Kerro minimivaatimuksesi kumppanista
Kerro sitten, mitä "esität", että riittäisi (oikeasti ei riitä). Kuvaile sitten parilla virkkeellä, millainen itse olet.
Kommentit (104)
Ulkoisesti hot, samanlaiset arvot ja huumori sekä seksi synkkais.
Miehenä minulle on tärkeää nautinnot kun olen viriili ja tykkään kauniista naisista.
Hassua kyllä tuo ajatus joillain, että kumppanin ulkonäkö olisi tärkeää vain miehille? Kyllä se on tärkeää myös naisille, ainakin minun elinpiirissäni. Tietysti sen pitää viehättää itseä, eihän kukaan nyt halua olla intiimisti ihmisen kanssa jonka olemusta ei koe viehättäväksi?
Luotettavuus ja myötäelämisen taito.
Minimivaatimus: pulssi.
Esitän: iso nukkumistyyny riittää.
Minä: Olen täydellinen. Ala rakastua.
Henkisesti terve ja sopivan timmi kroppa
Genshiken nidaimen Angela Burton tai Susanna Hopkins olis molemmat kivoja. Itse olen total turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ketjun miesten kommenteista koskee VAIN ulkonäköä. Tuo kertoo teistä paljon, ei ole oikein mitään kokemusta ihmissuhteista eikä käsitystä mikä niissä on merkityksellistä. Pariutuminen edellyttää myös itsetuntemusta ja itsereflektiokykyä. Tissit on lopulta sivuasia kun pitäisi asua jonkun ihmisen kanssa 24/7/365. Pitää pystyä analysoimaan itseään edes vähän että minkälaisen ihmisen kanssa pystyn ja haluan elää.
Ei yllätä kuinka naisen oli sitten pakko päästä solvaamaan miehiä. Taidat olla ruma.
Ei mulla ole minimiä.
Mukava, rento, huumorintajuinen, kunnioittava ja kiltti normaali mies. Seksissä pitää natsaa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ketjun miesten kommenteista koskee VAIN ulkonäköä. Tuo kertoo teistä paljon, ei ole oikein mitään kokemusta ihmissuhteista eikä käsitystä mikä niissä on merkityksellistä. Pariutuminen edellyttää myös itsetuntemusta ja itsereflektiokykyä. Tissit on lopulta sivuasia kun pitäisi asua jonkun ihmisen kanssa 24/7/365. Pitää pystyä analysoimaan itseään edes vähän että minkälaisen ihmisen kanssa pystyn ja haluan elää.
Niinpä, sellaisia suurin osa miehistä on.
Samantapaiset arvot, huumori klikkaa, empaattisuus, sosiaaliset taidot kunnossa, keskustelukyvyt, keskinäinen seksuaalinen vetovoima. Ei lisääntymisodotuksia.
Toiveet menee naiselta naiselle.
6/10 ulkonäkö
hoikka tai treenattu kroppa
ei lapsia ja haluaa lapsia tulevaisuudessa
ei iältään vanhempi, sama tai nuorempi ikä kelpaa
yhteensopiva luonne, samat arvot
samoja harrastuksia tai kiinnostuksen kohteita
Luottamus.
Ei muita vaatimuksia tällä hetkellä
Vierailija kirjoitti:
6/10 ulkonäkö
Onnea vaan tulevalle puolisollesi, varmaan mukava tietää olevansa miehelleen vain kuutonen ja että tämä päivittäin näkee ja tapaa naisia, joiden kanssa olisi mieluummin.
Itse en olisi sitoutunut mieheen, joka olisi ollut minulle vähemmän kuin kymppi. Sellainen, etteivät muut kiinnosta, koska kukaan ei olisi häntä parempi.
Elämänhallinta ja tarpeeksi terve mieli olisi ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6/10 ulkonäkö
Onnea vaan tulevalle puolisollesi, varmaan mukava tietää olevansa miehelleen vain kuutonen ja että tämä päivittäin näkee ja tapaa naisia, joiden kanssa olisi mieluummin.
Itse en olisi sitoutunut mieheen, joka olisi ollut minulle vähemmän kuin kymppi. Sellainen, etteivät muut kiinnosta, koska kukaan ei olisi häntä parempi.
Osaatko ajatella yhtään realistisesti?
Miten sellaisessa tilanteessa, jossa huomaat jatkuvasti kerta toisensa jälkeen, että edes 6/10 naisilta ei tule vastakaikua alat pitämään rimaa jossain 10/10 naisissa?
Tällä hetkellä 6/10 olisi mulle pieni lottovoitto, jota pitäisin hyvänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 180cm pitkä ja akateeminen loppututkinto.
Hassu yhdistelmä :D
Mulla sama. Itse olen hoikka ja mulla on dosentuuri.
Samankaltainen nörtti, pehmo ja kotikissa kuin minä jota satunnaiset spontaanit ideat ei haittaa.
Tykkää päiväunista ja halailusta, ei välitä muutamista pehmoleluista ja tykkää jauhaa paskaa.
Ulkonäöstä ei muuta kuin, että selvää ylipainoa en näe viehättävänä, mutta jos nyt on vaikka vähän tuhdimmat reidet niin mitä sitten.
M29
Mies
45-50v
Tasapainonen luonne
Myönteinen
Terve
Työssäkäyvä
Ei pieniä lapsia
Huolehtii hygieniastaan
Huolehtii terveydestään, ei kuitenkaan nipo
Yli 175cm
Ei lihava, ei laiha
Että on nainen, syntyperäinen nainen, kokee olevansa nainen eikä halua olla muuta kuin nainen.
Muusta voidaan neuvotella.
Itse olen vastaava mies.
Ei puhuttu mitään pilaamisesta. Huomaa että et tiedä mitä parisuhde on.