Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen äänestänyt 30 vuoden ajan Kokoomusta, mutta nyt harkitsen siirtyväni äänestämään Perussuomalaisia

Vierailija
12.04.2026 |

Kaksi syytä: 

Näyttää, että Kokoomus ei oikein uskalla vähentää julkisia menoja kunnolla

Näyttää, että Kokoomus ei ota tosissaan maahanmuuton haittoja

Se, mikä mietityttää, on Perussuomalaisten taipumus suvaita teuvohakkarais-tyyppisiä sketsihahmoja puolueessa.

Vuosi aikaa eduskuntavaaleihin.

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen, mieti vielä. 

Vierailija
2/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ehdokasasettelu alkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS=Parasta Suomelle

Vierailija
4/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä hyvä ihminen, mieti vielä. 

Mietin kovasti! Kertoisitko ajatuksistasi, miksi näet Kokoomuksen parempana? Vai tulkitsinko väärin?

Vierailija
5/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin ehdokasasettelu alkaa?

Liity jäseneksi,ja ehdolle

Vierailija
6/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo "sketsihahmot" kiristävät sopivasti vihvassun ja Hesarin pinnaa...

Ei mulla muuta.

Vierailija
7/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kokoomusta äänestäessä voi vahingos edesauttaa vihreiden ja demarien hallitukseen pääsyä

Vierailija
8/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältä vasemmistoa on se tärkein oppi.

Sdp, vassarit ja vihreät ajavat pahan politiikkaa.

Vierailija
9/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen äänestänyt 30 vuotta Kokoomusta. Seuraavissa vaaleissa en äänestä heitä missään tapauksessa. Mutta mikään muukaan puolue ei kyllä tunnu hyvältä vaihtoehdolta. Tällä hetkellä ajattelen että ensimmäistä kertaa ikinä jätän äänestämättä kokonaan. Kannanotto se sekin on. Vuosi aikaa miettiä. 

Vierailija
10/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kokoomusta äänestäessä voi vahingos edesauttaa vihreiden ja demarien hallitukseen pääsyä

Tätä pelkään

Vierailija
11/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä konservatiivikokoomuslaiset on tosiaan ihan samaa porukkaa kuin ps. Rasseilu ja nasseilu ja köyhien kyykytus.

Vierailija
12/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut haluaa tosiaan leikata kaikki sosiaalituet ja nostaa verot, laskea palkat alas, jotta kansalainen tietää ettei ole eliittiä. Sinäkin sitten kun jäät työttömäksi, niin siinä lähtee kämppä alta ja ruoat saat kerätä roskiksista. Suomeenkin tulee skid row katuja ja sinnehän sinäkin haluat. Sen jälkeen voidaan yhdessä ryöstellä eliittiä ja rikkoa kauppojen ikkunoita ja tyhjentää pohjakassat.

Vierailija
13/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla muuta.

Juuri tätä tarkoitan. Ei voi olla politiikan suunta ja ohjenuora yrittää ärsyttää joitakuita. Tai ainakaan minä en halua sellaista tukea. 

Vierailija
14/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksesta osa voisi olla keskustaa ja osa persuja. Puolueen voi lakkauttaa. Persuista taas iso osa ei ole lainkaan oikeistolaisia. Esim nämä köyhät tai työttömät. He siirtyvät pois kyykyruksestä.

Vierailija
15/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla muuta.

Juuri tätä tarkoitan. Ei voi olla politiikan suunta ja ohjenuora yrittää ärsyttää joitakuita. Tai ainakaan minä en halua sellaista tukea. 

Trumppilaista meininkiä. Suomessa valitettavasti jo kokoomuksenkin linja.

Vierailija
16/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvo Hakkarainen alkaa olla jo persujen eliittiä ja terävintä kärkeä. 

Vierailija
17/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksesta osa voisi olla keskustaa ja osa persuja. Puolueen voi lakkauttaa. Persuista taas iso osa ei ole lainkaan oikeistolaisia. Esim nämä köyhät tai työttömät. He siirtyvät pois kyykyruksestä.

Mikä ois sit niiden ihmisten puolue joiden mielestä on väärin et neljäntonnin bruttopalkka on vaan kakstonnia nettona

Vierailija
18/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen äänestänyt 30 vuotta Kokoomusta. Seuraavissa vaaleissa en äänestä heitä missään tapauksessa. Mutta mikään muukaan puolue ei kyllä tunnu hyvältä vaihtoehdolta. Tällä hetkellä ajattelen että ensimmäistä kertaa ikinä jätän äänestämättä kokonaan. Kannanotto se sekin on. Vuosi aikaa miettiä. 

Mitkä asiat sinua hiertävät?

Vierailija
19/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen äänestänyt 10 vuotta persuja, mutta 10 000 konkurssin jälkeen aion äänestää vasemmistoa."

😁

Persutrollin aloitus.

Vierailija
20/111 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut haluaa tosiaan leikata kaikki sosiaalituet ja nostaa verot, laskea palkat alas, jotta kansalainen tietää ettei ole eliittiä. Sinäkin sitten kun jäät työttömäksi, niin siinä lähtee kämppä alta ja ruoat saat kerätä roskiksista. Suomeenkin tulee skid row katuja ja sinnehän sinäkin haluat. Sen jälkeen voidaan yhdessä ryöstellä eliittiä ja rikkoa kauppojen ikkunoita ja tyhjentää pohjakassat.

Mit mites ku työssäkäyvien tarvis maksaa sot paljon vähemmän veroja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan