Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro minimivaatimuksesi kumppanista

Vierailija
15.01.2023 |

Kerro sitten, mitä "esität", että riittäisi (oikeasti ei riitä). Kuvaile sitten parilla virkkeellä, millainen itse olet.

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ketjun miesten kommenteista koskee VAIN ulkonäköä. Tuo kertoo teistä paljon, ei ole oikein mitään kokemusta ihmissuhteista eikä käsitystä mikä niissä on merkityksellistä. Pariutuminen edellyttää myös itsetuntemusta ja itsereflektiokykyä. Tissit on lopulta sivuasia kun pitäisi asua jonkun ihmisen kanssa 24/7/365. Pitää pystyä analysoimaan itseään edes vähän että minkälaisen ihmisen kanssa pystyn ja haluan elää.

Moni on nykyisin valmis seurustelemaan ulkonäön perusteella niin kauan kuin oma pää kestää toisen oikkuja.

Teoriassa? Oletko kokeillut? Parisuhdetta tai ainakaan tervettä parisuhdetta ei synny jos ihmiseltä puuttuu oma minuus ja hän on ameebana yrittämässä muotoutua aina jokaisen vastaantulijan muottiin. Se on varmasti totta että miehet helpommin katsoo tuota ja kokevat sen jopa hyväksi asiaksi. Hienoa että minulla on fani. Asian kääntöpuoli on se, että kun ameeba joutuu tukahduttamaan omalta itseltäänkin piilossa olevan todellisen minuutensa, se näkyy ongelmina - tadaa - makuuhuoneen puolella.

Mies ei pysty harrastaa seksiä, jos naisen ulkonäkö ei miellytä. Jollakin miehillä ulkonäkövaatimukset ovat niin kovat, että on pakko hyväksyä nainen pelkän ulkonäön perusteella ja tehdä kompromisseja muissa asioissa. Muuten joutuu olemaan ikuisesti sinkku.

MItä vikaa on siinä, että on ikisinkku siihen verrattuna, että pilaa toisen elämää läsnäolollaan?

T. Ikisinkku nainen

Ei puhuttu mitään pilaamisesta. Huomaa että et tiedä mitä parisuhde on.

Vierailija
62/104 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti hot, samanlaiset arvot ja huumori sekä seksi synkkais.

Miehenä minulle on tärkeää nautinnot kun olen viriili ja tykkään kauniista naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kyllä tuo ajatus joillain, että kumppanin ulkonäkö olisi tärkeää vain miehille? Kyllä se on tärkeää myös naisille, ainakin minun elinpiirissäni. Tietysti sen pitää viehättää itseä, eihän kukaan nyt halua olla intiimisti ihmisen kanssa jonka olemusta ei koe viehättäväksi?

Vierailija
64/104 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettavuus ja myötäelämisen taito.

Vierailija
65/104 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimivaatimus: pulssi.

Esitän: iso nukkumistyyny riittää.

Minä: Olen täydellinen. Ala rakastua.

Vierailija
66/104 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti terve ja sopivan timmi kroppa 

Vierailija
67/104 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Genshiken nidaimen Angela Burton tai Susanna Hopkins olis molemmat kivoja. Itse olen total turn-off.

Vierailija
68/104 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ketjun miesten kommenteista koskee VAIN ulkonäköä. Tuo kertoo teistä paljon, ei ole oikein mitään kokemusta ihmissuhteista eikä käsitystä mikä niissä on merkityksellistä. Pariutuminen edellyttää myös itsetuntemusta ja itsereflektiokykyä. Tissit on lopulta sivuasia kun pitäisi asua jonkun ihmisen kanssa 24/7/365. Pitää pystyä analysoimaan itseään edes vähän että minkälaisen ihmisen kanssa pystyn ja haluan elää.

Ei yllätä kuinka naisen oli sitten pakko päästä solvaamaan miehiä. Taidat olla ruma.

Vierailija
69/104 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole minimiä.

Mukava, rento, huumorintajuinen, kunnioittava ja kiltti normaali mies. Seksissä pitää natsaa yhteen.

Vierailija
70/104 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, sellaisia suurin osa miehistä on.

Vierailija
71/104 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantapaiset arvot, huumori klikkaa, empaattisuus, sosiaaliset taidot kunnossa, keskustelukyvyt, keskinäinen seksuaalinen vetovoima. Ei lisääntymisodotuksia.

Toiveet menee naiselta naiselle.

Vierailija
72/104 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

6/10 ulkonäkö

hoikka tai treenattu kroppa

ei lapsia ja haluaa lapsia tulevaisuudessa

ei iältään vanhempi, sama tai nuorempi ikä kelpaa

yhteensopiva luonne, samat arvot

samoja harrastuksia tai kiinnostuksen kohteita

Vierailija
73/104 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus.

Ei muita vaatimuksia tällä hetkellä

Vierailija
74/104 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6/10 ulkonäkö

Onnea vaan tulevalle puolisollesi, varmaan mukava tietää olevansa miehelleen vain kuutonen ja että tämä päivittäin näkee ja tapaa naisia, joiden kanssa olisi mieluummin.

Itse en olisi sitoutunut mieheen, joka olisi ollut minulle vähemmän kuin kymppi. Sellainen, etteivät muut kiinnosta, koska kukaan ei olisi häntä parempi.

Vierailija
75/104 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänhallinta ja tarpeeksi terve mieli olisi ihan ok.

Vierailija
76/104 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6/10 ulkonäkö

Onnea vaan tulevalle puolisollesi, varmaan mukava tietää olevansa miehelleen vain kuutonen ja että tämä päivittäin näkee ja tapaa naisia, joiden kanssa olisi mieluummin.

Itse en olisi sitoutunut mieheen, joka olisi ollut minulle vähemmän kuin kymppi. Sellainen, etteivät muut kiinnosta, koska kukaan ei olisi häntä parempi.

Osaatko ajatella yhtään realistisesti?

Miten sellaisessa tilanteessa, jossa huomaat jatkuvasti kerta toisensa jälkeen, että edes 6/10 naisilta ei tule vastakaikua alat pitämään rimaa jossain 10/10 naisissa?

Tällä hetkellä 6/10 olisi mulle pieni lottovoitto, jota pitäisin hyvänä.

Vierailija
77/104 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 180cm pitkä ja akateeminen loppututkinto.

Hassu yhdistelmä :D

Mulla sama. Itse olen hoikka ja mulla on dosentuuri.

Vierailija
78/104 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samankaltainen nörtti, pehmo ja kotikissa kuin minä jota satunnaiset spontaanit ideat ei haittaa.

Tykkää päiväunista ja halailusta, ei välitä muutamista pehmoleluista ja tykkää jauhaa paskaa.

Ulkonäöstä ei muuta kuin, että selvää ylipainoa en näe viehättävänä, mutta jos nyt on vaikka vähän tuhdimmat reidet niin mitä sitten.

M29

Vierailija
79/104 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies

45-50v

Tasapainonen luonne

Myönteinen

Terve

Työssäkäyvä

Ei pieniä lapsia

Huolehtii hygieniastaan

Huolehtii terveydestään, ei kuitenkaan nipo

Yli 175cm

Ei lihava, ei laiha

Vierailija
80/104 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on nainen, syntyperäinen nainen, kokee olevansa nainen eikä halua olla muuta kuin nainen.

Muusta voidaan neuvotella.

Itse olen vastaava mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi