylöspäin. Itsevarma, hyvässä kunnossa aktiivisen treenin takia ja lapsen pyöreys on hävinnyt kasvoista (pyöreähköt ovaalit kasvot).
N47