Kerro minimivaatimuksesi kumppanista
Kerro sitten, mitä "esität", että riittäisi (oikeasti ei riitä). Kuvaile sitten parilla virkkeellä, millainen itse olet.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ketjun miesten kommenteista koskee VAIN ulkonäköä. Tuo kertoo teistä paljon, ei ole oikein mitään kokemusta ihmissuhteista eikä käsitystä mikä niissä on merkityksellistä. Pariutuminen edellyttää myös itsetuntemusta ja itsereflektiokykyä. Tissit on lopulta sivuasia kun pitäisi asua jonkun ihmisen kanssa 24/7/365. Pitää pystyä analysoimaan itseään edes vähän että minkälaisen ihmisen kanssa pystyn ja haluan elää.
Moni on nykyisin valmis seurustelemaan ulkonäön perusteella niin kauan kuin oma pää kestää toisen oikkuja.
Teoriassa? Oletko kokeillut? Parisuhdetta tai ainakaan tervettä parisuhdetta ei synny jos ihmiseltä puuttuu oma minuus ja hän on ameebana yrittämässä muotoutua aina jokaisen vastaantulijan muottiin. Se on varmasti totta että miehet helpommin katsoo tuota ja kokevat sen jopa hyväksi asiaksi. Hienoa että minulla on fani. Asian kääntöpuoli on se, että kun ameeba joutuu tukahduttamaan omalta itseltäänkin piilossa olevan todellisen minuutensa, se näkyy ongelmina - tadaa - makuuhuoneen puolella.
Mies ei pysty harrastaa seksiä, jos naisen ulkonäkö ei miellytä. Jollakin miehillä ulkonäkövaatimukset ovat niin kovat, että on pakko hyväksyä nainen pelkän ulkonäön perusteella ja tehdä kompromisseja muissa asioissa. Muuten joutuu olemaan ikuisesti sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ketjun miesten kommenteista koskee VAIN ulkonäköä. Tuo kertoo teistä paljon, ei ole oikein mitään kokemusta ihmissuhteista eikä käsitystä mikä niissä on merkityksellistä. Pariutuminen edellyttää myös itsetuntemusta ja itsereflektiokykyä. Tissit on lopulta sivuasia kun pitäisi asua jonkun ihmisen kanssa 24/7/365. Pitää pystyä analysoimaan itseään edes vähän että minkälaisen ihmisen kanssa pystyn ja haluan elää.
Moni on nykyisin valmis seurustelemaan ulkonäön perusteella niin kauan kuin oma pää kestää toisen oikkuja.
Teoriassa? Oletko kokeillut? Parisuhdetta tai ainakaan tervettä parisuhdetta ei synny jos ihmiseltä puuttuu oma minuus ja hän on ameebana yrittämässä muotoutua aina jokaisen vastaantulijan muottiin. Se on varmasti totta että miehet helpommin katsoo tuota ja kokevat sen jopa hyväksi asiaksi. Hienoa että minulla on fani. Asian kääntöpuoli on se, että kun ameeba joutuu tukahduttamaan omalta itseltäänkin piilossa olevan todellisen minuutensa, se näkyy ongelmina - tadaa - makuuhuoneen puolella.
Mies ei pysty harrastaa seksiä, jos naisen ulkonäkö ei miellytä. Jollakin miehillä ulkonäkövaatimukset ovat niin kovat, että on pakko hyväksyä nainen pelkän ulkonäön perusteella ja tehdä kompromisseja muissa asioissa. Muuten joutuu olemaan ikuisesti sinkku.
MItä vikaa on siinä, että on ikisinkku siihen verrattuna, että pilaa toisen elämää läsnäolollaan?
T. Ikisinkku nainen
Unelmien nainen tulee vastaan metropolin sydämessä!
-pömppis mutsifarkut
-kopisevat kengät
-valtava kesähattu
-pieni laukku isolla sangalla
-määrätietoinen askel
Itsestään huolehtiva, raitis, savuton, työssäkäyvä, eläinrakas, määrätietoinen, ei välttämättä halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 180cm pitkä ja akateeminen loppututkinto.
Hassu yhdistelmä :D
Anteeksi kuinka? Ihan perusasia. Sivusta
Naisen tulee olla:
-kuuma
-seksuaalinen
-älykäs
-huumorintajuinen
-hyväkäytöksinen
Noilla pääsee pitkälle. Esitysversiota em:stä ei löydy.
Ensin ulkoiset vaatimukset
- ei ylipainoa
-pidempi minua
- ei blondi
- hiukset ja hampaat on, omat ( tai varaosina )
Muut ominaisuudet
- rehellinen
- tasapainoinen, ei yritä pomottaa minua
-keskustelutaitoinen ( liittyy edelliseen )
-omillaan toimeentuleva, kuten itsekin olen
- eläinrakas
- jonkin verran liikunnallinen ja ehdottomasti hyvä tanssitaito
Tuo viimeksi mainittu rajaa 98 % miehistä ulkopuolelle
Olen avoliitossa enkä sitä ennen kulkenut ympäriinsä esittämällä vieraille ihmisille vaatimuksia, ajatuskin tuntuu omituiselta. Mutta oli itsestään selvää, että elämänkumppanini pitää
- olla fyysisesti puoleensavetävä eli minun pitää pitää häntä haluttavana, sellaisena jota tykkään katsella, kosketella, jonka kanssa haluan hellyyttä, läheisyyttä ja seksiä.
