Kerro minimivaatimuksesi kumppanista
Kerro sitten, mitä "esität", että riittäisi (oikeasti ei riitä). Kuvaile sitten parilla virkkeellä, millainen itse olet.
Kommentit (104)
Yli 180cm pitkä ja akateeminen loppututkinto.
Vierailija kirjoitti:
Yli 180cm pitkä ja akateeminen loppututkinto.
Hassu yhdistelmä :D
Mininivaatimukset: Osaa käytöstavat ja on siisti, pitää eläimistä, osaa ottaa kanssani hitaasti.
Minä olen: Eläinrakas ja täynnä traumoja jotka vaikeuttavat elämää joten tarvitsen kumppanin joka ymmärtää ja ottaa asiat hitaasti.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa 4 lasta
Sama
Vierailija kirjoitti:
Mininivaatimukset: Osaa käytöstavat ja on siisti, pitää eläimistä, osaa ottaa kanssani hitaasti.
Minä olen: Eläinrakas ja täynnä traumoja jotka vaikeuttavat elämää joten tarvitsen kumppanin joka ymmärtää ja ottaa asiat hitaasti.
Hoida traumat kuntoon. Ei oo miesten tehtävä kärsiä niistä.
Miksi kukaan tyytyisi minimiin!?
20-25v kaunokainen, kotona viihtyvä.
Ei lapsia, lemmikkejä, ylipainoa, huonoja elintapoja jne.
Lapset on elämän tarkoitus
Eli haluaa monta lasta
Fiksuus ja sellainen perus normaalius. Ei persoonallisuushäiriöinen, alkoholisti tai ihminen, joka kertoo kuinka hullu hänen ex oli. Tehnyt ainakin suht säännöllistä osa-aikatyötä vaikka olisi työttömänä ollut pidempään.
Iso penis pitää olla eikä se saa haista.
Älykäs, keskustelutaitoinen sekä aktiivinen ja positiivinen elämänasenne.
Olen sellainen.
Tissit ja berse pitää tietysti olla ja römpsä et pääsee tuuppaan, ja oishan se naamakin hyvä olla jonkun näkönen.
Tai ei sillä oikeestaan ole väliä, sisäinen kauneus on tärkein.
Laiha, lapsirakas, konservatiivinen. Olen itse samanlainen.
Se että kumppani näyttää hyvälle ja antaa seksiä aina kun sitä haluan. Ylipaino ja rumuus on ehdoton turn off.
M31
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan tyytyisi minimiin!?
Tällä hetkellä moni tyytyy omiin kuvitelmiin kumppanista ja kun realismi iskee märän rätin kasvoille syntyy yhäitejä.
Kumppanin täytyy omistaa akkuporakone. Jos mies ei omista akkuporakonetta, en jatka mitään moisen kanssa.
Ja kyllä, oikeasti kysyn tuota hyvin varhaisessa vaiheessa.