Kerro minimivaatimuksesi kumppanista
Kerro sitten, mitä "esität", että riittäisi (oikeasti ei riitä). Kuvaile sitten parilla virkkeellä, millainen itse olet.
Kommentit (104)
Rauhallinen temperamentti. Ei koskaan saa raivareita tai kiukkukohtauksia, vaan osaa kertoa hiertävät asiat rauhallisesti kuin kauppalistan.
Olen samanlainen ja huomannut että en sovi ollenkaan "tunneihmisen" kanssa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mininivaatimukset: Osaa käytöstavat ja on siisti, pitää eläimistä, osaa ottaa kanssani hitaasti.
Minä olen: Eläinrakas ja täynnä traumoja jotka vaikeuttavat elämää joten tarvitsen kumppanin joka ymmärtää ja ottaa asiat hitaasti.
Hoida traumat kuntoon. Ei oo miesten tehtävä kärsiä niistä.
Tämä on muuten hyvä testi. Heti voin sanoa, että tämä vastaaja ei pääsisi jatkoon.
Miksi muiden pitäisi hoitaa itsensä sellaiseen kuntoon, että kestävät mitä tahansa kusipäitä?
Eri
Rinnat ei saa olla pienet eikä ylipainoa saa olla.
En ymmärrä esittämiskohtaa, että mitä sillä haetaan. Minimivaatimuksia on oikeastaan vain kaksi, älyllisesti oltais samalla tasolla ja ei päihdeongelmaa.
Jos asun hänen kanssaan, niin kotona pitää olla kotoisa olo. Tuttu ja turvallinen olo. Että ei ahdista, ei tunnu että kadottaa itsensä. Ei tarvitse joka päivä miettiä miten toi toinen voi ajatella niin eri tavalla kaikesta.
-pidempi kuin minä (eli yli 158cm)
-hoikka
-varakas
-kauniit piirteet kasvoissa, jopa hiukan femiiniset
-hellä
-lapsirakas
-eläinrakas
-kulttuurin ystävä
-pitää matkustelusta
-pitää avioliittoa arvossa
-ehdottoman yksiavioinen
-hauska
-älykäs
-akateeminen ammatti
Mieheni on kaikkea tuota ja enemmänkin. Mut alle noiden kriteerien en koskaan deittailisi.
Itse olen tumma, hoikka, kaunis ja täytän kaikki omat kriteerini. Lisäksi olen lämmin, ystävällinen ja edustava seurapiiriperhonen.
Raitis, töissäkäyvä, kouluttautunut, liikuntaa harrastava ja normaalin painoinen painoindeksillä mitattuna.
Olen kaikkia näitä itse ja 37 vuotias mies.
Ehdottomasti pitää olla nainen!
M34
Suurin osa ketjun miesten kommenteista koskee VAIN ulkonäköä. Tuo kertoo teistä paljon, ei ole oikein mitään kokemusta ihmissuhteista eikä käsitystä mikä niissä on merkityksellistä. Pariutuminen edellyttää myös itsetuntemusta ja itsereflektiokykyä. Tissit on lopulta sivuasia kun pitäisi asua jonkun ihmisen kanssa 24/7/365. Pitää pystyä analysoimaan itseään edes vähän että minkälaisen ihmisen kanssa pystyn ja haluan elää.
Vierailija kirjoitti:
M34
Oletko ylpeä siitä ettei ole mitään kriteerejä? Ei kannattaisi olla. Se on avain siihen miksi suksi ei luista.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ketjun miesten kommenteista koskee VAIN ulkonäköä. Tuo kertoo teistä paljon, ei ole oikein mitään kokemusta ihmissuhteista eikä käsitystä mikä niissä on merkityksellistä. Pariutuminen edellyttää myös itsetuntemusta ja itsereflektiokykyä. Tissit on lopulta sivuasia kun pitäisi asua jonkun ihmisen kanssa 24/7/365. Pitää pystyä analysoimaan itseään edes vähän että minkälaisen ihmisen kanssa pystyn ja haluan elää.
Moni on nykyisin valmis seurustelemaan ulkonäön perusteella niin kauan kuin oma pää kestää toisen oikkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34Oletko ylpeä siitä ettei ole mitään kriteerejä? Ei kannattaisi olla. Se on avain siihen miksi suksi ei luista.
Oli kyse minimivaatimuksesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni on nykyisin valmis seurustelemaan ulkonäön perusteella niin kauan kuin oma pää kestää toisen oikkuja.
Teoriassa? Oletko kokeillut? Parisuhdetta tai ainakaan tervettä parisuhdetta ei synny jos ihmiseltä puuttuu oma minuus ja hän on ameebana yrittämässä muotoutua aina jokaisen vastaantulijan muottiin. Se on varmasti totta että miehet helpommin katsoo tuota ja kokevat sen jopa hyväksi asiaksi. Hienoa että minulla on fani. Asian kääntöpuoli on se, että kun ameeba joutuu tukahduttamaan omalta itseltäänkin piilossa olevan todellisen minuutensa, se näkyy ongelmina - tadaa - makuuhuoneen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34Oletko ylpeä siitä ettei ole mitään kriteerejä? Ei kannattaisi olla. Se on avain siihen miksi suksi ei luista.
Tuo ei riitä minimivaatimukseksi.
Fyysisesti ainakin kohtalaisen viehättävä ja luonteelta ja persoonalta tosi viehättävä. Joko liikunnallinen, taiteellinen tai tosi älykäs. Ei yli 20v. ikäeroa eikä ole alkoholisti.
Omena kuoleman jälkeen, harkitsen sittenkin alkaa seukkailla naisten kanssa. Tuli peko ja inho miehiä kohtaan.
Empaattinen. Jos ehto ei täyty, en edes ajattele pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei riitä minimivaatimukseksi.
Sinulle ei varmaan riitä,mut minulle riittää!
Pitää videopeleistä, savuton, ystävällinen.
En esitä itse mitään ja olen videopelien suurkuluttaja nainen. Suhteesta ei tule mitään jos vastapuoli ei pelaa myös.