- olla luonteeltaan sellainen, että sovimme yhteen. Sopivasti samanlainen, sopivasti erilainen.
- olla arvomaailmaltaan riittävän samanlainen. Ei täysin, mutta tärkeissä asioissa kyllä.
- haluta elämältä suunnilleen samoja asioita, samanlaista tulevaisuutta. Kyetä kompromisseihin niissä asioissa, jotka eivät täysin kohtaa.
- olla elämäntavaltaan ja elintasoltaan riittävän samanlainen.
Millainen minä olin? Riittävän samanlainen em. asioissa kuin puolisoni ja mitä ilmeisimmin hänen silmissään fyysisesti puoleensavetävä.
Ei päihdeongelmaa
Ei hoitamatonta mielenterveysongelmaa
Ei peliriippuvuutta
Normaali hygienia
Perushyvät käytöstavat
Koulutus, ammatti ja työpaikka
Ei sairaalloisen pihi tai mustasukkainen
Ei sairaalloista ylipainoa
Näillä pääsee minun kanssani treffeille. Täytän samat kriteerit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 180cm pitkä ja akateeminen loppututkinto.
Hassu yhdistelmä :D
Anteeksi kuinka? Ihan perusasia. Sivusta
No ensimmäinen kriteeri tuollainen teini-ikään kuuluva ja toinen puolestaan aikuisuuteen. Vähän kuin jos kumppanin pitäisi tykätä jostain teinibändistä ja samalla olla akateeminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei päihdeongelmaa
Ei hoitamatonta mielenterveysongelmaa
Ei peliriippuvuutta
Normaali hygienia
Perushyvät käytöstavat
Koulutus, ammatti ja työpaikka
Ei sairaalloisen pihi tai mustasukkainen
Ei sairaalloista ylipainoaNäillä pääsee minun kanssani treffeille. Täytän samat kriteerit.
Pystyykö muutama hyvä ominaisuus kompensoimaan joitakin huonoja ominaisuuksia vai onko jokainen listaamasi ominaisuus ylitettävä vähintään rimaa hipoen?
Seksikäs ja himottava, arvot, seksuaalisuus ja huumori synkassa minun kanssani
Itse olen nainen jolle on tärkeää, että elämässä on nautintoja, leikkisä ja nauravainen. Omien arvojen mukaan eläminen on myös tärkeää, ja libido korkeahko. Esteetikko.
Vierailija kirjoitti:
Seksikäs ja himottava, arvot, seksuaalisuus ja huumori synkassa minun kanssani
Itse olen nainen jolle on tärkeää, että elämässä on nautintoja, leikkisä ja nauravainen. Omien arvojen mukaan eläminen on myös tärkeää, ja libido korkeahko. Esteetikko.
Niin ja voin tämän ihan sanoa kyllä ja sanonkin, en "esitä" haluavani jotain mitä en halua (rehellisyys yksi arvoistani)
Hengittävä tai ei silläkään nyt niin väliä.
Keskustelutaitoinen, avarakatseinen, sosiaalinen, ystävällinen kaikille ihmisille, kannustava, huumorintajuinen, ei materialisti (tarkoittaa sitä että ei mittaa kaikkia elämä arvoja rahassa), ei fanaatikko missään asiassa, on realistisia tulevaisuuden suunnitelmia, suht terveet elämäntavat, on jotain harrastuksia, osaa joskus myös hieman heittääntyä ja hullutella järkevissä rajoissa, eli ei ole liian tiukkapipoinen. Elämänhallinta kunnossa. Osaa toimia myös henkisenä tukena, ja osaa myöskin pyytää sitä tarvittaessa, eli on se elämän tukipilari, kun sitäkin jaloa taitoa parisuhteessa joskus tarvitaan.
Pitkä on lista, mutta ei varmaankaan ihan mahdottomia vaatimuksia?
Itse olen (toivottavasti ja luultavasti) samanlainen mies. Tai ainakin yritän elää noin.
Aika mahdoton sanoa. Miehen pitää olla sellainen, että hänen kanssa on mukava olla. Alkoholia saa käyttää, mutta ei humalaan asti. Tupakointi on ehdoton ei, siitä en jousta. Sairastan astmaa ja tupakanhaju tekee sille huonoa.
miehestä: positiivinen elämänasenne,seikkailunhaluinen,sitoutumiskykyinen
olen itse samanlainen
Vierailija kirjoitti:
Et ole paljoa miesten kanssa ollut tekemisissä edes oman isäsi. Miehet ajattelee eri tavoin kuin naiset. Miehet ei myöskään halua että nainen ajattelee kuten he vaan haluaa että nainen ymmärtää erilaisuuden sen sijaan naiset haluaa että mies ajattelee kuten he.
🤔?